Cymbal Crowns


Recommended Posts

Ja! Jeg var ude og teste mine ny indkøbte cymbal crowns, og jeg må sige, det er nu smart!

Jeg var ærligtalt en smugle nervøs for, om de duede til noget, men det må jeg sige, at de gør.

Det jeg var mest bange for, var om bæknerne "flagrede" for meget, men det synes jeg slet ikke de gør, og så er det jo mega nemt at ta' bæknerne af og på!

 

Varme anbefalinger herfra!

premier_5.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvor har du købt dem?

Må tilstå at jeg også ville være en smule skeptisk. Overdreven flagren er jo ikke hensigtsmæssigt...

 

Nimbas

 

De har nogen i slagtøjcentret ... jeg bestilte 4 stk men kunne slet ikke bruge dem da de kom hjem :dev:

 

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

De har nogen i slagtøjcentret ... jeg bestilte 4 stk men kunne slet ikke bruge dem da de kom hjem :dev:

 

Peter

 

Ok. De er ikke representeret på deres webshop...? Men sløve med den de er...

Hvorfor kunne du ikke bruge dem???

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok. De er ikke representeret på deres webshop...? Men sløve med den de er...

Hvorfor kunne du ikke bruge dem???

 

Nimbas

 

Jeg købte nogle lækre DW 9000 stativer i mellemtiden.

 

Peter

Link til kommentar
Del på andre sites

hvad er forskellen på dem og bare at lade være med at skrue skruen på?

 

At bækkenerne både er meget bevægelige og sidder godt fast og er godt beskyttede mod key holes.

 

Hvis du fjerner skruen så er muligheden for at bækkenet ryger af større end normalt. Enten fordi du er et fols og vælter dit stativ eller fordi du slår pikke hårdt. Desuden ryger gummiet ret ofte for langt op og så beskytter det ikke mod nøglehuller :doo::lol::dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså der er jo stadig et stykke plastik og jeg har aldrig oplevet at bæknet røg op på gevindet. Og Selv hvis det lige sneg sig op.. Hvad så? Iøvrigt kan de da bevæge sig ligeså meget, det er jo samme plastik dims de sidder på

 

Jeg gir en kop kaffe til den slager der har slået sit bækken af stativetfordi der ikke var skrue på. Jeg tror ærlig talt det er fysisk umuligt

Redigeret af SKP
Link til kommentar
Del på andre sites

Altså der er jo stadig et stykke plastik og jeg har aldrig oplevet at bæknet røg op på gevindet. Og Selv hvis det lige sneg sig op.. Hvad så? Iøvrigt kan de da bevæge sig ligeså meget, det er jo samme plastik dims de sidder på

 

Jeg gir en kop kaffe til den slager der har slået sit bækken af stativetfordi der ikke var skrue på. Jeg tror ærlig talt det er fysisk umuligt

 

I så fald skylder du mig 2x kaffe - med sukker! Får jeg kage hvis jeg også fortæller dig at det gjorde helvedes ondt at få over foden? :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmm... Altså kan godt se det er smart, specielt når der skal stilles op, eller pakkes. Jeg har også selv mange bækkener i mit setup, og ja der går lidt tid med at skrue samtlige wingnuts af, filter og tilbage på igen. MEN uanset om jeg så havde 1734 stks. bækkener i mit setup, ville jeg nu stadig foretrække wingnuts :doo:

Hvad hvis stativet på en eller anden sindsyg måde skulle vælte, eller som omtalt,- at bækkenet skulle ryge af. Bækkenet koger også længere, og flagere meget mere uden filt og wingnut.

 

Men ihvertfald tillykke til dem der er glade for deres nye gadgets :dev:

 

- The Drummer

Link til kommentar
Del på andre sites

Bækkenet koger også længere, og flagere meget mere uden filt og wingnut.

Det er jo netop det, der er det fede. Jeg overvejer kraftigt at skaffe en stak af de der Crowns, da jeg alligevel ikke har noget oven på bækkenerne, men er nødt til at have skruefiduser på stativerne, når jeg ikke bruger dem, for at undgå at filten ryger af, når de ligger i kassen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har monteret Cymbal Crowns på alle mine stativer og er super glad for dem!

 

Det er nemt og så er mine bækkener blevet lidt mere "levende".

 

Det kan godt være at forskellen er i småtingsafdelingen, men lidt har også ret :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg må sige at jeg ikke er særlig begejstret.

Jeg købte crowns til mine bækkener for en måned siden og blev nød til at skære dem til for oven, for at bækkenet kunne komme på. Derefter virkede de skam fint.

 

Men her i går knækkede den der holder mit ride, der hvor den splitter sig i to, fordi at jeg knallede igennem på klokken og kom til at ramme den. Det burde ikke ske, synes jeg..

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu