Alle Dine Band Navne Gemmen Tiden


Plack

Recommended Posts

okay jeg starter

 

har spillet i 4 bands de første hed H2SO4 :tu: og skiftede til doublestuff :P

 

også et band der hedder Snüsk hvor jeg var anden vokal, mega sjovt :-)

 

derefter spillede jeg i et band der hed "overdrevet indtagelse af rød sodavand kan medføre krftig diaré", "O.I.A.R.S.K.M.K.D" :tu: og det var selvfølgelig dansk lorte heavy :)

 

 

og nu spiller jeg i plack

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok, here it goes:

 

Startede som 10 årig i bandet Great Guys, spillede keyboard. Vi kunne ikke andet engelsk end de to ord, så det blev bandnavnet.

 

Som 14-årig i EVIL EYE på bas. Nirvana-jam (virkelig et rent-til-grin navn :tu: , men det næste er værre), for vi skiftede forsangeren ud, da han skulle på efterskole, så nu var vi Anarchy for Justice (jeg vræler selv af grin lige nu!!! :tu::D:-) ). Samtidig i folkeskolen: Pes & Lir (kom af Lis og Per) på trommer, Kvart I 7 (diverse), The Seriocomic Prawn (guitar og bas) og Skunky Funky Smelly Green Shit (guitar og bas). :):P

 

Nå, sidenhen spille jeg i kopibandet Sunday Jam på keyboard. I starten hed vi MELK (du gættede det.... det dannedes af forbogstaverne på vores navne, haha!!). Dernæst keyboard i 70'er bandet Immer Glimmer og keys i ShuBiDuaJam.

 

På efterskolen dannede vi Gonzo med mig på bas. Derefter på gym, hvor jeg startede i flere bands: kopi/partybandet Balistica(bas), soulbandet Sugar Daddys Soul Band (bas) samt Panodilkvartetten (trommer). Desuden keyboard i 80'erbandet Buster.

 

Idag spiller jeg kun i bandet Sixpack på bas og kor. Derudover selvfølgelig indimellem som afløser på trommer, bas eller keyboard rundt omkring...

 

... Hold kæft, en dynge latterlige navne..... FED TRÅD (vist min ide), glæder mig til at læse flere "skæve bandnavne".... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Startede i et band, der hed noget så intelligent som mødom. Det var vist en meget god betegnelse for 4 drengerøve. Derefter i et skoleband, som hed OZON :tu: Senere spillede jeg i Compound, som blev til Stereo-typed-jones, som blev til decaf Har også spillet i roxette-jam. Gæt engang....roxette kopi :tu: og spiller nu i Greatest Hits,,,, ender det vist med vi kommer til at hedde. Har desuden spillet i diverse unavngivne skolebands og andre projekter. VH erge!

Link til kommentar
Del på andre sites

The Slots!

Det startede vi med at hedde, som en tribute til øllen.. og ja.. så drak vi nok ca. en palle hver mdr..... så fik vi en ny guitarist, og lavede alle vores sange ud.. og hed derefter 22AA (22 acacia avenue)

Derefter røg vores forsanger ud, og vi tågede lidt rundt i et par mdr.. fandt en ny forsanger, men det blev aldrig til noget efter det.. vi fik indspillet en smule.. og endte med at hedde untitled ..

 

 

Ud over det, har jeg spillet i nogle små projekter, og diverse "frokost jazz" bands uden navn.. og har nu gået i 2-3 år uden at spille i noget overhovedet.. har været ved at starte noget op, men det blev aldrig til noget.. det er fandme skod :unsure:

Link til kommentar
Del på andre sites

En ven og jeg havde store planer om at starte et band, ved navn "Bafaink!". Der er en længere historie til det dog... Den venter jeg med :tu:

 

Pt. spiller jeg i bandet "BaldLawn", der tidligere har heddet "Age of Innocence".

 

Jeg havde også et miniprojekt kørende, der hed "Hanne Boel and the Flaming Stewards".

 

I morgen, har jeg et midlertidigt band (dannet i går, opløses i morgen aften), med et par skolekammerater. Vi ville lige kontributere med et nummer, til vores forårskoncert.

Vi hedder "Jomfru".

 

Wuw! Mere har jeg ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Startede som 8-10 årig bandet RM Rock sammen med en ven, men det var egentlig bare et navn uden band :tu:

 

Så kom jeg på efterskole og startede bandet Creatures hvor vi til at starte med var 9 (som aldrig var samlet), men sluttede med kun at være...mig, på guitar, bas, trommer, programmering og "vokal", og stilen var sjov dansk dødsmetal a la RW... nåede endda at udgive en skive på efterskolen, hvor en ven og mig drikkede overskuddet op på kr. 300,- :-)

 

Efter den store succes og adskellige hadebreve og trusler, dannede førnævnte ven og jeg band Kilo Romeo (fordi vi er flyinteresserede, og dækker over bogstaverne K og R, som er starten på vore navne), hvor vi skiftedes om instrumenterne. Stilen var hård rock, med en snert af pop, og vi indspillede en cd, som vi ikk udgav på efterskolen...

 

Nu spiller jeg i det gamle band Scöpfer Band fra 1983, som jeg har været i, i 2½ år. Vi spiller selvkomponeret hård rock/metal og har lige fået en kvindelig sanger...mums :tu:

 

Det var det...

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg er kun 15 år - og har ikke spillet trommer i voldsomt lang tid.. men mig og nogle venner startede et rock band der her NezT !! men det blev ikke til så meget.. men det var mega sjovt..

nu spiller jeg i et marimba band, vi hedder Los Bambinos -vi har spillet i Tivoli og forskellige steder !! vi skal snart spille til Den fynske slagtøjsfestival.. måske er der også nogen af jer der skal spille til den??

 

jeg spiller også i et rock band.. vi hedder Burp in Jar !!! og spiller til fester , 18 års fødselsdage - og mange andre steder.. det er sq et fedt band.- og vi har det sjovt !!

 

det sidste jeg spiller med i et skole band - vi hedder Nina's House Band :tu: det er bare et hårdt METAL band.. :-) ej vi spiller rock og blød rock... det er fanme også et grineren band :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... Nu har jeg haft dusiner af for-sjov bands, hvor vi aldrig mødtes og aldrig spillede :D Nogle af dem kom da til at hedde Lærer-bandet (to trommeslagere og en på blokfløjte) og så var der Lærer-bandet 2 (samme som før) og skisme om der ikke var et Lærer-bandet 3 :hmm:

 

Men ellers har vi haft nogle lidt skøre... Tror det var Go Post Danmark, Danmarks Drenge (inspireret af fodboldholdet!), Kokke Humor 4-ever, De Elendige (Le Miserable), og så lidt andet gøgl.. :D os teenagere... Vi kan så mange navne :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

sjov tråd

 

den aller første band sammenhæng jeg var med i hed "Rikke og de andre" lol gæt hvad forsangeren hed :lol:

 

Hmm så var der et fritids projekt hvor vi spillede nogle skole koncerter der hed vi som så mange andre Gratis Øl. Men vi stod da øverst på plakaten.

 

Sån lige p.t spiller jeg i røvballe bandet PeeWee-Band. I Stake My Claim, og Tonser Trio....

 

Mvh Bongo

Link til kommentar
Del på andre sites

okay jeg starter

 

har spillet i 4 bands de første hed H2SO4 :lol: og skiftede til doublestuff :P

 

også et band der hedder Snüsk hvor jeg var anden vokal, mega sjovt :D

 

derefter spillede jeg i et band der hed "overdrevet indtagelse af rød sodavand kan medføre krftig diaré", "O.I.A.R.S.K.M.K.D" :hmm: og det var selvfølgelig dansk lorte heavy :D

 

 

og nu spiller jeg i plack

Snüsk!?

 

Med heavy Christian? :D Så kender du måske også Futte? Bassist.. han er en gammel ven, og vi har os spillet sammen. Har hørt jer på Øse (mener jeg da:D)

 

Back to topic, jeg har været i flg.

Some Men Like Fishing (dad, metallica, kashmir kopi :D)

Sakim Lime (fedeste band til dato.. vi lavede vores eget funk/jazz/rock inspirerede med den dejligste kvinde i front, med en lækker jazzstemme - håber vi snart samles igen)

og nu er jeg i Sunburst, partymusik så det basker:)

 

Mvh Mikas

Link til kommentar
Del på andre sites

Spillede fra 92 - 99 i et band med navne som: Pretty Girls (bestående af 4 fyre), acid n' metal, Dirty Boys, Dishcloth som endte ud i Low Down Deeper, og ja LDD eksisterer den dag i dag, dog ikke med mig bag tønderne.

 

Meeen to af de tykke fra LDD spiller jeg stadig med i DE FEDE MÅ SVEDE, og ja med en gennemsnitsvægt på +100 må det jo være det rigtige navn. Så vi har efterhånden haft "kobberbryllup".

 

Derudover har jeg spillet i partybandet ELATED, og spiller nu i pop n' roll bandet SUSTAIN.

Link til kommentar
Del på andre sites

Snüsk!?

 

Med heavy Christian? :lol: Så kender du måske også Futte? Bassist.. han er en gammel ven, og vi har os spillet sammen. Har hørt jer på Øse (mener jeg da:D)

ja ja dem kender jeg da og jeg spiller faktisk sammen med christian lige nu i plack

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst King of drums

Jeg spiller i bandet COBAKA - udtales "SA-BA-KA", hvilket betyder HUND på russisk. glm3, skal du ikke spille til "Musik under trappen" i Hirtshals her til sommer, eller har jeg set forkert?

 

Vi spiller lidt kopi, og vi er ved at ligge musik til noget hjemmelavet, hvilket i øvrigt går strygende indtil videre.. :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Andemor

fed tråd

 

jeg har været lidt omkring både i genrer og navne

 

første band var nameless opkaldt efter nameless endless med nirvana

derefter mit efterskole punk band NIJÖPH(NIkotin, ildelugt, jolly, Öl, piger og Hor)........... hva bogstaverne stod for kom efter selve navnet blev opfundet. derefter blev det classic metal i Black Dawn og videre til thrash metal i Ministry of death..... var lige forbi noget goth i Porca dio før jeg spillede post grunge i Xentrica.

 

lige nu er jeg i rock bandet Bandersnatch og kopi bandet Bumblebees from hell ( de andre mente at navnet burde være enegelsk så min første indskydelse humlebierne fra helvede holdt slet ikke) :lol:

 

er iøvrigt ny herinde... super fedt sted med en masse skægge og interessante diskussioner

 

Andemor...and the beat goes on

Link til kommentar
Del på andre sites

Her kommer de lige i flæng der mangler sikker en del men............

 

Muppet babies ;)

Low Level ;)

BaBrock B)

GÅLTÆB :)

HATT (Holger and the Trafficlights) :)

Surrenders :)

Jamfru Fannys Big Band :P

Far Out :D

Copyright II (spiller stadig med)

FAHM (spiller stadig)

 

Der er sikkert en masse flere men de er sq blevet slettet på "harddisc´en) :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Navne: tjaa der har været nogle stykker.

 

Da jeg gik i skole, med Jesper og Jørgen (vi havde kun et trommesæt, men mange intentioner): SUNSCREAM

 

Senere:

 

Onkel Kajs Lydservice, Bad Connexion, KAOS: Hammond (med Leslie), trommer, guitar

 

Endnu senere:

 

Stærkstrøm Band (og vi var skam ude at spille). Tog navneforandring til Scarlet Lady og kom under Eugen Tajmers vinger. Nu HVER weekend fredag og lørdag (nogen gange også torsdag).

 

Stoppede i 20 år.

 

Langt, langt, langt senere: Maries Lyster. Dejligt at komme i gang igen!! :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

F... nogle syge bandnavne.

Men jeg har spillet i: Plankton bros. som skiftede navn til Purgatory(Skærsilden). Eksotisk Punkrock?

Spiller i ligenu i Minstrone Symfoni Orkester (ImproJazz og storytelling)

Tidstrio (Groove Jazz)

Prima Junior (Jumpblues, Swing, Jive)

Mike H Group (Røvballe)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg spiller i bandet COBAKA - udtales "SA-BA-KA", hvilket betyder HUND på russisk. glm3, skal du ikke spille til "Musik under trappen" i Hirtshals her til sommer, eller har jeg set forkert?

 

Vi spiller lidt kopi, og vi er ved at ligge musik til noget hjemmelavet, hvilket i øvrigt går strygende indtil videre.. :argh:

Jo, det kan du tro vi skal. Vi spillede der også sidste år, hvor vi væltede teltet i havnen (næsten :tu: ).

Hvad med dig, skal du spille? For så vil jeg da komme og høre :) . Vi får muligvis torsdag aften i år, ligesom sidste år.

 

Fedt mand, nu er vi efterhånden nok til at fylde en bil op til trommeslager-julefrokosten heroppe fra. 3 fra Hjørring og 1 fra Hirtshals... God stil (Du' fra havnen ;-) )

Link til kommentar
Del på andre sites

F... nogle syge bandnavne.

Men jeg har spillet i: Plankton bros. som skiftede navn til Purgatory(Skærsilden). Eksotisk Punkrock?

Spiller i ligenu i Minstrone Symfoni Orkester (ImproJazz og storytelling)

Tidstrio (Groove Jazz)

Prima Junior (Jumpblues, Swing, Jive)

Mike H Group (Røvballe)

Hey Jeppe, velkommen til

 

Nå bandnavne. puha...

Det første rigtige band(efter div skole- og klubbands) startede engang i 7. klasse med bandet Worthless, som faktisk stadig eksisterer, dog med andet navn. Eneste problem er at dette navn er næsten lige så ringe: WIDE MADNESS(eller Det Glade Vanvid, som nogle kalder os...), men tjaae, nu har vi altså heddet det i snart 5 år, så det ik sån' liiige og skifte ;-) Iøvrigt det band jeg spiller i der har gennemgået størst udvikling. Vi har altid skrevet selv. Først enormt metallica-agtigt, senere tæm'lig heavy, og nu bevæger vi os så over i noget mere rock'n'roll-agtigt. Det er super fedt, fordi 3 af os har været med lige fra starten(vi har haft 4-5 bassister :argh: ) og er nærmest vokset op sammen musikalsk

Derudover spillede jeg i et par år omkring 10. klasse i funkbandet Allah Funk. Vi var meget inspireret af østens toner.

Og her de sidste par år, har jeg fået travlt. Jeg spiller i trioen Modem(bas, guitar, trommer) som laver nogle skæve ting :tu: Vi henter folk ind og sætter nogle shows op. Der har bl.a. været Gramses billedbog(om Gramse, Kælling, Snaske's boller o.m.a.), The bonefaas Brothes(funky stuff, inkl. trommesolo på gulv/publikum :) ) og Dolf's Deciple(superhelte temaer, filmmusik og andet godt).....men når vi spiller selv er det blues, og 70'er rock. Det fede ved dette band er, at det er så uhøjtideligt, og alt er tilladt. Vi går ind til tingene med humor, og holder bl.a. af at voldtage numre. Vi har fx spillet Smoke on the water som reggae, Smells like teen spirit som swing, Sweet dreams som Surf

Der er et, indtil videre unavngivet blues-projekt, jeg laver sammen med en af mine venner alex.

Et trio balleband, som endnu ikke har fået navn (igen med alex)

Frisk Fisk er mit eget projekt, som skifter besætninmg løbende, og som spiller de ting jeg skriver, som ikke passer ind andre steder....

Til sidst er der selvfølgelig Flikedi Flakkedi Funk Punks, som jeg egentligt ikke er med i rigtigt, men finder numre til dem, og spiller noget percusion, og lidt guitar når det er nødvendigt.(Vi skal i øvrigt på job i aften...)

Desuden div. afløser jobs

 

Nåe ja, så er der Dit Ynglingsband som er mig og en af mine venner der skriver noget smadret musik. Har skriver digte på dansk, og sammen sætter vi musik til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu