White Russians Og Rock N' Roll


helbo

Recommended Posts

Hey mester. Tak for lån af sæt. Det lyder fanme fedt!! Jeg tror jeg bliver nød til at prøve sådan nogle EC2 skind på mine trommer også.

Desværre havde vi ca 6 timer før vores show til at kampdrikke i, så det kunne vist også høres på mit trommespil :P Manner de stikker var svære at holde på efterhånden som showet skred frem...

Fedt spillet i øvrigt, god energi :tu:

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe, velbekomme. Det var sq en fornøjelig aften.

En skam vi ikke kunne drikke med jer. Jeg skulle desværre på arbejde dagen efter, så det blev lige til 5 timers søvn.

 

Og fed koncert i gav. Go' gas og fee punk :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

En række billeder fra vores bryllupsgig.

De meget kunsteriske billeder er taget af en mine gode venner (tydeligvis påvirket af white russians).

(klik på billederne for se dem større.

 

br1l.jpg

 

 

br2l.jpg

 

 

br3l.jpg

 

 

br4l.jpg

 

 

br5l.jpg

Helt backstage, omme bag teltet

Redigeret af helbo
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Nu er det vist ved at være for lang tid siden, at jeg har fået skrevet noget i denne blog.

 

Og lidt er der da sket siden sidst.

 

Vi gik i gang med at indspille ny demo i sommers. Planen var selv at indspille det i vores øvelokale. Vi har computer med protools, digisign 8 kanals lydkort samt noget andet grej, som ikke har forstand på.

 

Det har dog vist sig, at vores demo åbenbart er blevet forbandet. For det har godt nok ikke været nemt.

 

Vi startede med trommer i sommerferien, det gik rigtig godt. Herefter skulle bassen indspilles, og ved den lejlighed gik Digisignen i stykker, og det tog to måneder at få den lavet.

 

I mellemtiden havde vi ændret i numrene, så der skulle laves nye klik, så der gik lidt tid før vi kom i gang igen.

 

Det næste der sker er, at jeg revner mit china bækken, og det skal sendes til reperation/ombytning. Desværre er Zildjian så sløve, så jeg køber i stedet et nyt, da jeg ikke kan vente.

 

Herefter er det vores guitarist der har nogle problemer, så indspilningen skal udskydes igen.

 

I sidste uge revnede jeg så to crashes, hvor af det ene var næsten nyt. Takket være en hurtig indsats fra Modern Drums fik jeg hurtig fat i to nye. Zildjian A Custom Projection Crash i 18" og 19". ;-)

 

I weekenden skulle vi så indspille trommer, men efter to numre knækker luggen på min Warlord Masai (det er tredie gang det sker, så jeg er lidt træt af den) så nu er indspilningen af de sidste numre udskudt til en gang sidst på ugen, så jeg kan få den repareret. :)

 

Suk, og nu siger vores bassist, at der måske er problemer med den preamp vi bruger.

 

... vi giver snart op.

 

Et lyspunkt er dog, at vi er kommet med til Emergenza, og skal spille i Århus i uge 10.

 

Mit nuværende bækkensetup er derfor nu:

14" A Custom Projection Hihat

19" A Custom Projection Crash

18" A Custom Projection Crash

16" A Custom Crash

20" Oriental China Trash

19" A Medium Thin Crash

20" Meinl Raker Ride

 

Derudover har jeg et 18" A Medium Thin Crash og et 20" Oriental China til ombytning (forhåbentlig)

 

Lidt billeder. Se bare hvor meget de skinner :-o

Klik for at forstørre

 

01l.jpg

 

02l.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Aah det er godt at se at du har fået lidt Projection crashes ind min dreng!

Det var jo selvfølgelig mine der tændte dig, ik? ;) Haha. Men det er helt seriøst de fedeste rock crashes der findes!!

I øvrigt har jeg fået mig EC2 skind efter have prøvet dit sæt dér. Nu lyder mine også kanonje!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...

Så er der sket lidt nyt i bandet.

 

Vi har endelig fået vores demo færdig.

Den har titlen Phoenix Rising, og kan høres på vores myspace

 

Vi har selv stået for indspilning, mix og mastering. Bestemt en lærerig proces.

 

Derudover er vi gået videre fra de indledende runder i Emergenza Festivalen. Så vi skal spille på Voxhall d. 3. april. Det blir sq fee :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Så fik vi også lidt video af os selv.

Youtube har vi lagt 4 videoer op. Bl.a. vores coverudgave af Freestyler.

Det er Casper (Bongo) her fra, der har stået for optagelsen.

 

På fredag spiller vi på Voxhall til Emergenza Festivalen. Der satser vi også på at få lavet noget video.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu