Hvem Spiller Med Hvem,,,eller Har Spillet?


perbw

Recommended Posts

http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=...videoid=3635233

 

Vi var pænt unge, en 16-17 år gamle, men det var fandme fede tider! :dev: Så undskylder for alle ungdommelige fusionsfill som kan forkomme en del smagsløse i forhold genren! Hahahaha!

 

Kæft i spillede sgu da fedt mand! :D

Det er sgu fedt nok at høre sådan et nummer med lidt ekstra klem på trommerne.!

Link til kommentar
Del på andre sites

Problemet er bare at hun har ret store silikonepatter:)

 

Og hvis hun så har paryk, blå briller, kunstigt ben, tungepiercing, ny næse etc etc, så er det vel totalt ligemeget???

 

Det er SÅ respektløst, at folk herinde fokuserer mere på silikonebryster end sangtalenter. Og ja, det kan meget vel være muligt, at Julie har fået lavet en brystoperation, men der er vel ikke lig med, at man gerne vil hænges ud på et forum som "hende med silikonepatterne"???

 

Tror sgu jeg linker citatet til hendes hjemmeside/mail, så kan det være hun tænker sig om, inden hun siger ja til at være afløser....

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror sgu jeg linker citatet til hendes hjemmeside/mail, så kan det være hun tænker sig om, inden hun siger ja til at være afløser....

 

Slap da lige af kammerat, altså hvis kvinden har nogle knockers der siger spar to, så elsk med det i stedet for at være en hater.

TS har over 4000 medlemmer nu, og jeg vil tro at ud af dem er under 10% piger, altså et MANDEFORUM, så vær du glad for at patter overhovedet bliver omtalt herinde nu når dette er et slags "mandeforum".

 

Relax

Link til kommentar
Del på andre sites

Slap da lige af kammerat, altså hvis kvinden har nogle knockers der siger spar to, så elsk med det i stedet for at være en hater.

TS har over 4000 medlemmer nu, og jeg vil tro at ud af dem er under 10% piger, altså et MANDEFORUM, så vær du glad for at patter overhovedet bliver omtalt herinde nu når dette er et slags "mandeforum".

 

Relax

 

 

Magen til møg-kommentar. Det er da ligegyldigt om der så ingen piger er herinde, man skal sgu tale pænt om andre, især når det handler om et samarbejde i en eller anden form.

Jeg er harm over, at man ikke kan have respekt for andre mennesker, men synes det er "hylemorsomt" at fokusere på ex. udseendet, fremfor den musikalske del.

Og ja, det er muligt her ikke er så mange piger , men det tror da fanden, med den respekt der hersker for det modsatte køn.

 

Og nej, Ts er ikke et mandeforum, men et trommeslagerforum.

(Men det er måske kun mig, der mener det???)

 

Nej jeg vil ikke "relaxe"...

Link til kommentar
Del på andre sites

Magen til møg-kommentar. Det er da ligegyldigt om der så ingen piger er herinde, man skal sgu tale pænt om andre, især når det handler om et samarbejde i en eller anden form.

Jeg er harm over, at man ikke kan have respekt for andre mennesker, men synes det er "hylemorsomt" at fokusere på ex. udseendet, fremfor den musikalske del.

Og ja, det er muligt her ikke er så mange piger , men det tror da fanden, med den respekt der hersker for det modsatte køn.

 

Og nej, Ts er ikke et mandeforum, men et trommeslagerforum.

(Men det er måske kun mig, der mener det???)

 

Nej jeg vil ikke "relaxe"...

 

Ja helt sikkert, man taler pænt om andre.

Men mener du helt seriøst at det er at svine en pige godt og grundigt til, hvis man siger at hun har plastikpatter?

I så fald er du da opdraget på en underlig måde, ja undskyld mig.

Det har ABSOLUT intet med respekt at gøre det her, du siger jo også til en pige at hun ser godt ud ? og hun slår dig jo ikke ihjel fordi du siger det.

 

Desuden behøver plastikpatter sku da ikke at være et negativ-ladet ord.

 

Jeg er ked af hvis alle kvinderne der kigger med som gæster nu, er blevet skræmt af mit indlæg før og i så ikke tør melde jer ind i klubben. I må være mange.

 

Relax

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja helt sikkert, man taler pænt om andre.

Men mener du helt seriøst at det er at svine en pige godt og grundigt til, hvis man siger at hun har plastikpatter?

I så fald er du da opdraget på en underlig måde, ja undskyld mig.

Det har ABSOLUT intet med respekt at gøre det her, du siger jo også til en pige at hun ser godt ud ? og hun slår dig jo ikke ihjel fordi du siger det.

 

Desuden behøver plastikpatter sku da ikke at være et negativ-ladet ord.

 

Jeg er ked af hvis alle kvinderne der kigger med som gæster nu, er blevet skræmt af mit indlæg før og i så ikke tør melde jer ind i klubben. I må være mange.

 

Relax

 

For mig er det negativt, når man omtaler en kvinde som "hende med silikone-patterne", og ikke som "den fedeste sangerinde, som gerne vil hjælpe os i bandet"...

 

Og patter, det er sgu da noget køerne har!?!

Så det kan da godt være, at jeg er opdraget underligt, men respekt for andre var da en vigtig del af min opdragelse.

 

Og hvis man spørger piger (som hart fået en brystoperation - og andre for den sags skyld), så tror jeg, at det er de færreste der synes at sætningen: "Det er sgu da de flotteste plastikpatter, jeg længe har set" er den dejligste kommentar at få...

Men det kan jo være, at du er af en anden opfattelse.

 

 

Og nej, vil stadig ikke "relaxe".

Link til kommentar
Del på andre sites

For mig er det negativt, når man omtaler en kvinde som "hende med silikone-patterne", og ikke som "den fedeste sangerinde, som gerne vil hjælpe os i bandet"...

 

Og patter, det er sgu da noget køerne har!?!

Så det kan da godt være, at jeg er opdraget underligt, men respekt for andre var da en vigtig del af min opdragelse.

 

Og hvis man spørger piger (som hart fået en brystoperation - og andre for den sags skyld), så tror jeg, at det er de færreste der synes at sætningen: "Det er sgu da de flotteste plastikpatter, jeg længe har set" er den dejligste kommentar at få...

Men det kan jo være, at du er af en anden opfattelse.

 

 

Og nej, vil stadig ikke "relaxe".

 

Get Over It! det lyder som om det er dig der er blevet omtalt som hende med patterne!

 

men stop den her! for det har intet med tråden at gøre!

hvis du føler han krænker nogen, så skriv til gunnar. eller send vedkomne en PM!

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu:

 

Penelope Leaves MyMusic og myspace

 

Før:

Sentry Box (rock med guitar, trommer og sang - nothing else)

Sakim Lime (selvskrevet rockfunkjazz)

Sunburst (partyband i gymnasiet ;) )

 

og bandet jeg startede i efter 5 måneders trommespil; Some Men Like Fishing! :tu: god gammel 70er rock.

 

vh Mikas

 

heey, jeg har spillet i bands som full forced chile, en enkelt koncert,

ellers spiller jeg i out off record som har haft nogle udskifninger og et andet rock band som arbejder hårdt UltraViolencePyhcoReagae. :lol:

så har jeg spikllet for pris henrik, søren berlev og simon matthew.

 

haha mikas jeg kan godt huske sunburst og some men like fishing. :)

 

/henrik.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes at det er SÅ FEDT at dette er kommet til at handle om patter.

 

Hurra for Julies patter!

 

 

 

 

Btw Jonas Lind, så synes jeg godt nok du skal slappe lidt af.

 

Du kunne blive en fremragende meddeler! Flyt du bare til Kina eller drøm dig tilbage til USSR.

 

Du er da en dejlig kammerat.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen

 

Jeg har åbenbart generet flere med mine indlæg, så det skal jeg da nok stoppe med.

Jeg blev bare harm over den måde man, på et respekteret musikforum, kan omtale andre mennesker på.

Men fred være med jer, hvis I synes det er sjovt, så bliv da bare ved.

Jeg mener stadig ikke, at det hører hjemme her, men må da bøje mig for flertallet. ;)

 

Nå men af kendte, så er Gunnar Kristiansen den jeg kan bidrage med. Og fedt var det sgu! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har spillet med:

 

Henning Stærk

 

Sp Just Frost

 

Af trommeslagere har jeg undervisning af:

 

Lars Daugard

 

-Emil De Waal er på trapperne (aftale er i hus, da han skylde timer:) )

 

Bands har jeg spillet i:

 

Bølle bob band

 

R.H.C.P- Jam

 

RockyRaccoon

 

Bako Juck

 

Sir. Funkalot

 

Sørig trio

 

 

Bands jeg spille i idag:

 

D A W N B R E A K

 

Freak Lips

 

Red Roaster.

Link til kommentar
Del på andre sites

heey, jeg har spillet i bands som full forced chile, en enkelt koncert,

ellers spiller jeg i out off record som har haft nogle udskifninger og et andet rock band som arbejder hårdt UltraViolencePyhcoReagae. :P

så har jeg spikllet for pris henrik, søren berlev og simon matthew.

 

haha mikas jeg kan godt huske sunburst og some men like fishing. :)

 

/henrik.

 

Full Forced Chili har sgu været fede de gange jeg har set dem på bar2 :)

Link til kommentar
Del på andre sites

hyggelig tråd!

 

Spillet med/i:

 

Miss Warla

Bark

Manuela Lærke

Jakob Andersskov

Fløjl

Suspekt

U$O

Anette Heick

Ole Frimer

Miss Betty Blue

Strawberry Blonde

Lars Harboe & Uhørt

MC Hansen

Lydiah Wairimu

Orfeu

 

m. fl..

 

Spiller pt. med:

 

Twins Twins (pladeaktuel på morningside/playground d. 8/9)

Kühn, Kanstrup & Hyldahl

 

Fået undervisning af:

 

Søren Frost

Henrik Nielsen

Shawn Pelton

Emil De Waal

Anton Fig

Peter Nilsson

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det bliver jo til en mennesker gennem årene.

 

Men lige nu er jeg rigitigt glad, fordi jeg skal spille to koncerter med en af Cubas bedste trommeslagere. Calixto Oviedo kommer og bor hos mig i næste uge, også skal vi spille concert på Voxhall d. 11 sept. lave clinic på det jyske musikkonservatorium d. 12 sept., og til sidst spiller vi koncert på Copenhagen Jazzhouse d. 13 sept.

 

I mit band er der også andre rigtigt gode musikere: Trompetisten Hendrik Jørgensen fra Ridin' Thumb, Saxofnisten Simon Thorsen, som underviser på Rytmekons osv.

Men ellers så har jeg haft både Bob Rockwell, Jacob Andersen, Jonas Johansen og nogen cubanske stjerner på som afløsere.

Hvis I vil vide mer , så klik her:

 

For at se mere om hvem jeg har spillet med gennem tiderne, så prøv min hjemmeside www.suwalski.com

 

Jeg troede egentlig, at denne tråd handlede om hvem man havde været bandmedlemmer med, men jeg kan se, at der er en del der nævner folk, som de kun har jammet med ved enkelte lejligheder.

Så jeg vil ikke holde mig tilbage med namedroppingen, men fortælle at jeg faktisk har jammet med Abraham Laboriel - den gang han kun var 14 år.

Det var medens jeg gik på Grove School of Music i Los Angeles. En af mine klassekammerater var Brad Wilks, som senere kom med i Rage Against The Machine.

PÅ skolen fik jeg undervisning af David Garibaldi og Luis Conte, og fik lejlighed til at møde Alex Acuña, Chester Thompson og en masse andre berømtheder.

 

Jeg har også jammet med Santanas congaspiller Raul Rekow, men det var her i Danmark.

 

Mvh.

Peter S.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu