Ts Julekalender 2008?


René Eriksen

Recommended Posts

Hele sidste december måtte jeg blive oppe til langt ud på natten, for at sikre mig at jeg fik set dagens afsnit af Ts.dk´s julekalender, som jeg synes var helt fantastisk.

 

I år ser det ud til, at vi skal nøjes med det lort TV2 sender (The Julekalender :-) Gys og gru).

 

Hvad sker der for dig Gunnar? PuuuuHaaaaaaeeee!

Redigeret af rene.eriksen
Link til kommentar
Del på andre sites

The Julekalender et et stykke dansk kulturhistorie, som alle bør have kendskab til.

Udover sublimt skuespil, så er The Julekalender spækket med super fede hits såsom "The Deilig News Blues", "Knokken Pukkel Man" og ""Thousands Of Vendings".

 

Så selvom man har den på dvd, så skal den ses i fjernsynet alligevel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele sidste december måtte jeg blive oppe til langt ud på natten, for at sikre mig at jeg fik set dagens afsnit af Ts.dk´s julekalender, som jeg synes var helt fantastisk.

 

I år ser det ud til, at vi skal nøjes med det lort TV2 sender (The Julekalender :-) Gys og gru).

 

Hvad sker der for dig Gunnar? PuuuuHaaaaaaeeee!

 

Er du da rablende vanvittig? Det er den bedste julekalender EVER

Link til kommentar
Del på andre sites

helt enig med koret.. The Julekalender er den bedste voksen julekalender der nogensinde er produceret på dansk tv. Men nu skal vi til at høre alle de unge der ikke har set den før rende og sige bob bob bob osv... men la nu børnene :-)

 

 

Må dog lige tilføje, at "Andersens Julehemmelighed" lige er en tand bedre.

Og at den så ikke kan fås på dvd gør den endnu mere kult...

Link til kommentar
Del på andre sites

grunden til at i må undvære TS julekalender iår....?

 

 

- Axen & jeg er blevet alt alt for dyre..... :tu:

Ahhh - I er bare soooooooo last year! :dev:

 

Det kunne have været sjovt med et lille klip af 24 af dk's mest kendte/bedste slagere. Selvfølgelig noget af at projekt at få alle de folk forbi det samme studie, men mon ikke det kunne lade sig gøre hvis man optog over en længere periode? Måske en idé til næste år.... (Der må du selvfølgelig gerne være med igen Morten. Gunnar har vel råd til at hyre dig i de 4 minutter du nu får tildelt) :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hele sidste december måtte jeg blive oppe til langt ud på natten, for at sikre mig at jeg fik set dagens afsnit af Ts.dk´s julekalender, som jeg synes var helt fantastisk.

 

I år ser det ud til, at vi skal nøjes med det lort TV2 sender (The Julekalender :dev: Gys og gru).

 

Hvad sker der for dig Gunnar? PuuuuHaaaaaaeeee!

 

Nu var det ikke i TS-regi den var lavet, men folk herinde fulgte jo med. Men der er desværre ikke nogen julekalender i år.

 

Meeen… du kan da tage et kig her, hvis du vil se den igen: Julekalender

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var det ikke i TS-regi den var lavet, men folk herinde fulgte jo med. Men der er desværre ikke nogen julekalender i år.

 

Meeen… du kan da tage et kig her, hvis du vil se den igen: Julekalender

 

Ja ja ja, men det bliver jo aldrig helt det samme, når man har set den før, vel Gunnar!

 

Søg nogle fonde og få Morten og Michael til at lave noget nyt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu var det ikke i TS-regi den var lavet, men folk herinde fulgte jo med. Men der er desværre ikke nogen julekalender i år.

 

Meeen… du kan da tage et kig her, hvis du vil se den igen: Julekalender

 

TUUUUSIND tak... det kom jeg satme i julestemning af mand :dev: kæft jeg grinede af afsnit 24, så fedt mand ^^

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu