Tony Royster Jr.


Fnullerman

Recommended Posts

Men kunne (den ellers FREMRAGENDE) Mr. Chambers hvad Tony kan, da han var i HANS alder? Hm...det hørte man da ikke meget om dengang...

Lad os komme os over janteloven, og vise den fornødne respekt for dem der kan! Og Tony KAN!

Uanset hvem man evt. bedre kan lide end andre, bliver de andre IKKE dårligere af den grund. Men at sige at han ikke er "noget særligt" (uanset om det er i forhold til en flok garvede veteraner) er respektløst og overflødigt!

- bare min mening! :dev:

Hr. Chambers begyndte at spille på natklubber da han var 6år gammel. - Så, hvis han har været entusiastisk, så tror jeg sagtens at han har været fed som 12-årig.

 

Dette var kun en opklaring af et tidligere spørgsmål og var ikke en anledNING TIL AT FLAMEEEEE!

 

*Hopper om bag mine sandsække, hvorefter luften straks er fuld af huller*

 

 

M

Link til kommentar
Del på andre sites

Mathias - godt du skrev "syns jeg"...!

 

Mpj - jo jo, Drager på INGEN måde Mr. Chambers barndomstalent i tvivl. Der er mange af de store der spille og optrådte tidligt! (Kasper Winding (fed trommeslager, iøvrigt) spillede med Radioens Bigband da han var 14).

Min pointe var bare, at Tony ER et trommefænomen - det er ikk tilfældigt at alle de store, VOKSNE stjerner er enige om at han er netop et fænomen...Glæ'li' jul!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 måneder senere...
Tony royster solo ( den som du snakker om ) er ret fed i starten men når man har set ham 4 gange så er man måske lidt træt af det fordi der ikke rigtig er nogle symkoper i, det er bare bombombombom der ud af, men det er der jo nogle mennesker der godt kan li. ;-)

 

Mvh

Prøv du at spille det samme "bombombombom"!!

-Nej vel! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Tony royster solo ( den som du snakker om ) er ret fed i starten men når man har set ham 4 gange så er man måske lidt træt af det fordi der ikke rigtig er nogle symkoper i, det er bare bombombombom der ud af, men det er der jo nogle mennesker der godt kan li. ;-)

 

Mvh

Prøv du at spille det samme "bombombombom"!!

-Nej vel! :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Al respekt for trjr, men jeg har bare en ide om at han ikke er den fede at spille sammen med, slå mig nu ikke ned, men hans solo, wow, hvilket talent, men fornemmelsen for musikken er måske ikke helt med, har ikke hørt noget nyt med ham, men har en ide om at han ikke er så vild igen.... :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu