Ny Snare Næsten Pirat


woods

Recommended Posts

Hej alle

 

Har været i gang med et nyt snare projekt, nu hvor jeg går og overvejer om min anden snare skal smides ud eller tages i brug. Har bejdset denne snare med "mørk eg", så den er blevet "RAW brown" - i min fantasiverden i hvertfald.

 

Jeg mangler olie + voks, trommebadge og så skal jeg lige ha skåret lug-skruerne til, da de er lidt for lange.

 

Har lige lidt billeder.

 

IMG_0212.jpg

IMG_0208.jpg

IMG_0211.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Muligvis skal den lige have et tyndt lag bejdse mere. Tror det kunne være flot.

 

Jeg har designet mit eget badge - hvis du kigger under mit andet projekt, kan du se det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ku godt være jeg skulle overveje det. Spørgsmålet er, om de har skruerne. De har jo alle sammen monteret en fast pakning på. Ved sgu ikke om de unge i fx Bauhaus som ligger i nærheden, kan fatte hvad jeg har brug for. Det er det med kompetence! :D

 

Skal den lakeres eller vokses? Umiddelbart kunne jeg bedst forestille mig den vokset fordi den allerede har et lidt råt look. Lak er lidt mere "fint" i mit hoved.

Redigeret af woods
Link til kommentar
Del på andre sites

..eller en skive mere på på indersiden... :D

Bauhaus skal nok ha skruer der passer. Har selv brugt andre maskinskruer til de lugs jeg har på mine stavlimede trommer, der jo en en del tykkere end f.eks en Keller kedel..

 

Men flot er den sgu Morten!!

I stedet for at smide den anden kedel ud, så smid mig en PM i stedet ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Har nu ikk tænkt mig at smide nogen reifer ud :)

 

Hvad kunne man få for sådan en tromme her, hvis man solgte den - som den ser ud nu (med voks) og under forudsætning at den lyder som en drøm? Den er pisse fed og endnu federe i virkeligheden. Har dog nogle planer om at bygge et helt trommesæt i den nærmeste fremtid, så jeg kunne godt bruge lidt ekstra moneter til at købe nyt hardware. Desuden har jeg udset mig den perfekte finish for mit drømmesæt og der vil denne tromme måske ikke lige passe ind.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så... :tu: Den mangler lige seiding på billederne.

 

Her får den voks

Skulle også lige med

 

------------

 

Med blitz

2

3

4

5

6

7

8

9

 

-----------

 

Uden blitz

2

3

4

 

Det var vidst det. Videre til læder-trommesæt!

 

Jeg skal nok rapportere lyd, når jeg får den stemt. Tror dog lige jeg vil have en god kammerat til at hjælpe mig, så jeg opnår den perfekte lyd.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ku godt være jeg skulle overveje det. Spørgsmålet er, om de har skruerne. De har jo alle sammen monteret en fast pakning på. Ved sgu ikke om de unge i fx Bauhaus som ligger i nærheden, kan fatte hvad jeg har brug for. Det er det med kompetence! :tu:

 

Skal den lakeres eller vokses? Umiddelbart kunne jeg bedst forestille mig den vokset fordi den allerede har et lidt råt look. Lak er lidt mere "fint" i mit hoved.

 

Hov hov hov, Bauhaus' medarbejdere forstår mere end man skulle tro - hvis det altså er i Næstved :(

 

Jeg tænker på - skal trommerne bruges meget eller bare engang imellem? For voks og lakering er jo begge to meget skrøbelige finish'er, dvs. ved skrammer, slag osv..

Link til kommentar
Del på andre sites

Ganske fin lilletromme. Kunne have været flottere, men ønskede en lidt neutral farve, som jeg kan smække ind i de fleste setups uden at den skiller jeg helt ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu