John Mayer


Randbøll

Recommended Posts

HEY :D

 

Jeg er så heldig at jeg skal ind og hører John Mayer i falconér salen på fredag d.20.! :)

Er der nogen der skal derind? - og ikke mindst; er der nogen der ved noget om hvilken trommeslager han har med sig? - og evt. kender noget til vedkommende?

 

/ Randbøll

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Rasmus Vorm

Det er ikke trio... Dvs.. det er John Johnson, Robbie Macintosh og co.

 

jeg skal på afslutningstur med min efterskole, ellers ville jeg have været der. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg skal også derind. Har sådan nogle VIP-billetter, så får adgang fra 18.30.

 

Øv bøv, troede lige det var med Jordan og Pino. Men ham den anden spiller sgu også med en fed energi.

 

Vi ses (måske) derinde. :D

 

-Frederik...

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe boys det er hans turne band, dvs J.J. Johnson osv.. Pino Palladino er pt på tour med Eric Clapton (se ham til Skanderborg!) Og Steve Jordan har da godt nok lige været i studiet med mayer, men er 99% på det er J.J. Johnson... Dog ku det være sindsygt stort HVIS det var Steve Jordan..

 

 

Jeg skal nemlig også derover, med Fan Club billetter som Korfix :lol: Så man 100% på at komme op foran

Link til kommentar
Del på andre sites

Shit, det var en fed koncert! Det er jo latterligt så velspillende hele holdet er. Rar variende setlist og super underholdning.

Ærgerligt lyden ikke var optimal uanset hvor man var i salen, men det er til at se gennem fingre med.

 

Stor' fæm-tal, herfra!

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det var en fed koncert, dejligt med fantastiske soloer - og Gravity blir jo kun bedre og bedre jo mere han spiller den.

 

Dog var lyden rigtig uheldig, ved ikk hvor i stod, men oppe foran (og ja der er normalt ringe lyd forreste) der ku man stortset ikke høre nogen guitar, kun tromme og bas.. Så vi ofrede pladserne og gik længere bagud - der blev det kun en smule bedre desværre..

 

Men det lød som om lyden var bedre forholdsvis langt tilbage i salen sys jeg? Ku bare ikke møve mig derhen for folk..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ps. man stod og ventede i en svedende varm sal fra 18.30 og indtil 9.15 hvor han gik på.. Det ødelagde det sgu lidt.. Næste gang stiller jeg mig ihvertfald møj længere tilbage.. Så det os menneskeligt muligt at hente øl :nuke:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu