Jojo Mayer Clinic


Trond Olsen

Recommended Posts

Hey, Københavnere og Århusianere.

 

Dags dato har I århusianere ikke hørt ham endnu, men jeg kan kun sige at I virkelig, virkelig skal glæde jer.

Det var en af mine fedeste oplevelser til dato, jeg har dog ikke oplevet mange. :tu:

 

Men manden var mega hyggelig, havde hamrende god humor og spillede og jammede helt fænomenalt!

 

Der var selvfølgelig masser af TS'ere, bl.a.:

SKOefoed, Jonathan, Malte Hviid, Philip Hardø, Jonas Hedegaard.. pis, kan ikke huske jer alle sammen.

 

Men underligt fed oplevelse med en musikgenre som stort set kun Jojo Mayer kan tillade sig at spille akustisk til!

 

Nogen med billeder?

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg glæder mig også utroligt meget!

jeg håber sku det bliver godt! men jeg har endnu ikke modtaget billetten :D

så jeg ved sku ikke lige!

 

Har jeg heller ikke, men jeg ringede til søren for et par uger siden og sagde jeg ikke havde modtaget den. Så blev jeg bare skrevet op i døren, da han kunne se jeg havde betalt og det hele..

 

Men held og lykke.

 

Jeg glæder mig også sindsygt vildt meget...Især efter det jeg har læst fra dem som var med igår.

 

-Kent

Link til kommentar
Del på andre sites

Den mand har bare så meget godt på hjerte. Super fed clinic - og fedt at høre manden spille rosanna shuffle osv!

 

Ja, det var sgu fedt. Han havde de fedeste kommentarere engang imellem. Han var sgu skæg. :D

 

Men Jens, sad vi ikke lige ved siden af dig? Du spurgte om fodteknik? Det lignede hvert fald dig..!

 

Og kan det passe at han sagde, at hans bd var 22"? Den lignede nu mere en 20'er, ja endda måske en 18'ener i mine øjne!?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det var sgu fedt. Han havde de fedeste kommentarere engang imellem. Han var sgu skæg. :D

 

Men Jens, sad vi ikke lige ved siden af dig? Du spurgte om fodteknik? Det lignede hvert fald dig..!

 

Og kan det passe at han sagde, at hans bd var 22"? Den lignede nu mere en 20'er, ja endda måske en 18'ener i mine øjne!?

 

Hey alle! Ja, det var sgu for fedt i går!

 

Forresten - hans bd' var 20x17.. :lol:

Redigeret af The Jazz Drummer
Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan sgu godt være Simon, det var ihvertfald mig der spurgte ind til fodteknik. Så ikke lige dig? hvor sad du?

 

Iøvrigt, VOLDSOM lyd på den 20'er hva?

 

Dumt jeg ikke tog kontakt. Jeg sad 3 pladser til venstre for dig, helt ude ved gangen. Der sad 2 andre langhårede imellem os, Jonathan var den ene af dem.

 

Ja, den 20er var for vild. Og hans bækkener var sgu også temmelig svedige.. Var ret vild med, at de havde flere funktioner, og at de var så lette at kontrollere..

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil du ikke udspecificere dette?

 

 

Tja det var et Sonor Delight Sæt i størrelser 8" 10" 14" 20" samt 14" + 13" snare. Det specielle ved hans setup var at han havde placeret 8" tommen efter gulvtammen, spørg mig ikke hvorfor?

 

Af bækkener havde han, alle af mærket Sabian, et 13" Splash, mener det var et El Sabor, et 18" Fierce crash og 20" Fierce ride (begge hans egen serie) Venstre side havde han et 17" El Sabor hand crash og et 18/20" AAXtreme China.

Derudover havde han 3 "hatte". En 13" Fierce, en 10" prototype hat og en hat med china bund og 13" top, den lød virkelig fed!!

 

Håber det var godt nok. Folk må rette mig hvis jeg er galt på den nogle steder....

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey. Jeg er også lige kommet hjem fra Århus. Stod sammen ESK, Mikas og nogle flere jeg ikke kan huske. Jonas Hedegaard og Søren Kepler var der også. Men han var rimlig snottet og syg, så det påvirkede at han hele tiden skulle tøre næse osv. Men ellers en pisse fed clinic og det hele. Jeg maglede bare lige at jeg vandt det bækken. Men jeg fik også taget et billede sammen med ham, men jeg kan ikke oplaode det. Hvis nogen vil gøre det for mig, så sig lige til.

Sig lige til please!

 

-Kent

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu