Barbedwired Baby's Dream Drum Cover.


Recommended Posts

Ja, jeg fik lige lyst til at lege lidt idag, og indspillede det der cover af en god gammel Dizzy sang :-)

- Da jeg fik sat musikken og mit eget lydspor sammen, opdagede jeg nogle småfejl, men orkede ikke til at sætte mig over igen og indspille det hele forfra ;-)

 

- Jeg syntes lige at jeg ville dele den med jer. Ris og ros modtages MEGET gerne.

 

Youtube-link: Barbedwired baby's dream

 

 

- Kasper :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Jeg havde min computer ovre ved siden af mit sæt, hvor jeg afspillede musikken fra computeren, og direkte ud i mine hovedtelefoner. Det er sådan nogle hovedtelefoner der dæmper baggrundsstøj, derfor kunne jeg høre mig selv, og musik meget tydeligt.

 

2. Efter jeg havde optaget det, kørte jeg den indspillede video (kun trommer) over i mit videoprogram. (Powerdirector).

 

3. I videoprogrammet satte jeg mit eget videospor og det oprindelige musikspor sammen, og i videoprogrammet kunne jeg også skrue op og ned for mit eget, og musiksporet.

 

:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak :tu: det tager bare en evighed at indspille, og redigere om osv..

 

Er du sød af uddybe hvad du mener? :-)

- Jeg har selv rigtig let ved at adskille musikken og mine egne trommer. Altså synes nemt at man kan høre forskel på de originale trommer og mit eget lydspor. Har også finpusset det i videoprogrammet, hvor jeg prøvede at få det til at lyde godt, uden at mine trommer overdøvede musikken ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder pisse godt. Du kunne måske inddrage din venstrehånd lidt oftere - i stykket fra 1:50 ville jeg i hvert fald have gjort det.

 

Men ja, jeg vil også gerne vide, hvordan du har lavet lyden? :)

 

 

mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lyder pisse godt. Du kunne måske inddrage din venstrehånd lidt oftere - i stykket fra 1:50 ville jeg i hvert fald have gjort det.

 

Men ja, jeg vil også gerne vide, hvordan du har lavet lyden? :)

 

 

mvh

 

Det har jeg skrevet tidligere i indlægget :) du kan bare scrolle op; der har jeg lavet en nøje beskrivelse af min lydproduktion på videoen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Er du sød af uddybe hvad du mener? :)

- Jeg har selv rigtig let ved at adskille musikken og mine egne trommer. Altså synes nemt at man kan høre forskel på de originale trommer og mit eget lydspor. Har også finpusset det i videoprogrammet, hvor jeg prøvede at få det til at lyde godt, uden at mine trommer overdøvede musikken :)

Jeg går udfra, at den var henvendt til mig.

Så er det nok bare dine trommer og indspilningsudstyr der henholdsvist lyder godt og er godt. Din stortromme lyder bare meget godt og som på plader agtigt. Mere klikkende end tordnende. Og der blev jeg så nok bare i tvivl...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg går udfra, at den var henvendt til mig.

Så er det nok bare dine trommer og indspilningsudstyr der henholdsvist lyder godt og er godt. Din stortromme lyder bare meget godt og som på plader agtigt. Mere klikkende end tordnende. Og der blev jeg så nok bare i tvivl...

 

Okay. Men overraskende, så har jeg kun brugt indspilningen fra videokameraet :) Men ja, stortrommen lyder faktisk fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Lysgaard

Fedt. Godt overskud. Det gjorde det virkelig for mig i guitar break stykket hvor man virkelig kunne se at du var inde i musikken. Mere af det! :cigar: altså indlevelsen. Det holder!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det har jeg skrevet tidligere i indlægget :huh: du kan bare scrolle op; der har jeg lavet en nøje beskrivelse af min lydproduktion på videoen.

 

Var nok i gang med at skrive mit indlæg på samme tid som dig så ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Godt spillet! Du har meget kontrol. Hvor har du hentet det program du bruger til at redigere lyden med?

 

 

 

mvh.

 

Tusind tak. Jeg har brugt min mors videokamera, hvor der fulgte det her program med (Powerdirector). Det er ikke et gratis program; så vil tro at man skal købe programmet hvis ikke man vil være ulovlig og downloade skidtet :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu