Stortromme Til Tama Superstar Hyberdrive


Bloodmod

Recommended Posts

Hej, jeg går og undre mig over: hvis jeg nu skulle købe en extra stortromme til mit sæt, og det skulle være Tama Superstar Hyberdrive... var der et eller andet sted man kunne kigge eller købe 1 brugt,

 

og prisen vil jeg også gerne havde at vide ;D

Redigeret af Bloodmod
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mester.

Du kan kigge her på siden, der er et udmærket brugtmarked med ofte vildt lave priser.

Ellers kan du starte en købs annonce under markedsdelen.

 

Der er også diverse brugtsider hvor du kan søge: dba.dk, gulgratis.dk, qxl.dk, ebay.de

 

Jeg ved dog ikke hvor nemt det bliver at finde en ekstra hyperdrive, de er ikke så gamle jo.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej mester.

Du kan kigge her på siden, der er et udmærket brugtmarked med ofte vildt lave priser.

Ellers kan du starte en købs annonce under markedsdelen.

 

Der er også diverse brugtsider hvor du kan søge: dba.dk, gulgratis.dk, qxl.dk, ebay.de

 

Jeg ved dog ikke hvor nemt det bliver at finde en ekstra hyperdrive, de er ikke så gamle jo.

 

Ja tak :lol:. men kan der være andre Tama stortrommer som lyde ligesom hyperdrive udgaven? som også er ældre? men anyways vil gerne havde det i sort ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja tak :lol:. men kan der være andre Tama stortrommer som lyde ligesom hyperdrive udgaven? som også er ældre? men anyways vil gerne havde det i sort ;)

Prøv med en firser superstar stortromme i asmmen størrelse, den må kunne findes, og må kunne lyde meget tæt op af denne

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er da ikke noget specielt ved storetrommen til hyperdive? min er bare en normal superstar 22x18 i samme finish som sættet. Det specielle ved hyperdrive er vel tammerne? som ikke er så dybe

Redigeret af nikolajn
Link til kommentar
Del på andre sites

Der er da ikke noget specielt ved storetrommen til hyperdive? min er bare en normal superstar 22x18 i samme finish som sættet. Det specielle ved hyperdrive er vel tammerne? som ikke er så dybe

 

jo men vis der er nogle der har en eller ved hvor man kan købe en superstar stortromme i brushed metal = sort så vil jeg gerne vide det,

 

og vis der er nogle der sælger (eller hved hvor man kan købe) nogle små tamtamer (også hyberdrive) ville det være FEDT!!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

og vis der er nogle der sælger (eller hved hvor man kan købe) nogle små tamtamer (også hyberdrive) ville det være FEDT!!!!

 

Jeg har lige købt et Tama Hyper-drive også, og tror gerne jeg vil af med min lille tamtam. Den der er 10" x 6½" - forreste med Evans EC2 skind på :lol:

Redigeret af JannikD
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tror virkelig ikke du skal regne med at finde nogen løse, nye superstar trommer brugt. De har jo ikke været i handlen i mere end et par år.

 

Og hvad angår de gamle er de både anderledes i størrelse, materiale og udseende så dem ville jeg heller ikke satse på

 

Tjaaa. Kig op (;

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu