Sign in to follow this  
Randbøll

John Mayer

Recommended Posts

HEY :D

Jeg er så heldig at jeg skal ind og hører John Mayer i falconér salen på fredag d.20.! :)

Er der nogen der skal derind? - og ikke mindst; er der nogen der ved noget om hvilken trommeslager han har med sig? - og evt. kender noget til vedkommende?

/ Randbøll

Jeg skal også, men ved ikke hvilket band han har med sig...

Jeg glæder mig virkelig til at opleve ham live!

Det bliver for viiilldt!!! :D

Mvh

Tror det er mere sandsynligt, at han har JJ Johnson og Robbie Macintosh og det slæng med.

Det er ikke trio... Dvs.. det er John Johnson, Robbie Macintosh og co.

jeg skal på afslutningstur med min efterskole, ellers ville jeg have været der. :)

nej tror heller ikke det er trioen..

er der nogen der har nogen links med JJ Johnson og det band ?? B)

ville give min højre støvle for at komme derind!!! ville fandme gerne høre svinet give den gas på spade!! han laver så fucker god musik!!!

ville give min højre støvle for at komme derind!!! ville fandme gerne høre svinet give den gas på spade!! han laver så fucker god musik!!!

Lige præcis.

Jeg skal også derind. Har sådan nogle VIP-billetter, så får adgang fra 18.30.

Øv bøv, troede lige det var med Jordan og Pino. Men ham den anden spiller sgu også med en fed energi.

Vi ses (måske) derinde. :D

-Frederik...

Hehe boys det er hans turne band, dvs J.J. Johnson osv.. Pino Palladino er pt på tour med Eric Clapton (se ham til Skanderborg!) Og Steve Jordan har da godt nok lige været i studiet med mayer, men er 99% på det er J.J. Johnson... Dog ku det være sindsygt stort HVIS det var Steve Jordan..

Jeg skal nemlig også derover, med Fan Club billetter som Korfix :lol: Så man 100% på at komme op foran

Shit, det var en fed koncert! Det er jo latterligt så velspillende hele holdet er. Rar variende setlist og super underholdning.

Ærgerligt lyden ikke var optimal uanset hvor man var i salen, men det er til at se gennem fingre med.

Stor' fæm-tal, herfra!

Ja det var en fed koncert, dejligt med fantastiske soloer - og Gravity blir jo kun bedre og bedre jo mere han spiller den.

Dog var lyden rigtig uheldig, ved ikk hvor i stod, men oppe foran (og ja der er normalt ringe lyd forreste) der ku man stortset ikke høre nogen guitar, kun tromme og bas.. Så vi ofrede pladserne og gik længere bagud - der blev det kun en smule bedre desværre..

Men det lød som om lyden var bedre forholdsvis langt tilbage i salen sys jeg? Ku bare ikke møve mig derhen for folk..

Ps. man stod og ventede i en svedende varm sal fra 18.30 og indtil 9.15 hvor han gik på.. Det ødelagde det sgu lidt.. Næste gang stiller jeg mig ihvertfald møj længere tilbage.. Så det os menneskeligt muligt at hente øl :nuke: