Jeg Spiller Trommer


Martin-H

Recommended Posts

Kandis Sæt liste/live musik ikke i rækkefølge (hvad jeg kan huske) :

 

En Lille Ring Af guld

Vild med Dans

En fyr fra landet

Den Gule Flyver

Det Smil du gav

Da country kom til thisted

Det dit navn

Det da cool

Lets go party

Det billed du sendte

lonnie fra berlin

Boten Anna

Kærligheden brænder

Midt om natten

Boney M medley

Medley: Words, Run for love, Hands up, (og en mere jeg ikke kan huske).

Ramt i natten

Jeg tænder på dig

De første kærester på månen

blanket on the ground

Ønskebrønden

den største bangebuks i byen

Kim Larsen: rita.... tror jeg den hedder

OSV.

 

Jeg troede slet ikke Kandis spillede så meget cover? Men det er sgu da meget fedt egentlig. Det passer også godt ind..

Rita, hedder Larsen sangen, helt korrekt! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

I skulle overveje at tage ud til Vildsund marked og i vil forstå, der er absolut intet andet en slåskamp og tåber. Kan nævne at der i det det samme telt som kandis spiller i spiller et andet band, som skal spille i kandis pauser. De blev lovet tæsk fordi de ikke spillede det samme som kandis.

Så kan det måske godt være at min kommentar var grov. Men jeg har boet 10 km fra det marked de sidste 24 år og der er intet positivt kommet ud af det marked, udover folk som har fået tæsk. Jeg vil vædde med at der er ingen af jer som befinder jer på dette forum som vil gide at være der mere end 5 min

 

Helt ærligt kære ven, tror det er dig der er taber her..... Hvis det var så dårligt et sted at komme, så kom der nok ikke så mange mennesker.

 

Men det er vel i dine øjne lavere rangerende individer.

 

Jeg er sgu ked af at dele forun og interesse med en person som dig.. Men hvad fanden, du må jo have det fedt - når nu du er så perfekt og bedre vidende..

 

Fy for fanden....

 

Hilsen Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja ja, så har alle vist været efter medlem Skaarup, og han har sagt undskyld, så lad nu det ligge.. I tager tingene lidt for tungt herinde engang i mellem :lol: Jovist det var ikke pænt sagt, men vi kan vel alle sige nogle uheldige ting engang i mellem.. Og så vil jeg lige til Skaarups forsvar sige, at hans syn på Vildsund marked passer meget godt.. Det er ikke andet end fulde gamle bønder som vil slås.. Om det så er børn de banker, eller kvinder er dem lige meget.. Og så er det vist i orden at tvivle på folks intelligens når man er så pisse fej.. Selvom er det ikke alle på markedet der opfører sig sådan.. :)

 

Og til dig Martin, tillykke. det klarer du jo flot. :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja ja, så har alle vist været efter medlem Skaarup, og han har sagt undskyld, så lad nu det ligge.. I tager tingene lidt for tungt herinde engang i mellem ;-) Jovist det var ikke pænt sagt, men vi kan vel alle sige nogle uheldige ting engang i mellem.. Og så vil jeg lige til Skaarups forsvar sige, at hans syn på Vildsund marked passer meget godt.. Det er ikke andet end fulde gamle bønder som vil slås.. Om det så er børn de banker, eller kvinder er dem lige meget.. Og så er det vist i orden at tvivle på folks intelligens når man er så pisse fej.. Selvom er det ikke alle på markedet der opfører sig sådan.. :)

 

Jamen så lad det da ligge? :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Fair nok, jeg vil gerne beklage mine foregående kommentarer, det var ikke i orden at skrive det.

Håber du er glad for at spille med KANDIS martin

 

Sådan ska det være,,,en mand der tager kritik til sig, reflekterer og kommer med et fornuftigt modsvar. Respekt for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

På den anden side.. FEDT FEDT FEDT at du får lov til at spille med dine idoler!!!

 

men.. skarup har altså ret ang. publikum.. kender en basse mand, der også har spillet lign. og han sir at de fordomme med at der blir givet tæsk (blandt andet hvis man ikke spiller "ordentligt"), osv..

 

Nå.. fuck it

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu