Mv Blog


Mads Valther

Recommended Posts

PUHA!

 

Så blev vi simpelthen tilbudt en samlet pakke, som er så absolut i orden imo. Tysk udgivelse og seperat tysk booking med henblik på udgivelse i Tyskland september og tysk tour i november og december. Det glæder jeg mig sgu til at tage stilling til! Im happy :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Der skal ikke mange cm til. Man kender det godt: indspiller og alt er hyggeligt og fint. Efterhånden får man et par pils, og man slår lige så stille en smule hårdere.

 

Det er først når man næste dag skal i bad at man opdager at lilletrommestativet med fordel kunne være hævet ½ cm :dialaugh_trans:

Redigeret af Mads Valther
Link til kommentar
Del på andre sites

PUHA!

 

Så blev vi simpelthen tilbudt en samlet pakke, som er så absolut i orden imo. Tysk udgivelse og seperat tysk booking med henblik på udgivelse i Tyskland september og tysk tour i november og december. Det glæder jeg mig sgu til at tage stilling til! Im happy :cigar:

 

Sådan! Det lyder fedt for jer. Jeg har endnu min første Tysklandstour til gode, men efter sigende kan de lide rock syd for æ grenz. Det hjælper jo også lidt på det, at de er over 80 mio. indbyggere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tillykke med Tyskland! God musik er universielt, så det var vel egentlig også på tide, at de fik øjnene op. De har også noget godt i vente - damn det nummer er ondt! Tom Waits og Nick Cave får et barn på Bates Motel-ondt! Jeg donerer gerne et lår, hvis der kommer mere på samme høje niveau!

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså vi har jo ikke aftalt noget endnu - bare fået det tilbudt. Det kan jo være der er nogen fordelingsnøgler eller rettighedsforslag der gør vi siger nej, men jeg er glad og stolt over at få tilbuddet...

 

Mudslide: Ses vi i Randers:)?

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså vi har jo ikke aftalt noget endnu - bare fået det tilbudt. Det kan jo være der er nogen fordelingsnøgler eller rettighedsforslag der gør vi siger nej, men jeg er glad og stolt over at få tilbuddet...

 

Mudslide: Ses vi i Randers:)?

 

Bare at få et tilbud betyder jo at der er nogen der ser jer som nogen der virkelig vil kunne trække folk.. og kan man trække mange folk til er det vel en definition på succes. Så selvom i takker nej tak er det jo stadig et kæmpe skulderklap :tu:

 

 

Og det regner jeg stærkt med at vi gør! :cigar:

Link til kommentar
Del på andre sites

Stærkt! Såret under slaget, i mine ører er nummeret klart indsatsen værd!

 

Og det lyder rigtig spændende med Tyskland, god vind med det!

 

Jeg glæder mig i denne tid, for begge jeres skiver skulle gerne lande i min postkasse imorgen - good stuff!

 

Holy - tusind tak!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Hmm. Har netop fået oversigten fra vores forlag, og det viser sig at 98% af Tyrants & Kings samlede afspilninger er i USA og Belgien. De resterende 2 er fra danske radiostationer. Jeg får sgu lidt lange nosser over det kan jeg mærke. Kunne man ikke - så bare på fx P6 om natten - få lyst til at spille en rockplade for det danske folk. Lidt øv...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu