Frederiks Log


Frederik Qvitzau

Recommended Posts

jep:-) det var nice!

 

Haha.. Tænkte nok at der ikke var mange der hed det og huskede at Jeppe havde snakket om at du boede på Tagensvej. Behøver vidst ikke fortælle at jeg nogle gange keder mig lidt på arbejdet. Men nu gjorde jeg det lige allivl.

 

Hvorfor går man iøvrigt igang med kæmpe studie opførelse når man tager til NY for good næste år?

Redigeret af SKP
Link til kommentar
Del på andre sites

Haha.. Tænkte nok at der ikke var mange der hed det og huskede at Jeppe havde snakket om at du boede på Tagensvej. Behøver vidst ikke fortælle at jeg nogle gange keder mig lidt på arbejdet. Men nu gjorde jeg det lige allivl.

 

Hvorfor går man iøvrigt igang med kæmpe studie opførelse når man tager til NY for good næste år?

 

hehe.. det var i hvert fald hyggeligt med en lille hilsen. Bank på næste gang, så er der kaffe!!

 

Jamen, vi har fået dette ret lækre lokale til en pris der er fuldstændig latterlig taget størrelse og beliggenhed i betragtning. Så det kunne jeg ikke sige nej til. Min bror og en mere kommer til at køre det dernede, så det kommer ikke til at stå tomt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hah, cool... Er jo timelønnet så det kunne jeg da godt finde på :)

 

Ja okay.. Troede du kørte det solo og så havde det jo været småfjollet.. Hvor er det det ligger?

 

Det ligger på Nannasgade, der er en dør i min baggård ind til den plads hvor det ligger, kunne ikke være mere perfekt.

 

 

Vi fik et læs materialer idag, så skød lidt billeder med min iphone og videokamera, derfor er kvaliteten svingende. der kommer snart flere billeder

billeder fra udviklingen

Link til kommentar
Del på andre sites

hej Frederik.

Det ser rigtig lækkert ud! Jeg vil igen anbefale af læse trådene igennem her:

http://lydmaskinen.dk/viewforum.php?f=15&a...db235eacf1697b1

 

Og spørg dem gerne INDEN i begynder at bygge - det er bedre at spørge for meget end for lidt når man sådan skal bygge...

 

 

Fedt at læse om dine USA-planer

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...
  • 2 uger senere...
  • 4 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu