Ny Dansk Live Trommedvd


Uffe

Hvem ser du helst medvirke på dansk live tromme dvd?  

143 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Efter en lang række indlæg med mange gode forslag under "annonceringer", har vi nu lavet en afstemning over de mest nævnte trommeslagere i tråden om en ny dansk live tromme dvd.

 

Afstemningen er som følger: Hvilke trommeslagere vil du helst se/høre/købe på en evt. helt ny dansk live trommedvd med backingband og hvor hver trommeslager både spiller, giver gode råd, tips etc. samt spiller lidt solo. Altså en lækker dvd med masser af underholdning og undervisning.

 

Vi er klar over at der er mange gode slagere derude, men vi kan jo ikke have alle med. Det er der ikke plads til. Men lad os sammen prøve at skabe et retvisende billede, vi alle kan være stolte af.

Dvd´en skal "holde" i mange år og være interresant for mange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis der kun er plads til et bestemt antal i afstemningen, så kan man eventuelt lade de absolutte vindere udgå fra afstemningen og indgå i dvd'en, sådan så der er plads til mange af de andre ønsker...

Sådan så der spilles flere runder.

Hvis der så er mange ultimative vindere og stemmeslugere, så kan vi lade dem konkurrere tilsidst og finde de absolutte vindere, således at dvd'en bliver bedst mulig.

Det tager lidt tid, men inspireret af em, fås det bedste dvd-udgangspunkt vel...

 

Bare et foreslag forårsaget af allerede indkomne klager...

 

Og ja, jeg stemte så på Anders Meinhardt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Nogle emner som jeg finder interessante til en dvd. Ikke alle lige kendte men både unge og ældre

 

 

Ole Strindberg

Frands Riffbjerg

Kresten Osgood

Karsten Bagge

Niclas Campagnol

Stefan Passborg

Emil de waal

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har stemt andet, for der er ingen af dem der ville få mig til at købe DVD'en.

Overvej hvor mange metal trommeslagere der er i DAnmark, og hvor gay venstående slagere er...

 

Morten Løwe er nok første investering, men hvis vi skal lidt længere ud er der også en forhenværende verdens 3. bedste metal slager... Morten Gade Sørensen, som spiller i Pyramaze...

 

The Tormentor

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg har stemt andet, for der er ingen af dem der ville få mig til at købe DVD'en.

Overvej hvor mange metal trommeslagere der er i DAnmark, og hvor gay venstående slagere er...

 

Morten Løwe er nok første investering, men hvis vi skal lidt længere ud er der også en forhenværende verdens 3. bedste metal slager... Morten Gade Sørensen, som spiller i Pyramaze...

 

The Tormentor

 

Ja, hvad med dig selv? ;)

 

Morten Gade Sørensen gad jeg virkelig også se på dvd. Hans spil i Wuthering Heights er simpelthen ufatteligt. Löwe ville også være fed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu