Mv Blog


Mads Valther

Recommended Posts

Ja sjovt du spørger.

 

PostDK vil ikke erstatte fordi afsender ikke har pakket trommen godt nok ind. Det sjove er at ALLE trommer (fx til Aage's lager) sendes i en papkasse. Så jeg har anket igen, som er sidste mulighed for at få mit udlæg igen.

 

Mht antenne: Vi er blevet bedt om at kontakte lokaludvalget med henblik på at finde en løsning. Hvem er formand? Formanden for lokalradioen:(:-):(:D!!! Ikke kun trist nu, men vred!

Link til kommentar
Del på andre sites

Puha... :-)

 

Den bliver lang:

 

Trommer:

Drum Limo i 14, 16, 18, 25

Ludwig i 13, 16, 22

Pearl Crystalite i 14, 16, 22

Snares:

Ludwig Sensitive 14*6½

Ludwig Supra 14*5½

Peace 14*6½

Lefima 14*5½

Gretsch effekt 10*4

Sweetspot 14*6½

Sweetspot 14*8

 

Cymbaler:

22 Zildjian K custom Dark ride

22. Zildjian K Custom Dark ride

17 Zildjian K Custom Dark crash

20 Dream Bliss Crash/ride

20 Dream Bliss Crash/ride

22 Dream Bliss vintage ride

20 gammelt Meinl nittebækken

10-12 andre gamle ting - kan ikke huske dem

 

Hihats:

16 Dream fra DRS-shop

14 Cope

14½ Avantgarde Rough

14 ældre Zildjian A

 

Mics:

2 Ga Projects (kan ikke huske hvad de hedder, men de er røde og gode:)).

4 Shure SM57

4 Shure SM58

1 AKG D12

1 Shure SM7

3 MEGET gamle senheiser ting

 

Pulte:

En Tac Bullet Custom

En som jeg har glemt hvad hedder

 

Komps:

4 Ureis 7110

2 DBX 160 XT

1 Dynaset

 

Andet studieting:

1 avalon Vacuum Tube

Yamaha Analog Delay Model E1010

1 mac

2 stk digi002

2 stk Yamaha NS10

2 stk Genelec 1025A

2 stk Avalon

2 stk. Fostex Monitors

1 stk Tandberg Spolebåndoptager

1 stk Fostex Spolebåndoptager

 

Andet sjovt:

1 stk Hoph Galaxy guitar

3 stk Klira Akkustiske

1 stk USB Keyboard

3 stk Banjo's (DON'T ask)

 

 

TOASTJERN!!!

 

Det var hvad jeg lige kunne komme på, men der er nok en del mere... Ved ikke om det var sådan noget du tænkte på...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det startede med at min far ikke anede hvad jeg skulle have i julegave, og så fik jeg en banjo. Tabte i den grad pusten af grin, men hvad fanden. Bedre end det badebassin Erge sendte til mig;)

 

Men den bruges da engang i mellem. Er faktisk kommet med på pladen...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det startede med at min far ikke anede hvad jeg skulle have i julegave, og så fik jeg en banjo. Tabte i den grad pusten af grin, men hvad fanden. Bedre end det badebassin Erge sendte til mig;)

 

Men den bruges da engang i mellem. Er faktisk kommet med på pladen...

Fuck, hvor nice egentligt.

God stil fra din fars side. ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja sjovt du spørger.

 

PostDK vil ikke erstatte fordi afsender ikke har pakket trommen godt nok ind. Det sjove er at ALLE trommer (fx til Aage's lager) sendes i en papkasse. Så jeg har anket igen, som er sidste mulighed for at få mit udlæg igen.

 

Mht antenne: Vi er blevet bedt om at kontakte lokaludvalget med henblik på at finde en løsning. Hvem er formand? Formanden for lokalradioen:(;):(:lol:!!! Ikke kun trist nu, men vred!

 

 

Det sagde de også om min tromme som jeg omtalte tidligere. Det er helt standard.

 

Og ang. den der antenneudvalgsformand; det er da bundkorrupt! Er der en næstformand eller lign I kunne gå til. Der er jo temmeligt mange, der er berørt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, når studiet ikke virker, så må man jo hjem til hinanden og lege med m-box, og stortromme og lilletromme, med en hulens masse effekter på.

 

Det er faktisk blevet ganske sjovt:) Ellers også er det bare mig som prøver at få noget godt ud af noget rigtig skidt...

 

;)

 

Lyt med hvis I lyster

 

http://rcpt.yousendit.com/729732901/63ba49...3d9fa25f8a71e3e

Og hold da op et killernummer, forresten! Det holder satme i min ører.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det sagde de også om min tromme som jeg omtalte tidligere. Det er helt standard.

 

Og ang. den der antenneudvalgsformand; det er da bundkorrupt! Er der en næstformand eller lign I kunne gå til. Der er jo temmeligt mange, der er berørt.

 

Vi er i gang med at optage støjen nu, fordi vi har hørt fugle synge om at de vil slukke for signalet i tidsrummet hvor telestyrelsen kommer her.

 

Dokumentationen er klar nok, så nu må vi se hvad der sker...

 

Fedt at I kan lide nummeret :lol:

 

I samme omfang er I jo velkomne på Klausdal i Herlev på lørdag... ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Spændt på at høre hvad Telestyrelsen siger!!!

 

Forresten kan I henvise til Forvaltningslovens § 3, stk. 1 pkt. 3

 

§ 3. Den, der virker inden for den offentlige forvaltning, er inhabil i forhold til en bestemt sag, hvis:

 

3) vedkommende deltager i ledelsen af eller i øvrigt har en nær tilknytning til et selskab, en forening eller en anden privat juridisk person, der har en særlig interesse i sagens udfald.

 

Og igen FVL § 3, stk. 3:

 

Stk. 3. Den, der er inhabil i forhold til en sag, må ikke træffe afgørelse, deltage i afgørelsen eller i øvrigt medvirke ved behandlingen af den pågældende sag.

 

En person der er formand for et lokalråd må anses for at virke i den offentlige forvaltning efter min bedste overbevisning!

Link til kommentar
Del på andre sites

:)

 

Jamen det var så det....

 

Telestyrelsen kan godt hører at vores studie er ubrugeligt, og beklager meget, men radiostationen overholder reglerne, så ikke mere studie til os. Så selvom der har været studier der i 8 år, så kan man altså smide en kæmpe radioantenne op i baghaven, og slippe afsted med det. Fy for satan!

 

Og ja, det er så to studier som må dreje nøglen om, og finde nye lokaler. Vel og mærke hvis vi kan komme ud af kontrakten. 6 måneders sindsygt hårdt arbejde spildt på ingen ting overhovedet, og plade 2 er hermed sat på evig standby, da alle pengene til den er brugt på studiet, så vi kunne lave en evt 3'er gratis.

 

Jeg synes ikke det er så sjovt at være mig. Men hvis nogen tilbydes selv det mindste øvelokale må I gerne tænke på mig. Vi har et helt studie, som vi skal finde plads til et sted.

 

Jeg synes jeg er rimelig ukuelig, men lige nu er jeg sgu ked af det. Det var drømmelokalerne det her, og nu er de umulige at bruge... Uden nogen som helst chance for at gøre noget ved det...

Link til kommentar
Del på andre sites

:)

 

Jamen det var så det....

 

Telestyrelsen kan godt hører at vores studie er ubrugeligt, og beklager meget, men radiostationen overholder reglerne, så ikke mere studie til os. Så selvom der har været studier der i 8 år, så kan man altså smide en kæmpe radioantenne op i baghaven, og slippe afsted med det. Fy for satan!

 

Og ja, det er så to studier som må dreje nøglen om, og finde nye lokaler. Vel og mærke hvis vi kan komme ud af kontrakten. 6 måneders sindsygt hårdt arbejde spildt på ingen ting overhovedet, og plade 2 er hermed sat på evig standby, da alle pengene til den er brugt på studiet, så vi kunne lave en evt 3'er gratis.

 

Jeg synes ikke det er så sjovt at være mig. Men hvis nogen tilbydes selv det mindste øvelokale må I gerne tænke på mig. Vi har et helt studie, som vi skal finde plads til et sted.

 

Jeg synes jeg er rimelig ukuelig, men lige nu er jeg sgu ked af det. Det var drømmelokalerne det her, og nu er de umulige at bruge... Uden nogen som helst chance for at gøre noget ved det...

 

Det er jeg fanme ked af at høre! Du har da været helt urimeligt uheldig på det sidste. Og det er da fuldstændigt sindsygt at 2 studier skal lukke, pga af en antenne. Er der virkelig ikke mere i kan gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu