Søren Frost


Gæst

Recommended Posts

Var der nogen af jer, der så EFA 2008 i går på DR2?

 

Anyway, jeg syntes fandme det var en fed måde at præsentere København på med Sørens solo. Kan ikke lige finde noget på YouTube. Nogen, der kan hitte klippet?

Link til kommentar
Del på andre sites

Det må da godt nok siges at være en LANG trommesolo!

Kæft det er vildt! Ganske underholdende, men jeg ville godt nok ønske, at speakeren ville holde sin kæft, når der spilles musik...Dårlig stil, det er som at se Live Aid og lignende - de har altså ikke noget bedre at byde på end musikerne selv...

Link til kommentar
Del på andre sites

Så fandt jeg også lige klippet på YouTube.

 

Har også set den gamle originale "verdens længste trommesolo" med Oliver, men det er da for fedt at den nu genopstår i så stor en begivenhed. Det må have været super sjovt for Søren Frost at få lov til at lave - og så med stående ovation til sidst.

 

Jeg elsker den trommeslager, fik jeg sagt det? :D:):lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

:) Han taber den ene trommestik !!

 

-Og får fat på den igen under et kameraskift!

 

Han er da fed. Klart en af mine danske favoritter. Og så må det da være en meget sjov ting at kunne skrive på sit CV, at man har medvirket i et satirisk indslag sammen med Dr. Margrethe II.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arhmen, for helvede da - HAN ER FOR VILD!!!

Jeg vil giftes med den mand :lol: !

 

Det er ligemeget omdet er et rip-off af en gammel Oliver Zahle-ting (han er i øvrigt mega-sej trommeslager også!), for det er simpelthen det fedeste - er personligt meget vil med det første klip efter taxaturen, hvor han trommer forbi de to gubber i et kolonihavehus, som bare står og glor og så tyller en bajer uden så meget som at løfte et øjenbryn... LOOOVE IT!

 

Og nå ja ... Adrian Fu.... Hughes, luk nu arret når Blackfoot gi'r den gas! Klovn :confused:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu