Julegaver


kylling

Recommended Posts

Jeg fik så sent som imorges, den endelige gave. Sendt fra selveste Hr. Düring himself.

 

Nik og Jay's nyeste skive inkl. dvd, med autografer fra de to gutter. Tusind tak Peter !!!

 

Godt at du har fundet det rigtige musik, Frank !

Link til kommentar
Del på andre sites

Arh så lad gå...

 

Havde slået mig sammen mig sammen med min søster og kæreste, så blev det jo billigere :)

Vi skulle havde købt dem igår, men vågner med utrolig kraftig tømmermænd og orker sku ikke, så spørger om vi ikk kan dele det op, således at de køber halvdel også napper jeg halvdelen. Fint nok, det bliver godkendt og ligger mig til at sove. Da jeg vågner er der er en besked om at de har købt alle gaverne, så teknisk set har jeg ikke købt en eneste gave. :D

Redigeret af abemand
Link til kommentar
Del på andre sites

Arh så lad gå...

 

Havde slået mig sammen mig sammen med min søster og kæreste, så blev det jo billigere :)

Vi skulle havde købt dem igår, men vågner med utrolig kraftig tømmermænd og orker sku ikke, så spørger om vi ikk kan dele det op, således at de køber halvdel også napper jeg halvdelen. Fint nok, det bliver godkendt og ligger mig til at sove. Da jeg vågner er der er en besked om at de har købt alle gaverne, så teknisk set har jeg ikke købt en eneste gave. :D

 

 

Det der, det satme i orden!! ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

købte vidst nok mine gaver i sidste uge, så vidt jeg husker. har haft så mange ting mellem ørene at jeg ikke kan huske det :) men købt er de da ihvertfald.

 

og så købte jeg en lille for-julegave til mig selv igår: Prince of Persia til pc :D og idag fik jeg en ny pickup nål til min pladespiller. så det kører bare indtil videre.

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

MENER DU DA FORHÅBENTLIGT IKKE? hehe, altså ikk fordi jeg har noget imod nik og jay, måske, ja... nej det dur bare slet ikke ;):)

 

god jul alle sammen :D

 

Nik & Jay er det fedeste danske musik! Er jeg den eneste der kan lide Nik & Jay herinde? :D

Link til kommentar
Del på andre sites

købte vidst nok mine gaver i sidste uge, så vidt jeg husker. har haft så mange ting mellem ørene at jeg ikke kan huske det :) men købt er de da ihvertfald.

 

og så købte jeg en lille for-julegave til mig selv igår: Prince of Persia til pc ;) og idag fik jeg en ny pickup nål til min pladespiller. så det kører bare indtil videre.

 

- Brookz

Undskyld Brookz, men det hedder OM ørene og ikke mellem ørene :D

 

Mellem ørene er noget helt andet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nik & Jay er det fedeste danske musik! Er jeg den eneste der kan lide Nik & Jay herinde? :)

 

Jeg kan godt lide Nik og Jay, intet pis herfra.

 

Nu mente jeg at jeg fik dvd'en og autograferne fra Hr. Düring - som en gave fra mig til min lillebror - han er kæmpefan af dem :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld Brookz, men det hedder OM ørene og ikke mellem ørene :)

 

Mellem ørene er noget helt andet.

 

hvem siger ikke jeg har haft mellemøresbetændelse eller pludselig blev meget klog ? :tu:

 

men ja okay, du har ret :tu:

 

- Brookz

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg begyndte i Lørdags og blev færdig igår, så synes selv jeg var i god tid :)

 

Skal så afsted på skiferie til Østrig på søndag den 28., og har ikke fået vekslet til euro kom jeg lige i tanke om for en halv time siden - nogen ideer til en løsning !?

 

God jul til jer alle

 

- Bamse/Jonas

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi købte også vores i starten af december :)

 

 

Og så skulle mig og min far købe en halskæde til min mor. Og da vi havde gjort det, sagde ekspedienten, at vi skulle holde øje med vinduerne på forretningen, fordi der ville blive trukket lod om nogle mande og dame urer, på en værdi af cirka 1700 kr.

Kunde nummer 309 og 310 vandt. Vi var 308!!!! :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu