Todd Sucherman


Niki Strandholdt

Recommended Posts

Slageren fra Styx kommer med en DVD senere på året...tror næsten den skal i samlingen, prøv lige at tjekke det her lange klip fra Drummerworld!

 

http://www.drummerworld.com/Videos/toddsuchermandvd.html

 

Hans hjemmeside er også værd at tjekke ud, ville ikke ha' noget mod at "lege" lidt i hans garage ;) (klik på "DRUM ROOM" i kolonnen i venstre side)

 

www.toddsucherman.com

Link til kommentar
Del på andre sites

Slageren fra Styx kommer med en DVD senere på året...tror næsten den skal i samlingen, prøv lige at tjekke det her lange klip fra Drummerworld!

 

http://www.drummerworld.com/Videos/toddsuchermandvd.html

 

Hans hjemmeside er også værd at tjekke ud, ville ikke ha' noget mod at "lege" lidt i hans garage ;) (klik på "DRUM ROOM" i kolonnen i venstre side)

 

www.toddsucherman.com

 

Han har rigtig mange fede trommer ja! Sad faktisk og så de nøjagtigt samme videoer forleden, på trods af at jeg mere har kendt ham af navn end kunnen. Lækker lyd på dvd'en, lyder det til - og han spiller jo ikke dårligt!

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for et superlink!

 

Den DVD må jeg have! Og så lige de trommer og de bækkener ... ja, og så lige de omgivelser og den udsigt og de panoramavinduer ... gad vide om Todd har lyst til boligbytte en uges tid!

Link til kommentar
Del på andre sites

Nøj, hvor er han fed! Jeg læste om ham i Modern Drummer for et stykke tid siden, men fik ikke tjekket ham ud, men Dang! Han er "da shizzle".

Jeg er så vild med den Pro Mark aniversary SD han bruger i mange klippene. Hvem der bare havde pengene (og forbindelserne) til at få fingre i sådan én.

Er der lige én, der gider at sætte sig ned og tælle, hvad det er han spiller i det første stykke, hvor han er indenfor ;) ?

Også fed solo han laver over Baiao-rytmen lige bagefter :tu:

Redigeret af rene.eriksen
Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for et superlink!

 

Den DVD må jeg have! Og så lige de trommer og de bækkener ... ja, og så lige de omgivelser og den udsigt og de panoramavinduer ... gad vide om Todd har lyst til boligbytte en uges tid!

 

Det er da 17/7 med en bossanova feeling!

 

 

Cirka.... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Har aldrig hørt om ham før , men han spiller sku da virkelig lækkert på de trommer

og hans lilletromme har en utrolig fed lyd, syntes den ser rimelig stor ud,

er den ikke mere ind 14"??? eller er det bare synsbedrag!!.

 

Ahlgreen ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Har aldrig hørt om ham før , men han spiller sku da virkelig lækkert på de trommer

og hans lilletromme har en utrolig fed lyd, syntes den ser rimelig stor ud,

er den ikke mere ind 14"??? eller er det bare synsbedrag!!.

 

Ahlgreen :D

 

Synes også den ser stor ud, men er kun 14"

 

Den kan ses her...

 

http://www.promark.com/campaigns/drum/

 

Gratis er den jo ikke! :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak for et superlink!

 

Den DVD må jeg have! Og så lige de trommer og de bækkener ... ja, og så lige de omgivelser og den udsigt og de panoramavinduer ... gad vide om Todd har lyst til boligbytte en uges tid!

 

Ja, det er simpelthen for lækkert! Desuden spiller manden smagfuldt, og hans gear lyder af en million...! MUMS :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 måneder senere...
  • 2 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu