Sign in to follow this  
tama forever

Pinstribe?

Recommended Posts

Meget kan man sige om pinstripe, men jazz-lyd har de altså ved den sødeste grød ikke :tu: Jeg tror at jazztrommeslagerene i verden, der spiller med pinstripe, kan tælles på én hånd. De kan være fede til rock, hvis man er til trommer med meget bund, og nærmest ingen overtoner, og ringe klang, men IKKE jazz, så må uffe sige hvad han vil. Jeg synes også hans betegnelse lyder lidt uigennemtænk, og mere som en salgstale(mon Prodrums, er det ikke det han ejer? importerer pinstripe :D )

Iøvrigt bryder jeg mig slet ikke om hot-rods på pinstripe. Synes man får en træls "klik-lyd". Efter min mening er Hot-rods meget federe på coated skind. MEn det er selvfølgelig en smagssag

Guest V.I.P.

... ja... whiskers er totalt f*ck*d på pinstripes og ditto hotrods... "ikke helt optimale" var en kæmpe underdrivelse...

Nu var vi alle ved at pinstripe er til Rock og hvilket klang de har osv. og hvorfor de hedder "idiotskind"...

hvad er så det 2. nemmeste at stemme?... :D

mvh André

Et Coated PS4 ville være mit umiddelbare bud på 2. nemmeste skind at stemme.

Pinstribe er ganske udemærkede idiotsikre skind - ligesom Uffe Folkman beskriver dem. Man kan elske eller hade Uffe Folkman (jeg hører nok selv til i den sidste gruppe), men det er faktisk en meget præcis og rigtig god beskrivelse han giver.

Der bør dog tilføjes at de er ekstremt anvendelige i studiesammenhæng, da overtoner er stort set ikke-eksisterende.

Jeg er faktisk lidt træt af de kommentarer hvor folk rakker ned på et produkt og giver deres bedste råd: "Køb det ALDRIG!"

Lad dog folk prøve selv. Forsøg nu at være lidt objektive når der er nogen der f.eks. spørger om hvordan et skind lyder. :)

Pinstribe er ganske udemærkede idiotsikre skind - ligesom Uffe Folkman beskriver dem. Man kan elske eller hade Uffe Folkman (jeg hører nok selv til i den sidste gruppe), men det er faktisk en meget præcis og rigtig god beskrivelse han giver.

Der bør dog tilføjes at de er ekstremt anvendelige i studiesammenhæng, da overtoner er stort set ikke-eksisterende.

Jeg er faktisk lidt træt af de kommentarer hvor folk rakker ned på et produkt og giver deres bedste råd: "Køb det ALDRIG!"

Lad dog folk prøve selv. Forsøg nu at være lidt objektive når der er nogen der f.eks. spørger om hvordan et skind lyder. :-)

Enig.

Men du må indrømme, at der findes mange skind der er federe end Pinstribe! :tu:

For øvrigt. På min skoles trommesæt, der er der de mest smadrede skind (selvfølgelig, det ville ikke være en rigtig folkeskole uden) hvor der står weatherking (eller noget i den dur) pinstribe på. Er det noget andet? :D

damn jeg skal aldrig lege med de der hydraulic.. nå men der er godtnok mange der ikke ved hvad pinstribe er.. altså bare se hvor mange forkerte svar der er givet.. også EFTER at der er givet et rigtigt svar? ville det ikke være federe hvis man kun skrev om det man vidste noget om? eller i det mindste skrev at man ikke var sikker?

Hey Bærner! Kender du en der hedder Frederik fra Bjergby? Frede? :) Du spiller i et metallica band? :D

For øvrigt. På min skoles trommesæt, der er der de mest smadrede skind (selvfølgelig, det ville ikke være en rigtig folkeskole uden) hvor der står weatherking (eller noget i den dur) pinstribe på. Er det noget andet? :)

Nej, der er lige netop Pinstripe.

Weatherking er hele "overserien" fra Remo. F.eks er der jo også Weatherking Ambassador og Weatherking Emperor. I daglig tale gider man bare ikke sige Weatherking, det er underforstået.

Der findes kun én slags Pinstripe, og det er Remo Weatherking Pinstripe ;)

Hey Bærner! Kender du en der hedder Frederik fra Bjergby? Frede? :) Du spiller i et metallica band? ;)

yes yes.. eller snakker lidt med ham på msn? kender du ham?