Balle Demo På Ts Nr. 500.000!


Kasper Ebdrup

Recommended Posts

Hej!

 

Fandt sammen med nogle gamle Gymnasiekamerater og blev enige om at starte et cover-orkester sammen for hyggens og pengenes skyld ved siden af alle mulige andre musikalske engagementer vi nu er igang med.

 

I kan lytte til en 3 numre her: Klemmes Balledemo

 

 

Ved godt det er utrolig smagsløst at proppe publikums effekt på! Det var ikke min Idé!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har sagt det før og siger det igen.

 

Quit Klemme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...Ej. Jeg føler lidt at Lades Kælder er flyttet ind i min stue. Ikke dårligt :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan ikke lige overskue at downe den, men du spiller jo godt, så det kan kun være fedt.

 

Btw. Ziegler og Nicolai synes at det var fedt at spille med dig. Nicolai er lidt skuffet over, at han ikke fik så meget ros af dig, som Lasse fik.

 

Men han har også briller...

 

 

 

-Jonas

 

Haha! Jeg giver heller ikke så megen ros! Men når en guitarist spiller superfede solier, sindsyg nice Rytmeguitar samtidig. Så må man sgu rose knægten! :)

 

Nicolai spiller sgu også fedt! Men som regel med bassister tager det lige en 2-3 jobs at spille sig rigtig ind på hinanden og så kommer der helt sikkert ros! :lol:

 

Download den nu Jonas. Der er Paiste Traditionals for alle penge! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha! Jeg giver heller ikke så megen ros! Men når en guitarist spiller superfede solier, sindsyg nice Rytmeguitar samtidig. Så må man sgu rose knægten! :)

 

Nicolai spiller sgu også fedt! Men som regel med bassister tager det lige en 2-3 jobs at spille sig rigtig ind på hinanden og så kommer der helt sikkert ros! :lol:

 

Download den nu Jonas. Der er Paiste Traditionals for alle penge! :D

 

Respekt. Super fede programmerede trommer. EASY BFD Addictive from Hell lyder stinke godt!

 

Kun Tico Torres kan li' sin snare mixet så'n!

 

FUCK HVOR ER DER OVERTRÆK I RUMKLANGS-BANKEN! Det er nice. I love it!!

 

 

 

-Jonas

 

Ps. Lad os ta' på Fontænen i morgen!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Oooh yeah Klemme, fee endelig at høre noget med dig på! Også på Traditionels.. jeg har stadig en horny tanke om 22 medium light swiss.. hvis det da ikke knækker, haha! ( :lol: )

 

Trommelyden er fantastisk, det samme er dit spil.. Selvom musikken ikke lige er mig, så må jeg sgu bøje mig i støvet, og sige at i spiller knaldhamrende fedt!

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg sidder og bliver helt forelsket i jeres sangerinde, når hun synger '' Det er ikke det du siger '', og det er virkelig godt spillet, det minder *næsten* om skanderborgs 25 jubilæums med sanne Salomonsen. Men der spiller Lars Daugaard og SP lige en snags federe !!

 

men ellers virkelig godt gået, fed lyd !

 

 

Højt Humør

Jacob D

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Gutter!

 

Tusind tak for Ris/Ros! Det er jeg virkelig glad for! Hehe ja Taye, det er sgu svært at nå op på SP's og Dauggaard's Niveau, de ligger i en helt anden Liga! ;)

 

Her er lidt info om hvad der er brugt og hvor det er indspillet.

 

Det er indspillet hos en god ven som hedder Kristian Thomsen, som har et studie i et kompleks som ligger på Gl. Kongevej. Han har bl.a mixet Hush, The Storm, A Kid Herafter, Tue West og en del andre jeg ikke lige kan komme på lige nu. Samtidig er han en meget dygtig Lydmand, som har lavet lyd for næsten alle kunstnere i DK. Og han elsker Rumklang og 80'er lyd. Han har fortid i et københavner baseret TOTO Jam som Guitarist. Orkesteret eksisterer desværre ikke længere

 

Jeg har et standard sæt som jeg altid bruger hos ham som er: en 20" Mapex Orion Stortromme ( Din Gamle MADL! ) Og fra samme sæt en 10x9. og så har jeg taget en 16" Pj Percussion Gulvtom med til bunden. Det er meget nemt at stemme og lave lyd på, så der går som regel kun 40 minutter fra jeg er trådt ind ad døren til vi har grundlyd på trommerne, og jeg er ikke særlig god til at stemme igen. Lilletromme er en PJ Custom 14x6 i Messing.

 

Bækkenerne er Paiste:

 

14" Traditional Light Hihat

 

20" Traditional Thin Crash

 

18" Traditional Thin Crash

 

17" Traditional Thin Crash

 

16" Traditional Thin Crash

 

20" Signature Dark Energy MKII Ride.

 

 

 

Vi indspillede alle Grundspor og Guitar overdubs, da det var keymandens tur havde vi vidst fået for meget rødvin efter aftensmaden så det måtte vente sammen med Vokalen næste dag samt et lyn-mix + lidt kort masterering. Men det skal bruges til at streames på bookingsider så det bliver nok ændret lidt der for at få det meste ud af den begrænset lydkvalitet der.

 

Dilfquin: Jeg spiller stadigvæk rock, men det er mest f.eks hvis en gut ringer og samler en rock-trio til Drop Inn eller lign. Ikke som sådan i et Rock/Heavy band længere, men det skal nok komme igen, gidder bare ikke de der endeløse øvere 4 gange om ugen osv. det skal være lidt mere konstruktivt sat op.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu