Virgil Donati


Gæst Alvar fra Norge

Recommended Posts

Hej igen,

 

Jeg har fået DVD'en - wauw!

Det er jo selvfølgelig stort set kun i Virgil's solo (i nummeret "Incantation"), at man får lov at se ham spille på tæt hold, ved det at der jo sjovt nok er en del fokus på Mr. Vai. Men jeg tror, at jeg ved hvad der får dig til at sige det med pedalen. Udover at han jo selvfølgelig har to storetrommer har han, så vidt jeg kan se, også en dobbeltpedal på sin "primære" storetromme. Der er et enkelt close-up, hvor man kan se mandens højre fod, og der sidder rigtigt nok to køller på denne storetromme, men man kan også skimte tværstangen (ved ikke om den har et rigtigt navn) fra en dobbeltpedal.

Anyway, tak for tippet med den DVD. Den er for fed.

 

I øvrigt er der også lidt for jer stick twirlers, hvis det var noget. Det kan den gode Virgil nemlig også. :hmm:

 

Mvh Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen og det var så lidt :tu: !!

 

Jeg tænkte godt nok på det med en dob. pedal, men kunne ikke få det til at passe når han nu oven i hatten har TO stortrommer. Du siger det ser ud ud som om det er en " tværstang ", så det må jo være svar nok.... Gad vide hvorfor fanden han bruger dob. pedal også?? Og ja, den er virkelig kræs den DVD, både for øjne og ører. :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst Alvar fra Norge

Han har to basstrommer og dobbeltpedal på den ene? Kanskje fordi han vil ha to forskjellige basstrommer, men allikevel vil kunne doble. (Det gjør jeg og) :hmm:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu