Mv Blog


Mads Valther

Recommended Posts

Hvem er mand for at arrangere en Mads Valther-Støttekoncert?

Jeg lover, at mit band og jeg stiller op.

For mig at se, er en trommeslagers lidelse da noget mere jordnært end AIDS og Global Opvarmning, så lad os da støtte op.

 

PS: Med jordnært mener jeg: Det kan sgu jo da ske for os alle sammen!

Jeg skal nok dukke op og lave en lille solo.... :-)

 

Eller også spiller jeg lidt med mit band i stedet (nok det mest optimale) ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jon: https://rcpt.yousendit.com/734650407/9c134f...8bf2306a69ab311

 

Men det er altså bare en demo af en råide til et nummer, så helt forståeligt hvis du ikke kan lide det:)

 

Til alle jer andre: Jeg takker for tankerne, men må sgu også indrømme at jeg virkelig føler mig uheldig i øjeblikket.

 

Men gutterne er nu gode. Har arrangeret en herretur til Sverige, så tager afsted om lidt. Drikker hjernen ud, og så må vi se hvad der sker når jeg kommer hjem mandag! Det bliver sgu rart at slå hjernen helt fra....

Link til kommentar
Del på andre sites

Jon: https://rcpt.yousendit.com/734650407/9c134f...8bf2306a69ab311

 

Men det er altså bare en demo af en råide til et nummer, så helt forståeligt hvis du ikke kan lide det:)

 

Til alle jer andre: Jeg takker for tankerne, men må sgu også indrømme at jeg virkelig føler mig uheldig i øjeblikket.

 

Men gutterne er nu gode. Har arrangeret en herretur til Sverige, så tager afsted om lidt. Drikker hjernen ud, og så må vi se hvad der sker når jeg kommer hjem mandag! Det bliver sgu rart at slå hjernen helt fra....

 

Go tur...

 

Nimbas

Link til kommentar
Del på andre sites

Endelig lidt lys i en ellers MEGA trist hverdag.

 

Vi er ude af vores lejekontrakt efter længere tids advokatslåskamp!

 

Nu mangler vi bare et studie:(

 

OG brev fra postDK. Efter 3 anke giver de mig nu medhold i klagen, så jeg får dækket de 475 kr. jeg mistede...

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er rart med lidt opmuntring i en ellers trist periode (musikmæssigt).

 

Jeg ved ikke om forslaget har været oppe før, men har I prøvet at kontakte diverse skoler, om de har et ledigt lokale som i kan leje for en symbolsk betaling. (Enten til kaffekassen, hvis det skal være jyske dollars).

 

Eller måske kan det være at et eller andet firma har et tomt lokale.

Vi øver selv i et firma (godt nok vores bassists), men det kan jo være...

Link til kommentar
Del på andre sites

SÅDAN!!.. fedt at få Posten ned med nakken.. så ka de lære det!

 

Var ude og kigge på et stuide lokale igår.. det var for lille til os, og lå i en kælder hvilket ikk lige er mig, men det er komplet indrettet, med multikabler, mixerrum osv.. og air-con.

 

Billigt..

Pm mig hurtigt, så jeg evt. finde et nummer eller noget.. men det skal gå stærkt da det blev fremvist i går, og han vil AF MED DET NU!.. kan ikk love noget, men skal gerne prøve hvis det er?

Link til kommentar
Del på andre sites

Kælder og lofthøjde var ikke det afgørende for os. Men prisen for så meget lort. Alt krydsfelt etc var gammel og MEGET slidt, og det ville han jo have penge for...

 

ja, men det var fordi han selv havde betalt for det.. se det som pengene under bordet.. de 35k var til ham(han har betalt mere selv) og de 10k er til foreningen.

En stor del af pengene er også til A/C'en.. kan oplyse at sådan en koster min. 20k sat op hvis I skulle ud og gøre det selv.

 

Synes nu ikk det krydsfelt så så slemt ud., men du har nok mere erfaring end mig :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

I mens kl. bliver 17.00 kan I indtil videre se hvad jeg fandt som der ikke stod Zildjian på.

 

Det er selvfølgelig indregnet i de 250 kr. De næste tre billeder er altså alt sammen købt for 250 kr., og er derfor nok i top5 over bedste køb nogensinde.

 

Her ser i en 14 Ajax Hihat i rigtig god stand, og et mindre splashbækken som jeg stærkt mistænker for at være et meget gammelt Zildjian A, men bækkenet er så gammelt, så mærket er slidt af, og derfor går det i denne kategori...

 

img1885ta.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu