Trommeshops Kbh...


dj_adnan

Recommended Posts

Hey..Ts.er

 

Er lige flyttet øst på fra det mørke jylland og skal have besøgt nogle drum shops i Kbh.

Dene eneste jeg kende er aage ved rundtårnet.. men jeg vil gerne have at i poster tromme shops som jeg skal tjeke ud i cph.. ved der er nogen på frederiksberg.. men det ville være rart med en liste over hele kbh, og gerne med adresser...;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Super Sound ved Jorcks Passage har lidt mener jeg.

 

På Frederiksberg er der i hvert fald

 

Drumstick

Helgesvej 22A

2000 Frederiksberg

 

Slagtøj Centret

Frederiksberg Bredegade 1

2000 Frederiksberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Super Sound ved Jorcks Passage har lidt mener jeg.

 

På Frederiksberg er der i hvert fald

 

Drumstick

Helgesvej 22A

2000 Frederiksberg

 

Slagtøj Centret

Frederiksberg Bredegade 1

2000 Frederiksberg

 

Nu der bliver gjort "reklame" for trommeshops i hovedstaden, så må det også være på sin plads at nævne diverse af slagsen i smilets by. Et privilegium at have så mange så tæt på... og eftersigende skulle de valfarte hertil fra resten af landet... ;)

 

Drum City

Gl. Munkegade 11

8000 Århus C

 

House Of Drums

Mejlgade 48

8000 Århus C

 

Modern Drums

Frejasvej 23

8230 Åbyhøj

 

Drummers Repair Shop

Gunnar Clausens Vej 36

8260 Viby J

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg tjekket de to på frederiksberg..

 

der må være andre kom med dem ( I Kbh.)

 

Jamen det er jo netop det der IKKE er. Prodrums lukkede fornyelig, så det..

 

Derfor tillod jeg mig, at nævne dem i Århus, som er Danmarks største by hvad angår slagtøj m.m..

Link til kommentar
Del på andre sites

Oakman:

 

Jo det skulle jeg da mene. På Skinnergade 50 meter fra Jorcks Passage. Er det ikke Supersound den hedder? Altså Eskildsens afdeling i København?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey..Ts.er

 

Er lige flyttet øst på fra det mørke jylland og skal have besøgt nogle drum shops i Kbh.

Dene eneste jeg kende er aage ved rundtårnet.. men jeg vil gerne have at i poster tromme shops som jeg skal tjeke ud i cph.. ved der er nogen på frederiksberg.. men det ville være rart med en liste over hele kbh, og gerne med adresser...:(

 

Er ikke helt med?

 

Du efterlyser drum shops i Kbh., men nævner samtidig Aage hvilket jo IKKE er en decideret trommeforretning. Det samme gælder Supersound.

 

Er det the real thing du går efter, eller bare forretninger som også har trommer stående?

Link til kommentar
Del på andre sites

Oakman:

 

Jo det skulle jeg da mene. På Skinnergade 50 meter fra Jorcks Passage. Er det ikke Supersound den hedder? Altså Eskildsens afdeling i København?

 

 

Altså bare forretninger generalt. Nævnte bare Aage fordi jeg kendte den i forvejen, men det kan sku ikke passe at hovedstaden har kun 4 steder hvor man kan hadle trommer.. Så skal man da virkllig overveje at åbne noget :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Er ikke helt med?

 

Du efterlyser drum shops i Kbh., men nævner samtidig Aage hvilket jo IKKE er en decideret trommeforretning. Det samme gælder Supersound.

 

Er det the real thing du går efter, eller bare forretninger som også har trommer stående?

 

Jeg tillader med lige at tilføje Aage i København har en trommebutik: Landemærket 25 - 200m2 kun med trommer osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kaffen er sublim i Drumstick... og dertil hører GRATIS sukker og anekdoter!!!

 

 

Jeg tror bestemt ikke der er behov for flere trommebutikker i Kbh, efter min mening. Pro drums kæmpede da vist en brav kamp, indtil de måtte bukke under. Det kan der være mange årsager til. Men vi kommer nok ikke uden om at trommer bare ikke er lige så pisse vigtigt som f.eks 711's chokolade croissanter!!! :(

 

Faktisk synes jeg vi er utrolig heldige, bare med det antal trommeforretninger vi faktisk har, som alle tilføjer deres del. :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Oakman:

 

Jo det skulle jeg da mene. På Skinnergade 50 meter fra Jorcks Passage. Er det ikke Supersound den hedder? Altså Eskildsens afdeling i København?

SuperSound har - desværre - intet trommerelateret i butikken.. Men den er bestemt et besøg værd alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Sorry jeg siger det.. men det synes jeg sku er skuffende, at vores hovedstad kun har 4 tromme foretninger.. Århus har da ligsåmange og måske flere end cph. Det burde ikke rigtig hænge sammen... Æv Æv nu havde jeg glædet mig at skulle tjekke nye ud...

Link til kommentar
Del på andre sites

Sorry jeg siger det.. men det synes jeg sku er skuffende, at vores hovedstad kun har 4 tromme foretninger.. Århus har da ligsåmange og måske flere end cph. Det burde ikke rigtig hænge sammen... Æv Æv nu havde jeg glædet mig at skulle tjekke nye ud...

 

Århus har 4 special forretninger med trommer, slagtøj m.m. og 2 hvor det er en side-ting. Nemlig Knud Eskildsen og Aage. Sidstnævnte gør kun i elektriske trommer p.t.

 

"Hemmeligheden" ved de mange special forretninger i Århus må være, at de hver har fundet deres niche og dermed undgår at bekæmpe hinanden. Måske Kbh. kunne lære noget af det... :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Sorry jeg siger det.. men det synes jeg sku er skuffende, at vores hovedstad kun har 4 tromme foretninger.. Århus har da ligsåmange og måske flere end cph. Det burde ikke rigtig hænge sammen... Æv Æv nu havde jeg glædet mig at skulle tjekke nye ud...

 

 

Ved du hvad? Det skal du slet ikke tænke så meget på, for når du først har været i Slagtøjcentret én gang, har du slet ikke brug for de andre. Så nemt er det! :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

der er en ved Bredgade. den er vildt fed. den hedder slagtøjscentret

 

Hehe.. jeg har skam besøgt både drumstick og slagtøjscentret, og de er super butikker.

Og dejligt tæt på hinanden.. :cigar:

 

Nogen der vil starte en trommebutk med mig i Kbh.?:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu