Randy Crawford & Joe Campbell I Vega.. Med Steve Gadd!


Laumann

Recommended Posts

Du,Oliver !

Jeg må altså lige rette en vigtig ting : "Joe Campbell" trio er der ikke noget i denne sammenhæng,der hedder ! der er tale om keyboard-mesteren JOE SAMPLE fra Crusaders -

bare for en ordens skyld !

Men iøvrigt så var den oppe at vende 3-4 dage før billetsalget startede for ca. 1 1/2 måned siden,så du kan tro den har været i omløb herinde ! der er helt sikkert mange TS'ere,der skal ind at savle i Vega på lørdag...inkl. undertegnede !

 

Poul.

Link til kommentar
Del på andre sites

Koncerten er nu blevet udskudt, som man kan læse på gaffa.dk og vega.dk. Så får jeg måske muligheden for at se Gadd igen, hvis det samme hold kommer med når turneen genoptages. Men synd for jeg der havde glædet jer og aflyst andre ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

SKUMBORG - jeg synes virkeligt,at man skal kigge lidt nøjere på facts,før man dropper "sidste Nyt" - materiale herinde ! så ville sådan een som jeg, f.eks., undgå at hjertet ryger op i halsen !

På VEGA.dk samt GAFFA.dk står der ikke en skid om aflysning af Randy Crawford-koncerten i morgen....hvor har du det fra ?????

Derimod står der eet af stederne (Vega),at RANDY NEWMAN aflyser sin koncert pga nakkesmerter ;

mon ikke det er d e n Randy,du har læst om ??

Hvis du har ret,så undskylder jeg seføli - men hvis ikke,så check lige b å d e for-og efternavn,før du bringer den slags videre !

 

Poul.

Link til kommentar
Del på andre sites

SKUMBORG - jeg synes virkeligt,at man skal kigge lidt nøjere på facts,før man dropper "sidste Nyt" - materiale herinde ! så ville sådan een som jeg, f.eks., undgå at hjertet ryger op i halsen !

På VEGA.dk samt GAFFA.dk står der ikke en skid om aflysning af Randy Crawford-koncerten i morgen....hvor har du det fra ?????

Derimod står der eet af stederne (Vega),at RANDY NEWMAN aflyser sin koncert pga nakkesmerter ;

mon ikke det er d e n Randy,du har læst om ??

Hvis du har ret,så undskylder jeg seføli - men hvis ikke,så check lige b å d e for-og efternavn,før du bringer den slags videre !

 

Poul.

 

Hej Poul/"Gadd Forever"

 

 

Du skriver helt vildt flot.

 

Har du også en pæn håndskrift?

 

 

 

-Jonas Hedegaard

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld, undskyld mange gange. Jeg kender umiddelbart ikke til Randy Crawford eller Randy Newman og var nok lidt hurtig til at læse den Gaffa-nyhed. Men tjekkede på Vegas hjemmeside og der stod det samme. Og jo, der var jo tale om Randy Newman, så den tager jeg på min kappe. Potæto potato / Randy Crawford Randy Newman som man siger...

 

Igen undskyld og rigtig god koncert.

 

:tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Puha Skumborg..

 

Der havde du nær slået mig ihjel!

 

 

Jeg kommer naturligvis... da Steve Gadd er min far!

 

Så er vi fætre..

 

Jeg kommer selvfølgelig også i aften - Lækkert for en gangs skyld at hører Mr. Gadd

i en sal med go lyd, fremfor Parken feks..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu