Mv Blog


Mads Valther

Recommended Posts

Det lyder da hyggeligt. Kom op og hils hvis det er:) Vi spiller dog kun en ½ time...

 

 

Snakker vi spot-festival som i 8000 Århus CITY !!!!???? For så kunne det da godt jeg kom forbi og kiggede lidt :) Evt. med et tromme.sæt under armen..... :ph34r: Bare rolig det står trygt og godt hernede og jeg glæder mig sgu over at jeg er sikker på at det har fået et godt hjem !!!

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, Simon fra Rock Hard siger ellers han vil hente dig. Håber sgu det er ok med dig? Og du er altid velkommen?

 

ja-ja men dt er jo DIT sæt mester ! Så det styrer du helt selv hvem der henter.

 

Men så må jeg sgu lige se om jeg får tid til at køre et smut til Århus C og lytte lidt til jer :hmm:

 

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Så blev der spiller debudkoncert i går.

 

Micede hele sættet op med en 57'er som overhead, og i det rum tog den bare det hele. Vi havde ellers mics klar til hele sættet, men det blev ved den ene. Fanme sjovt - og ganske fedt...

Link til kommentar
Del på andre sites

Så blev der spiller debudkoncert i går.

 

Micede hele sættet op med en 57'er som overhead, og i det rum tog den bare det hele. Vi havde ellers mics klar til hele sættet, men det blev ved den ene. Fanme sjovt - og ganske fedt...

Gik koncerten ellers godt?

 

Har i nogen planer om at komme til Nordjylland for at spille?

Link til kommentar
Del på andre sites

Koncerten gik rigtig godt. Festivallen var udsolgt, men grundet regnen var der ikke så mange mennesker lørdag. Koncerten gik rigtig godt ja. Vi vil rigtig gerne til Nordjylland (og alle andre steder), men der er ikke rigtig nogen som vil hyre os...B)

Link til kommentar
Del på andre sites

Koncerten gik rigtig godt. Festivallen var udsolgt, men grundet regnen var der ikke så mange mennesker lørdag. Koncerten gik rigtig godt ja. Vi vil rigtig gerne til Nordjylland (og alle andre steder), men der er ikke rigtig nogen som vil hyre os...:(

 

Man skulle ellers tro at de cowboys var vilde med country. B)

Redigeret af seitan
Link til kommentar
Del på andre sites

Netop hjemvendt fra Spotfestival hvor alle går rundt i stramme bukser og spidse sko og ser ud som om at der render livseliksir ud af røven på dem. Musikere kan fanme være irriterende at se på og omgås:(

 

Så i trodsreaktion vil jeg lige poste det her link. Intet designermusik, bare musik:) Og tusind gange bedre:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZGOWNWi3fOE

Link til kommentar
Del på andre sites

Netop hjemvendt fra Spotfestival hvor alle går rundt i stramme bukser og spidse sko og ser ud som om at der render livseliksir ud af røven på dem. Musikere kan fanme være irriterende at se på og omgås:(

 

Så i trodsreaktion vil jeg lige poste det her link. Intet designermusik, bare musik:) Og tusind gange bedre:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ZGOWNWi3fOE

Jeg var der nede i fredags og du har ret de kan virkelig være højrøvet...

Skete der noget bestemt siden du fik en dårlig opfattelse af dem?

 

Ps. Det er sagt fra en der går i den slags tøj du lige omtalte :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes bare det er så misforstået: At der bare SKAL følge en dresscode, livsstil etc med det at være musiker.

 

På S&SW i Austin var det lige omvendt. Alle dem som lignede dem på spot var ikke musikere men wannabes, mens alle dem som så "normale" ud var musikere.

 

På Spot var det lige omvendt. Enkelte var så højrøvede at de uden problemer kunne skide i en tagrende...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes bare det er så misforstået: At der bare SKAL følge en dresscode, livsstil etc med det at være musiker.

Det handler vel meget om at sælge varen...

 

Jeg synes det at være et band/musiker handler i en stor grad om at gå hele vejen både lydmæssigt og udseendesmæssigt.

Jeg tror folk synes at det er lidt federe at se nogen der kører stilen 100%.

Det virker mere troværdigt...

 

Det er ikke ment sådan et jeg ikke synes at i ikke holder 100%, det at gå i stramme bukser og spidse sko er jo heller ikke så roots agtigt ;-)

I kører jeres stil, og de andre kører deres stil.

 

Det blev lidt rodet, jeg er ikke super dygtig til at forklare mig på skrift :huh:

Redigeret af westmark
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu