Bruger Du Stadig Ahead?


Mæster

Recommended Posts

Jeg har hverken konstateret at Ahead stikkerne ødelægger mere end træstikker. Dog har jeg heller ikke fundet frem til det modsatte.

 

Der er nogen der mener at de er helt i orden og ikke skader, og nogen der mener at de forkorter bækknernes levetid.

 

 

Til dem der har brugt dem:

 

Bruger du stadig Ahead stikkerne??

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg kan ikk isge noget om det med at de ødelægger bækkener..

 

men jeg bruger ikk mine mere.. egter jeg knækkede en, for et par år siden, så har jeg ikk gidet at købe nye, men de kostede også en del mere dengang.. men jeg syns ihvertfald ikke at de holdte så længe som jeg havde regnet med..

 

 

 

overvejer dog at købe nogen igen, nu hvor de er blevet billigere,,

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er lort kort sagt, det der med at de smadrer bækkerne. Så længe man skifter sine covers regelmessigt sker der ingenting. Jeg har haft en del par. Men bruger dem dog ikke mere. Det er bare mere noget med prisen. Men jeg synes stadig de sindsygt fede og spille med, så jeg køber nok snart et par igen..

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har brugt dem engang. De ødelagde et bækken, det var dog et begynderbækken, så det siger måske sig selv.

 

Jeg synes de er elendige at spille med. Hvis man begynder at svede i hånd fladen, glider de lidt. Deres feeling er heldt anderledes end træstikker og den feeling synes jeg er mega dårlig.

 

Jeg havde Lars Ulrich's signature engang, men den ene knækkede efter 9måneder. Nu har jeg et sæt 5A. Jeg bruger dem kun i nødstilfælde, hvis jeg ikke har flere træstikker

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 måneder senere...

jeg bruger dem til øveren da jeg cirka knækker et par træstikker pr øver^^

jeg har de dejligste masterwork bækkener, og de har ikke taget skade overhovedet, undtagen mit splash som døde efter en uge, det var en produktionsfejl, og det blev erstattet.

 

dog lykkedes det mig lige igår at knække, ikke coversne, men fucking stikken! flækket metal, håber lidt på erstattelse igen^^

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg bruger Kun Ahead, og går aldrig tilbage til træ. Perfekt feel til mig, og de smadrer ikke en skid bækkener, jeg burde vide hvad jeg taler om siden jeg har en milliard af dem og aldrig har flækket en eneste :-)

 

Du har sikkert bare nogle vatarme. :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hehe jeg har nu heller ikke smadret bækkener med dem, men til gengæld synes jeg det går meget ud over mine skind!

Jeg synes de har en super feeling til mig, men det gør at jeg ikke rigtig kan styre mig og smadrer løs på tønderne :-)

 

Er gået lidt tilbage til træ og det funger også fint mht at holde sig lidt tilbage. De knækker dog bare lettere desværre...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu