Ny Demo Fra Coclear


RRR

Recommended Posts

Hej alle.

 

Så har mit band og jeg lavet en ny demo. Stilen er amerikansk-inspireret pop-rock-emo ala Taking Back Sunday, A Kiss for Jersey, Jimmy Eat World osv. Og så synger vi på dansk.

 

Det er indspillet i vores øvelokale med rigtig dårlige mikrofoner, produktion og mix har vi også selv lavet, dog er det mastret af Jan Eliassen.

 

Men tag en lytter (HER) og smid en kommentar. :confused:

 

Mvh Rolf

Redigeret af RRR
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes "Candy" er ok, men minder meget om noget man har hørt før. De andre er lidt kedelige og man mister hurtigt interessen.

 

Jeg synes det er godt klaret hvis I selv har stået for produktionen, thumbs up!

 

Dog skal det lige siges, at jeg primært hører metal og afskyr det meste danske musik, fordi sproget er så grimt..

 

Men keep up the good work!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Jeg er vild med stilen, hører selv en masse af de bands I refererer til... I spiller sgu ret godt og ved hvordan "det" skal lyde, men vokalen er ikke ret godt produceret og til tider utilgiveligt falsk.. Dét, sammen med de danske tekster, som er meget svære at vænne sig til, hiver nok det hele lidt ned i mine ører. Håber ikke du tager det ilde op

 

Vh Simon

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er vild med stilen, hører selv en masse af de bands I refererer til... I spiller sgu ret godt og ved hvordan "det" skal lyde, men vokalen er ikke ret godt produceret og til tider utilgiveligt falsk.. Dét, sammen med de danske tekster, som er meget svære at vænne sig til, hiver nok det hele lidt ned i mine ører. Håber ikke du tager det ilde op

 

Vh Simon

 

Nej slet ikke. Godt med konstruktiv kritik. :tu: Mht. til de danske tekster, så ja, det kan være svært at vænne sig til, men det hænger måske også sammen med at al musik i den genre er fra USA og på engelsk. Men vi mener i bandet, at de danske tekster gør det lige 20 % mere catchy. I bund og grund er det jo bare gode popsange - håber vi. :)

 

Men tak for feedbacken. :tu:

 

Rolf

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu