Hvor Broke/loaded Er Du?


Stumfisk

Hvordan er din økonomiske situation?  

250 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Trommeslagere er en del rigere end jeg troede (indtil videre ihvertfald)

Måske skulle man havde lavet to tråde en til dem der spiller balle og en til der spiller original:-)

 

Det synes jeg også ville være en mere fair afstemning ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Jeg er fucking rig...

 

 

På mandag har vi møde i bandet, da vores Manager er kommet med forslag om lønloft for trommedirektører...

 

Det blir der naturligvis ikke tale om...

 

Penge er nemlig alt, og man BLIR lykkelig af at være rig!!

 

 

 

 

 

 

 

he he...:lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Danni kommer til at leve livet imens vi andre kan rådne i helvede...

 

Surt show...

Jeg er nu ret så sikker på, at dem der vil knokle for deres penge, kommer til at leve et federe liv end dem der er kommet nemt til det hele :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

med det siger du så at mit liv ikke bliver fedt??!!

 

det vil jeg huske dig på den dag du knokler røven ud af bukserne for at tjene til dagens brød mens jeg sider i mit 20 millioner dyre hus på 2000 kvadratmeter i en guldstøbt jacusi med 5 lækre supermodeller og ryger 1000 krones sedler :P:)

Link til kommentar
Del på andre sites

med det siger du så at mit liv ikke bliver fedt??!!

 

det vil jeg huske dig på den dag du knokler røven ud af bukserne for at tjene til dagens brød mens jeg sider i mit 20 millioner dyre hus på 2000 kvadratmeter i en guldstøbt jacusi med 5 lækre supermodeller og ryger 1000 krones sedler :-):lol:

 

Tror du seriøst du bliver lykkelig af det ?

 

Nu kan jeg så fortælle dig, at jeg er i familie med dem der ejer Danfoss og selvom der er nogle i familien der er gode for flere milliarder er det ikke ensbetydne med at man er lykkelig af den grund.

Det er selfølgelig fedt og det gør det dels nemmere at have penge, men det er sku godt nok ikke alt.

 

 

Christian Lynggaard

Link til kommentar
Del på andre sites

Tror du seriøst du bliver lykkelig af det ?

 

Nu kan jeg så fortælle dig, at jeg er i familie med dem der ejer Danfoss og selvom der er nogle i familien der er gode for flere milliarder er det ikke ensbetydne med at man er lykkelig af den grund.

Det er selfølgelig fedt og det gør det dels nemmere at have penge, men det er sku godt nok ikke alt.

 

 

Christian Lynggaard

 

Skal vi bytte liv/familie?

 

Penge er alt!!! Og udsende... Hvis man har begge dele kommer alt det andet..

Link til kommentar
Del på andre sites

Sidst jeg så efter havde jeg små 2300 tilbage...Har bil og lejlighed. Er studerende, har dog kun 3 år tilbage..

Er også begyndt at få SU + SU lån....så nu ser vi hvordan det ser ud efter d. 1. :rock:

 

Men for 2 år siden, havde jeg små 100.000 til at stå...

Link til kommentar
Del på andre sites

Puha... Synes sgu det varierer meget hvor mange plus og minus kroner jeg har på kontoen - kommer vel an på om jeg husker at lad være med at købe tromme lir hver måned. :)

 

Men hva faen, sætter min lid til at mine aktier snart gir en aller helvedes masse afkast... :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...
Skylder en mil på huset.... men skulle gerne være gældfri om 27 år....

 

En mil er da billigt.. du bor ikke på sjæland kan jeg gætte :lol:

 

Skylder 2,3 mil på huset, men er da også gældfri om 28 år om gud det vil.. og jeg altså snart sætter mine tromme indkøb ned i frekvens!! :-)

 

Men skal ikke klage.. budgettet løber fint rundt.. sådan da :D

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Ja, jo... Vel ca. 400 om måneden at leve for. Bor heldigvis hjemme. Men efter øl og cigaretter, er der satme ikke meget tilbage!

Dog! 18 i morgen. gaver og SU i april. Så hjælper det på det!! :D

 

Men

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu