Hornet Custom Snare 14x5"


NavyGator

Recommended Posts

Hey guys!

 

Inspireret af forskellige folk - Bl.a. Kenneth Andersen og BoA - pillede jeg i dag Coatingen af min 14x5 Gretsch Blackhawk snare. Så så den sådan ud:

img1719am2.jpg

 

Og så skulle limet jo lige af....

Ham selv i arbejde (sjældent syn...)

Link til kommentar
Del på andre sites

:nuke::lol:

 

Glæder mig til at se mere! Hvad skal der ske med den?? :-)

Det kommer ;)

Kom til at poste ved en fejl :-)

 

Apropos nanvnet, så hedder det Hornet Custom Drums, forbi jeg altid har forbundet mig selv med en veps... ingen anelse hvorfor, måske fordi jeg blev stukket af en lige mit i panden da jeg var 3 :lol:

 

 

Nå... mig i arbejde

img1717ab0.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kommer :-)

Kom til at poste ved en fejl :lol:

 

Apropos nanvnet, så hedder det Hornet Custom Drums, forbi jeg altid har forbundet mig selv med en veps... ingen anelse hvorfor, måske fordi jeg blev stukket af en lige mit i panden da jeg var 3 :-)

 

 

Nå... mig i arbejde..

 

Hehe, okay! ;)

 

(Ser i har fået sandpapir derovre i det jyske. Tænk at jyderne nu er nået så langt?? Tænk, trode' stadig i var ved istiden? Hm, well.. Det er vel indporteret...) :nuke:

 

Spøg til side.. :lol:

Redigeret af Tallica
Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe, okay! :-)

 

(Ser i har fået sandpapir derovre i det jyske. Tænk at jyderne nu er nået så langt?? Tænk, trode' stadig i var ved istiden? Hm, well.. Det er vel indporteret...) :nuke:

 

Spøg til side.. :lol:

Vi jyder er nu alligevel foran jer sjællændere på mindst et punkt. Vi indporterer ikke, det er håbløst umoderne, så vi importerer...

 

Du forbinder dig selv med en hveps, NavyGator, er du da død irriterende?

Jeg glæder mig til at se trommen i færdig tilstand. Det er utroligt så moderne det er blevet at lave sit eget...jeg holder nu lidt igen....

Link til kommentar
Del på andre sites

Du forbinder dig selv med en hveps, NavyGator, er du da død irriterende?

Jeg glæder mig til at se trommen i færdig tilstand. Det er utroligt så moderne det er blevet at lave sit eget...jeg holder nu lidt igen....

Ja, uden at være emo, så har jeg aldrig kunne fordrage de små bæster, men det er faktisk umiddelbart det dyr/insekt jeg ser mig selv mest som :nuke:

 

Og ja, jeg er R*V irriterende! :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak skal i ha!

 

 

@ Tallica: Hvis den havde været 14x6 eller dybere havde den fået et lag lak eller 8 mere...

 

Det er da et svar, man kan forstå! ;O) Flot lilletromme, du har fået lavet!

Link til kommentar
Del på andre sites

Good job. lækker lys farve.

Men er der ikke risiko for at den kan suge for meget olie ?

Det ved jeg ærlig talt ikke :ph34r: Jeg tog bare en 12cm pensel og smurte Borup's Rå Lin(d?)olie på... og den blev da fin! ;)

Redigeret af NavyGator
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu