Sting


Andreas

Recommended Posts

Hey

Jeg har fået en Sting billet i julegave, og har lige tjekket hans hjemmeside, og jeg kan ikke se hvem der er trommeslager på touren.

Jeg så Sting spille "Send your love" i et eller andet talkshow program, sammen med Vinnie Colaiuta, så jeg håber virklig det er ham! Er der nogen der ved det?

hilsen Andreas

Link til kommentar
Del på andre sites

Mener Vinnie er mere eller mindre forbeholdt studiet, sessiontrommeslager...

Men er ikke helt hundrede, man kan jo kun håbe... men under alle omstændigheder... Sting har sgu kun dygtige folk med!! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Gæst Gæst_Peter A

Hmm, I skal ikke være for nedtrykte.

 

Jeg betalte kassen i efteråret og tog til Paris til Stings album-release fanklubkoncert i Paris - med Vinnie på trommer! Jeg var ellevild, efter at have set Sting med Manu et par gange.

 

Problemet var/er bare at Stings keyboard-gut/programmør 'Kipper' sovser alting til i altoverskyggende beats og loops. Vinnie var hensat til at slå søm i, på en række halvkedelige og lidt usammenhængende versioner af de nye numre. Det kan altså kun blive bedre - hvis bare Sting ville smide 'Kipper' og hans iBooks i Seinen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Øv !

Jeg ville hellere se Manu Katche end Keith Carlock! Så faktisk et klip hvor han spillede med!

Jeg har det lige omvendt!

 

Keith Karlock spiller f.eks. SUPER fedt på Steely Dans nye CD. Manu Katché derimod, synes jeg er for vat-armet! Når først man har hørt Sting med Vinnie, så er der stilen lagt! :P Jeg tror Keith Karlock er et bedre valg. Man kan så bare ærgre sig over at man ikke har nået at høre Sting imens Abe Laboriel Jr. spillede med ham...

 

Mvh

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu