Dad På Rådhuspladsen!


Leo

Recommended Posts

Til de af jer der ikke så aftenshowet i går, er der her 4 stk middelaldrende våde mænd, og især i særdeleshed 1 stk vådt Drum Limousine :doo:

Fed koncert!!! Havde egentligt tænkt mig at smutte der ind, men vejret afholdt mig for cykelturen :tu:

 

http://www.dr.dk/DR1/Aftenshowet/Klip+fra+...%3Fqid%3D830497

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Puha, sikke et vejr. Jeg havde selv overvejet at køre derind, men så kiggede jeg ud af vinduet, og kom hurtigt på andre tanker. Men de klarede den sgu godt, omend jeg ikke umiddelbart falder på halen over de nye numre.

Redigeret af Simon
Link til kommentar
Del på andre sites

Udemærket, som Jesper Binzer selv ville have sagt.. Jeg synes det var fedt at høre noget nyt fra D:A:D. Jeg er ikke helt oppe og ringe over de her to numre endnu, men jeg tror de skal høres flere gange.. Jeg håber den nye plade kan matche Scare Yourself nogenlunde, da jeg synes det absolut er en af de tre fedeste plader de nogensinde har lavet!

Link til kommentar
Del på andre sites

Fedt. Rock sjov i øsende regnvejr som i de bedste (eller værste) musikvideoer. Er heller ikke umiddelbart imponeret over de nye numre men fortryder lidt at jeg ikke tog derind og så det regnvejr eller ej. Det var i hvertfald fedt at se.

 

Mon ikke det er svært at spille under de forhold??? Tænker på hænder der glider rundt på gribebrættet på guitaren og stikker der er glatte som (indsæt selv).

 

ak ak. De kære instrumenter bliver nok aldrig sig selv igen

Link til kommentar
Del på andre sites

ak ak. De kære instrumenter bliver nok aldrig sig selv igen

 

Arh mon ikke? Instrumenter kan sgu holde til mere end folk lige går og tror. Man skal bare huske at tørre dem ordenligt i alle kroge bag efter :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes s'gu de klarede den godt, omstændighederne taget i betragtning. Jeg har ikke købt den nye plade endnu, men de nye numre de spillede på Grøn Koncert og i Aftenshowet synes jeg er ret ok. Hørte også "Milk & Honey" på p3 - det er fandme i orden. Lækker tilgængeligt rock! :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kørte forbi på cykel og hvis det havde været en koncert med alle deres hits så var jeg hoppet af hesten og havde rocket derudaf..

 

Men man(jeg) skal lige vende mig til at alle de amerikanske PR-stunts er på vej herover... Det DAD lavede er jo temmelig udansk :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg så det også i fjernsynet, og jeg synes sgu at det var sejt gjort og så spillede de også fedt :tu:

- men tænkte på om det ikke er lidt småfarligt at står med elektronisk gear ude i regnen?

Det må vel svare lidt til at stå og tørre hår med en hårtørrer i bruseren? :doo:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kørte forbi på cykel og hvis det havde været en koncert med alle deres hits så var jeg hoppet af hesten og havde rocket derudaf..

 

Men man(jeg) skal lige vende mig til at alle de amerikanske PR-stunts er på vej herover... Det DAD lavede er jo temmelig udansk ;)

 

Ja og der er ingen andre 'rockbands' i Danmark der ville gøre det, og derfor er det pisse fedt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja og der er ingen andre 'rockbands' i Danmark der ville gøre det, og derfor er det pisse fedt.

 

Det er jeg helt enig i!! Det er en super måde at promovere sig på og kender man til D:A:D ved man også at det ikke udelukkende er for at være selvfede de gør det! Mon ikke de stadig er lige så ivrige for at komme ud og spille som alle andre ?? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu