Amplified


Jonatan R.

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Haha ... Jeg synes nok, der var nogen der råbte mit navn !

 

Tak for mosh :) Der burde have været flere folk - det var i hvert fald det eneste der manglede :-o

 

Vi forsøgte faktisk at finde frem til dig før koncerten fordi vi lige ville sludre lidt, men det lykkedes ikke rigtig ;-)

 

Jamen selv tak, håber da at I snart lægger vejen forbi Djævleøen igen, og så som opvarmer for et KENDT band så der kommer nogle folk. Det er jo ikke underligt at der ikke var nogen mennesker når det er et band som de færreste har hørt om, og så på en torsdag. De var skam fede nok, ikke det, men det var bare fjollet arrangeret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det håber jeg ogs ... :)

 

Nej ... De kommer jo fra Brasilien ... Og jeg tror heller ikk der var reklameret specielt meget for arrangementet ... De gik mere op i aftnen før hvor Raunchy spillede ...

 

Men vi får da noget rutine - og det er da vigtigt så vi er klar til den dag hvor der for alvor er mange mennesker ... ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det håber jeg ogs ... :)

 

Nej ... De kommer jo fra Brasilien ... Og jeg tror heller ikk der var reklameret specielt meget for arrangementet ... De gik mere op i aftnen før hvor Raunchy spillede ...

 

Men vi får da noget rutine - og det er da vigtigt så vi er klar til den dag hvor der for alvor er mange mennesker ... ;-)

 

True, true. Men både jer og Eminence gjorde det i hvert fald godt, så jeg håber da at Amplified snart lægger vejen forbi igen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit net har været nede men lad mig lige komme med mit feedback

 

Det var en ret speciel stemning med så få mennesker, næsten "intim"...hehe. Tænk at det skulle ske til en metal-koncert på the rock.

 

Jeg er desværre noget skuffet over koncerten. Jeg synes ikke rigtig i kom ud over scenekanten. Indrømmet. Lydmanden hjalp jer ikke i den henseende men i virkede noget usikre og ofte virkede det som materialet oversteg jeres evner til at udføre det. Du havde generelt nogle problemer med de hurtige single strokes rundt på lilletromme og tammerne og du havde store problemer med stortrommerne i sangen Determined to Desire og virkede generelt lidt ukomfortabel bag sættet igennem hele konceren.

 

Jeres forsanger var den med mest energi. Fedt da han var ned på gulvet og med i moshen. Han prøvede og skubbe ned men det lykkedes ham ikke rigttig. Sig til ham at han må hjem og træne lidt :doo:

 

Mine negative kommentarer kommer af, at jeg ud fra jeres materiale på myspace havde store forventninger til jer. Derfor håber jeg også at gig´et på the rock var en undtagelse for jeres materiale, også blandt det jeg ikke havde hørt før (især den helt nye der var så ny at den var helt ny :tu: det rykkede lidt i undertegnedes smilebånd) er suverænt fede og ligger imo i toppen af hvad dansk metal kan præsentere for tiden.

 

Nåh ja. På trods af mine negative ryster måttet settet da gerne ahve være et par numre længere. Håber du kan ta´ det og at jeg ikke bare lyder som en negativ stodder (nok lidt svært at undgå :tu:)

 

Så med lidt mere øvelse og live-erfaring skal det sgu nok sidde der og jeg regner da helt sikkert med igen at være blandt publikum når i næste gang lægger vejen forbi "Staden"

Link til kommentar
Del på andre sites

Mange tak for den konstruktive kritik ... Det kan man altid bruge ...

 

Men jeg er dog lidt overrasket ... For udover introen til Determined (som imidlertidigt gik temli uacceptabelt :tu:), var det en af de mest tighte koncerter jeg endnu har præsteret, må jeg indrømme ... Jeg håber i hvert fald ikke at alle havde det samme indtryk som dig ... :doo:

 

Mht. længden af koncerten, havde vi jo kun en halv time - og det oversteg vi endda en smule ... Såh, det var der jo ikk så meget at gøre ved ...

 

Men, igen, tak for feedbacken, det er helt sikkert noget jeg vil tage til overvejelse !

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Der er ikke ret mange trommeslagere der også lyder soundreplacede og quantized i virkeligheden, så man skal efterhånden sætte sine live-forventninger lidt ned. Det kan dog afhjælpes en del ved at trigge stor- og lilletromme, evt. spille til click og quantize midi-modulet, men som altid må jeg spille gammel og nævne vigtigheden i at dyrke sin egenlyd ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

På den ene side så kan oplevelsen af en egen performance når man selv er bag sættet adskille sig noget fra publikums oplevelse eller hvis man selv hører en optagelse af det efterfølgende. Det er i hvert fald min erfaring.

 

På den anden side kunne det nu være sjovt og får nogle af de andre ts-medlemmer der var ene og se jer på banen for at se om jeg er alene med kritikken - det kan jo være

Link til kommentar
Del på andre sites

På den ene side så kan oplevelsen af en egen performance når man selv er bag sættet adskille sig noget fra publikums oplevelse eller hvis man selv hører en optagelse af det efterfølgende. Det er i hvert fald min erfaring.

 

På den anden side kunne det nu være sjovt og får nogle af de andre ts-medlemmer der var ene og se jer på banen for at se om jeg er alene med kritikken - det kan jo være

 

Jeg er enig..

 

Men synes stadig du er dygtig Jonathan :D

 

Meget fedt sæt forresten! Hvilken størrelser er dine wuhans?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Undskyld jeg først svarer nu - den er jo nærmest lidt død :argh:

 

Men det var faktisk ikk mit sæt ... Alle bækner osv. var mit ... Men jeg er indehaver af det der ligner, bare ikk så god kvalitet ... Har et Tama Rockstar 10, 12, 14, 16" 2x22 ... Så det er jo ikk langt fra ... Men det var nu cool med sådan en lille 8" han havde ... :lol:

 

Næste køb bliver Tama Superstar Hyperdrive - det er næsten 100 !

 

Men de to Wuhans er 16" og 18" og så har jeg en lille sød 12" stagg china ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu