Yamaha Clickstation


dj_adnan

Recommended Posts

Ok, nu tror jeg ikke den kan gå for mig længere.. Jeg skal have fat i dette super monster af en maskine.. Men jeg har lige et par spørgsmål.. Jeg kan hverken finde den i aage eller drumcity Århus mere.. Er modellen ved at udegå? og er der nogen der ved om der vil komme en ny opdateret model af den ?

Til sidst. hvis nogen har en brugt en vil jeg meget gerne høre fra dem..

 

Adnan...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, nu tror jeg ikke den kan gå for mig længere.. Jeg skal have fat i dette super monster af en maskine.. Men jeg har lige et par spørgsmål.. Jeg kan hverken finde den i aage eller drumcity Århus mere.. Er modellen ved at udegå? og er der nogen der ved om der vil komme en ny opdateret model af den ?

Til sidst. hvis nogen har en brugt en vil jeg meget gerne høre fra dem..

 

Adnan...

 

Tak for info.. jeg må lige surfe lidt rundt og se for ville gerne vente på en ny hvis den skulle komme..

Link til kommentar
Del på andre sites

På Yamaha's amerikanske homepage står der også "This product is discontinued in the United States and may not be available at all dealer locations".

 

Så det er vist ved at være farvel..

 

Ærgeligt, for jeg havde egentlig tænkt mig at udskifte min udtjente Tama Rythmwatch med en Clickstation.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tama har også lavet en, som jeg har hørt skulle være federe! Om den er dyrere eller billigere end yamaha'en, ved jeg dog ikke.. Men det er vel værd at tjekke den ud?

 

Hmm... Jeg har haft sådan en Tama metronom, og jeg ved ikke helt om jeg synes den er så god. Yamaha'en kan meget mere... En ting jeg synes er lidt ærgelig ved Tama'en er, at man kun kan have 20 forskellige indprogrammerede tempi, og så kan det godt blive lidt forvirrende, når man nu har fået de her 20 tempi indprogrammeret, at finde ud af hvor man er nået til, da man ikke kan kalde dem sangens navn eller give dem nogen form for indikation med bogstaver. Dette kan man på Yamaha'en.

 

Yamaha'en kan generelt en del mere...

 

Minusset ved Yamaha'en er at den er lidt større end Tama'en.

 

Men altså Gunnar B Kristiansen har jo lavet en anmeldelse hvor han holder metronomerne op imod hinanden.

 

Læs her: http://www.trommeslageren.dk/index2.php?id=7

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu