Ts-møde


SKOefoed

Recommended Posts

Jeg stemmer også for tirsdag, så Mikkel kan være med.. ham skal I ikke gå glip af! ;-)

 

Mvh

 

Hehe, det er lige netop det! ;-)

 

Er der nogen, der har indvendinger imod tirsdag eftermiddag kl. 15, ved ServiceCenter East, informationen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var jo knald hyggeligt sidste år (med fee guitar/tragt), så jeg er absolut frisk! Mandag eller tirsdag kan være et fedt for mig, bare det ikke er for tidligt på dagen - kl. 15 lyder godt...

 

Niels - 6084 2047

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg har s'gu alligevel fået nok af dig Andreas. Jeg har rent faktisk ikke kunnet fordrage dig lige siden første gang jeg så dig til julefrokost i Odense.

 

Dine udskejelser på Roskilde og i Sønderborg har ikke gjort det bedre ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det var jo knald hyggeligt sidste år (med fee guitar/tragt), så jeg er absolut frisk! Mandag eller tirsdag kan være et fedt for mig, bare det ikke er for tidligt på dagen - kl. 15 lyder godt...

 

Niels - 6084 2047

 

Fedt med flere kendte ansigter. Du er hermed skrevet på listen, Niels!

Link til kommentar
Del på andre sites

Helt klart frisk. Det sagde jeg også sidste år og dukkede op. Det må jeg gøre bedre i år.

mob: 28419553

 

 

Mente faktisk at jeg ikke dukkede op.... :)

Glæder mig til at møde jer alle sammen, hænge lidt ud, nørde lidt trommer, og drikke mig i hegnet

Link til kommentar
Del på andre sites

Mente faktisk at jeg ikke dukkede op.... :)

Glæder mig til at møde jer alle sammen, hænge lidt ud, nørde lidt trommer, og drikke mig i hegnet

 

Hehe, efter som du ikke var mødt op, var jeg udemærket klar over hvad du mente! :-)

 

Det må du gøre bedre i år!! Det med hegnet er jeg helt med på!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, jeg har s'gu alligevel fået nok af dig Andreas. Jeg har rent faktisk ikke kunnet fordrage dig lige siden første gang jeg så dig til julefrokost i Odense.

 

Dine udskejelser på Roskilde og i Sønderborg har ikke gjort det bedre :)

 

Så!

 

Jeg tror sgu alligevel jeg dukker op tirsdag klokken 15, for nu skal vi da vist ha' en go' gammeldaws slåskamp!

Link til kommentar
Del på andre sites

Var det noget med en forgangsmand for øl-bon???

 

Jeg er selvfølgelig frisk igen i år!! Og i år har vi bygget en sprit ny guitar-øl-bon.. Den er endnu bedre en den fra sidste år!

 

Btw. Så er Camp Amok også åben for gæster hvis det skal komme an på det!

 

Hilsen Jonathan

Link til kommentar
Del på andre sites

nå ja.. Så skulle man også smide et telefon nummer :

 

Jonathan Tlf: 60

 

Jeg har jo dig nummer, fjollehoved. :lol:

 

Fedt at du stiller lejr til rådighed, HVIS det nu skulle blive "07´" vejr. :huh:

 

Er der flere der vil være med? :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal jeg lave en tromme øl bon??

 

Er der nogen der har en smadret kedel? Så skal jeg gerne stå for produktionen!

 

Jeg har også nogle lugs og reifer, hvis det er en 6,5" kedel!

 

Lyder sgu som en fed idé.

 

Har desværre ingen kedel.

 

 

Er der flere der vil være med? Der er stadig plads? :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg ved jeg ikke er i stand til det! men i må da meget gerne sige hey til mig hvis i dukker op..!!

 

jeg er forklædt som "Find Holger" sammen med en rødhåret ven...

 

Haha, fed idé. Hvad er findelønnen? :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg smutter til Island i morgen formiddag. Jeg kontakter dig lige, Simon, når jeg er at finde på campingarealet. Så må vi se om vi ikke kan få en lille fest op at stå :)

 

Det er i orden, Mikkel. Du har nummeret! :) Glæder mig til at se dig igen..!

 

Ebbe, du er hermed tilføjet listen..!

Redigeret af SKOefoed
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Så!!!!

 

JA!!!

 

Det var ikke meget drengene fik brugt øl-bon-guitaren, men der blev da nørdet en del.. Det på trods af at jeg af uforklarlige årsager ikke helt kunne følge med! Men vi var fire fem stykker tror jeg..

 

Tak for mødet til de nye og selvfølgelig også Mikkel, Niels og Simon som også var med sidste år!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen selv tak da. Det var god hygge lige at få ordnet verdenssituationen med en (dog lidt lille) flok fornuftige og ædruelige gutter - og så i tørvejr og solskin denne gang :) .

Jeg fik vist taget et par billeder, så de bliver lige lagt op ved lejlighed...

Redigeret af k_50
Link til kommentar
Del på andre sites

Ja tak for sidst

Og undskyld jeg ikke var til så meget. Det faldt sammen med den absolut værste tømmermandsdag jeg havde under hele Roskilde

Der var sgu ikke meger rock 'n' roll over min vanddunk :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen selv tak da. Det var god hygge lige at få ordnet verdenssituationen med en (dog lidt lille) flok fornuftige og ædruelige gutter - og så i tørvejr og solskin denne gang :lol: .

Jeg fik vist taget et par billeder, så de bliver lige lagt op ved lejlighed...

 

Ja, jeg vil også sige tak for sidst. Det var - som altid - rart at møde nogle af jer herinde fra. Dog kendte jeg alle, på nær wipe, men hyggeligt som altid.

 

Du må meget gerne smide billederne op, Niels. De andre skal lige se, hvad de gik glip af! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu