Mv Blog


Mads Valther

Recommended Posts

Er det ikke nærmere en orange sparkle ? :D

 

Men lækre trommer - De gamle Premier lyder absolut fabelagtigt. Jeg er personligt ikke specielt vild med udseendet, men det er jo en smagssag. Skal de stå i Vallekilde, eller skal de være i jeres studie.?

Link til kommentar
Del på andre sites

Louie: Din mor sagde finish mindede om tynd mave, og ny siger du det er orange. Familien Dongsgård er hermed i bad standing.

 

 

Min snaresamling er fin som den er. Faktisk er der et par stykker jeg kunne overveje at sælge:

 

  1. Ludwig Supra 14*5
  2. Ludwig SS 14*6.5
  3. Ludwig Acro 14*5
  4. Ayotte 14*5.5
  5. Premier 14*7
  6. L-War 14*6.5
  7. Gretsch Black Hawk 8*3
  8. Tama Soprano 12*4
  9. Sonor Sonic 14*5
  10. GAMMEL noname træ 14*5
  11. Pearl Sensitone 14*5

Det er egentlig kun Ludwig Supra, SS, Ayotte og Premier jeg bruger, så jeg føler egentlig ikke jeg skal bruge meget mere. Ligeså er det også min Supra jeg bruger i 98 % af tiden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Louie: Din mor sagde finish mindede om tynd mave, og ny siger du det er orange. Familien Dongsgård er hermed i bad standing.

 

 

Min snaresamling er fin som den er. Faktisk er der et par stykker jeg kunne overveje at sælge:

 

  1. Ludwig Supra 14*5
  2. Ludwig SS 14*6.5
  3. Ludwig Acro 14*5
  4. Ayotte 14*5.5
  5. Premier 14*7
  6. L-War 14*6.5
  7. Gretsch Black Hawk 8*3
  8. Tama Soprano 12*4
  9. Sonor Sonic 14*5
  10. GAMMEL noname træ 14*5
  11. Pearl Sensitone 14*5

Det er egentlig kun Ludwig Supra, SS, Ayotte og Premier jeg bruger, så jeg føler egentlig ikke jeg skal bruge meget mere. Ligeså er det også min Supra jeg bruger i 98 % af tiden.

Tynd mave varierer en del i farve, men det gør gold sparkle så tydeligvis også. Jeg ville rent faktisk tro, at dit var orange men never mind..

 

Hvor tit bruger du egentlig den L-War.? Er den måske mere til pynt, eller hvorledes.? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 uger senere...

Vi larmede så længe i slutningen, så man ikke rigtig kan høre publikum. Hvilket er ret ærgerligt, da der var tæt på udsolgt - for engang skyld. I øvrigt må jeg sige at Beta er et af de til dato mest tjekkede spillesteder jeg har spiller på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har fået købt gevaldigt ind på det sidste. En stor blandet landhandel af byttehandler, afhentningstilbud og ting vi bare havde brug for:

 

  • 3 stk. MD421. Jeg har vidst skrevet dem før, men vi har endnu ikke fået dem testet. Det sker på tirsdag. Jeg vil meget gerne lave en krydstest med 57'ere, for at se hvor mærkbar forskellen er.
  • Af Peter Slot købte vi en Gyrafmikrofon. Den lød rigtig fint, men efter diverse undersøgelser har vi fundet ud af at en del af indmaden bestod af billigere dele, som vi har skiftet til bedre. Nu lyder den fantastisk.
  • Vi har byttet os til en Fender Tele fra 1972, som lyder fantastisk!
  • Vi har fået et opretstående ældre dansk klaver, som jeg skal hente ved lejlighed. Vi har indspillet en demo for en klaverstemmer, og en del af dealen er at han stemmer vores klaver og flygel, når det er nødvendigt - han kommer på hårdt arbejde her!
  • Vi har fået indkøbt strømforsyning og sat det dyre rør i vores hjemmebyggede mikrofon. Resultatet er altså intet mindre end fabelagtigt. Når man A/B-tester med de andre mikrofoner lyder det som om man trækker en dyne væk fra højtaleren, når man bruger vores hjemmebyggede. Hold. nu.kæft hvor er det bare fedt!
  • Af samme årsag har vi derfor købt et tomt mikrofonhylster, og en ny strømforsyning. Vi skal hurtigst muligt i gang med at bygge endnu en. Denne gang har Dennis opfundet et snedigt system der gør at vi kan ændre karakteristik, så vi får endnu flere muligheder.
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu