Marchtrommer


HenrikHougesen

Recommended Posts

  • 2 uger senere...
Jeg synes det er fede rytmer, og et godt show. Men de kunne spille meget meget bedre sammen.

 

Nok nærmere 1:51.. ;) Det er lige når der bliver zoomet ud, igen. Det er nummer 4 eller 5 fra højre. Men hvad fanden. Det kan ikke høres alligevel! ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

LOL - Verdens bedste drumlines ? - aldrig været.

 

Tjek Lige:

-The Cadets of Bergen County

-Blue Devils 2006(fordi det synes jeg er det bedste år, med den fedste lakering af deres trommer ;D )

-Santa Clara Vanguard

-Shotts & Dykehead Caledonian Pipe Band

-Simon Fraser University Pipe Band

 

 

Disse Top secret drum corps ville aldrig kunne komme med i DCI. Ikke engang i division 2.

 

I Pipeband kan de muligvis snige sig op på en division 2(grade 2) - Men det ville ikke engang være blandt top 10, i den række.

 

Top Secret er eftertragtet pga. deres fine traditionelle marchmetode og fede visuelle ideer. Men deres spil er så 'dirty', som man siger om drumlines der har svært ved at spille 'tight', at de ikke engang er ordentligt konkurrencemateriale.

Ikke fordi jeg påstår, at jeg bedre end dem - men i realiteten kan de bare ikke måle sig med de egentlige verdensmestre.

Redigeret af -SnareDrummer-
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
LOL - Verdens bedste drumlines ? - aldrig været.

 

Tjek Lige:

-The Cadets of Bergen County

-Blue Devils 2006(fordi det synes jeg er det bedste år, med den fedste lakering af deres trommer ;D )

-Santa Clara Vanguard

-Shotts & Dykehead Caledonian Pipe Band

-Simon Fraser University Pipe Band

 

 

Disse Top secret drum corps ville aldrig kunne komme med i DCI. Ikke engang i division 2.

 

I Pipeband kan de muligvis snige sig op på en division 2(grade 2) - Men det ville ikke engang være blandt top 10, i den række.

 

Top Secret er eftertragtet pga. deres fine traditionelle marchmetode og fede visuelle ideer. Men deres spil er så 'dirty', som man siger om drumlines der har svært ved at spille 'tight', at de ikke engang er ordentligt konkurrencemateriale.

Ikke fordi jeg påstår, at jeg bedre end dem - men i realiteten kan de bare ikke måle sig med de egentlige verdensmestre.

Det er muligvis fordi de bare har en skidt serie.

Synes dog de er pænt dygtige, man har heller ikke den store knowledge om marchserier

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror da ikke, at Top Secret Drum Corps er et konkurrence-korps.

Det er hvert fald ret sjælden, synes jeg, at man hører om Drum Corps/Lines der oprettet til at være internationalt underholdende til også at være verdensbedste drumlines.

 

Desuden synes jeg personligt, at der er mere musikalsk kvalitet i konkurrence korps som det her: http://www.youtube.com/watch?v=DPTwc65tCEA...feature=related

 

Måske er der så ikke den store underholdning til det almene publikum, som fx. ikke musikere/ikke trommeslagere (ikke fordi at andre musikere ikke også kan lave musik XD ), fordi der ikke er de vilde stick kast eller store swing med trommestikkerne som Top Secret.

 

Hehe blot fordi du ikke har den store viden marchserie/divisioner eller lign. så betyder det jo ikke, at der faktisk er en noget så stor viden om marchkulturen andre steder. Jeg tror det muligvis fordi, at marchhorisonten i dk ikke er så stor, som den sikkert godt kunne blive.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu