Paiste Traditional


SiLLe^

Recommended Posts

Yeahh :argh:

Det er fandmer sådan bækkener skal lyde! Har lige købt det i dag, og det lød helt kanon i forretningen.. Nu glæder jeg mig til at tage det med i øveren!

Hvis der er nogen der ikke kender Traditional serien, så tjek den ud NU! Det er de fedeste bækkener, og Drum City kører halv pris på dem indtil årsskiftet!

 

Lige et billede af et magen... :tu:

Ride!

 

 

Peace!

Link til kommentar
Del på andre sites

Yeahh :cigar:

Det er fandmer sådan bækkener skal lyde! Har lige købt det i dag, og det lød helt kanon i forretningen.. Nu glæder jeg mig til at tage det med i øveren!

Hvis der er nogen der ikke kender Traditional serien, så tjek den ud NU! Det er de fedeste bækkener, og Drum City kører halv pris på dem indtil årsskiftet!

 

Lige et billede af et magen... :-)

Ride!

Peace!

Måske er det mig, men jeg har svært ved at spotte at Drum City kører halv pris på Traditional serien i øjeblikket... måske du kan pege det ud for mig... evt. på linket???

 

http://www.drumcity.dk/site-box.cfm?SIID=1...&CATID=1183

Link til kommentar
Del på andre sites

Paiste Traditionals er noget helt unikt!!

 

Jeg ejer selv et 20" Light ride i serien, og det er så mega fedt et bækken!

 

 

ville gerne have en Paiste Trad hihat - kunne være man skulle ned i DC og kigge lidt....

Link til kommentar
Del på andre sites

Måske er det mig, men jeg har svært ved at spotte at Drum City kører halv pris på Traditional serien i øjeblikket... måske du kan pege det ud for mig... evt. på linket???

 

http://www.drumcity.dk/site-box.cfm?SIID=1...&CATID=1183

 

Det fremgår heller ikke på hjemmesiden at de kører halv pris, så prøv at ringe til dem.. Det er forøvrigt ikke kun Traditional de kører halv pris på! Så vidt jeg forstor har de også noget fra Signature serien hvis man er til det.. :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu