Sign in to follow this  
Frederik W

Mit Nyeste Grej

Recommended Posts

SPECS:

Fiar 500, 1.2 POP Årgang 2008

Sort metallak, Aircondition, Kørecomputer osv osv osv..!

Og så kan der sgu være en 24" i den!! :-)

Tillykke med dit nye grej! Håber ikke du finder på at slå på den! :-)

Hehe, har du så konklet i flere år for at få råd? eller har dine forældre ydet økonomisk bistand? :D

P.s det er forhåbentlig ikke for at få råd til bilen at du har solgt det meste af dit grej? :-)

SPECS:

Fiar 500, 1.2 POP Årgang 2008

Sort metallak, Aircondition, Kørecomputer osv osv osv..!

Og så kan der sgu være en 24" i den!! :D

men så er der bare ikke plads til dig :-)

fee nok ride.. lidt tøset måske, men det er jo smag og behag...

Hun ser da sød ud - også hende i bilen! Er det kæresten og kommer der også specs på hende? :D

TILLYKKE FREDERIK MED FIATEN!

Hva' fan' er du? Jeg er FIAT fan! Slogan jeg husker fra barndommen!! Hæhæ!

PS. Er der virkelig plads til en 24" - jeg kan ikke se noget soltag på dytten! :-)

men så er der bare ikke plads til dig :-)

fee nok ride.. lidt tøset måske, men det er jo smag og behag...

Ja, lidt tøset er den sgu!

Meeeeen.. Har planer om sænkning og 18" ruller - så fjerner det nok det image lidt - håber jeg!! :D

Hehe, har du så konklet i flere år for at få råd? eller har dine forældre ydet økonomisk bistand? :D

P.s det er forhåbentlig ikke for at få råd til bilen at du har solgt det meste af dit grej? :-)

Nej nej, det er sgu mine egne penge! :)

Og nej, jeg har solgt ud fordi jeg er ved at skifte det meste af mit gear! Har faktisk netop indkøbt noget nyt, billeder kommer snart :lol:

Haha, den er rigtig fed :-)

Til lykke med den :lol:

Så har du vel kun plads til Rototoms ?? :D

-Frederik Rasted

Hun ser da sød ud - også hende i bilen! Er det kæresten og kommer der også specs på hende? :D

TILLYKKE FREDERIK MED FIATEN!

Hva' fan' er du? Jeg er FIAT fan! Slogan jeg husker fra barndommen!! Hæhæ!

PS. Er der virkelig plads til en 24" - jeg kan ikke se noget soltag på dytten! :confused:

Tusind tak!

Ang. kæresten, så tror jeg ikke at der komme flere specs end at hun er årgang 88 :lol:

Og ja, jeg harmed succes transporteret min nye 24" hjem i den (sæderne kan sgu ligges ned ;))

Nej nej, det er sgu mine egne penge! :D

Og nej, jeg har solgt ud fordi jeg er ved at skifte det meste af mit gear! Har faktisk netop indkøbt noget nyt, billeder kommer snart :lol:

Igen, stort tillykke med både bimmeren og det nye grej, vi glæder os til at høre mere!

Det er da heller ikke værst at have en ny bil som bare 19'årig, og stadig have råd til trommegrej.. :confused:

Edited by Simon L

Til gengæld bor du i næstved .... ej Tillykke! :confused: LÆKKER øse. Synes dog det er synd at smide 18" på den. Den bliver mega langsom og uøkonomisk... Smid fede 14" på og sænk den. DET ville gi mening.

Peter

Megafed, men ja lidt tøset. Så derfor synes du skal finde de ondeste offroaddæk, og så få øsen hævet en 20-30 cm. Se det ville gi' mening :confused:

Megafed, men ja lidt tøset. Så derfor synes du skal finde de ondeste offroaddæk, og så få øsen hævet en 20-30 cm. Se det ville gi' mening :confused:

Ja okay. Det var også en fed ide.

Nice - men vil nok også mene det er en pigebil.. Men klart federe end en Swift dog!

18" tror jeg du får svært ved at smide på den - er det 13" der sidder på fra standard ?

Du kan nok max klemme en 16" derind, men så kan du sikkert ikke køre ved fuldt styrudslag.

Men den har trods alt den rigtige farve og aircondition er undervurderet!

Tillykke, Frederik :confused:

Edited by Kim Korgaard

Nice - men vil nok også mene det er en pigebil.. Men klart federe end en Swift dog!

18" tror jeg du får svært ved at smide på den - er det 13" der sidder på fra standard ?

Du kan nok max klemme en 16" derind, men så kan du sikkert ikke køre ved fuldt styrudslag.

Men den har trods alt den rigtige farve og aircondition er undervurderet!

Tillykke, Frederik :D

Den har sgu nogle fede, store skærmkasser! Det er faktisk 14" der sidder på nu, og der er MASSER af plads :confused:

Tusind tak! :lol: