Sign in to follow this  
Bloodmod

Stortromme Til Tama Superstar Hyberdrive

Recommended Posts

Hej, jeg går og undre mig over: hvis jeg nu skulle købe en extra stortromme til mit sæt, og det skulle være Tama Superstar Hyberdrive... var der et eller andet sted man kunne kigge eller købe 1 brugt,

og prisen vil jeg også gerne havde at vide ;D

Edited by Bloodmod

Hej mester.

Du kan kigge her på siden, der er et udmærket brugtmarked med ofte vildt lave priser.

Ellers kan du starte en købs annonce under markedsdelen.

Der er også diverse brugtsider hvor du kan søge: dba.dk, gulgratis.dk, qxl.dk, ebay.de

Jeg ved dog ikke hvor nemt det bliver at finde en ekstra hyperdrive, de er ikke så gamle jo.

Hej mester.

Du kan kigge her på siden, der er et udmærket brugtmarked med ofte vildt lave priser.

Ellers kan du starte en købs annonce under markedsdelen.

Der er også diverse brugtsider hvor du kan søge: dba.dk, gulgratis.dk, qxl.dk, ebay.de

Jeg ved dog ikke hvor nemt det bliver at finde en ekstra hyperdrive, de er ikke så gamle jo.

Ja tak :lol:. men kan der være andre Tama stortrommer som lyde ligesom hyperdrive udgaven? som også er ældre? men anyways vil gerne havde det i sort ;)

Ja tak :lol:. men kan der være andre Tama stortrommer som lyde ligesom hyperdrive udgaven? som også er ældre? men anyways vil gerne havde det i sort ;)

Prøv med en firser superstar stortromme i asmmen størrelse, den må kunne findes, og må kunne lyde meget tæt op af denne

Der er da ikke noget specielt ved storetrommen til hyperdive? min er bare en normal superstar 22x18 i samme finish som sættet. Det specielle ved hyperdrive er vel tammerne? som ikke er så dybe

Edited by nikolajn

Der er da ikke noget specielt ved storetrommen til hyperdive? min er bare en normal superstar 22x18 i samme finish som sættet. Det specielle ved hyperdrive er vel tammerne? som ikke er så dybe

jo men vis der er nogle der har en eller ved hvor man kan købe en superstar stortromme i brushed metal = sort så vil jeg gerne vide det,

og vis der er nogle der sælger (eller hved hvor man kan købe) nogle små tamtamer (også hyberdrive) ville det være FEDT!!!!

og vis der er nogle der sælger (eller hved hvor man kan købe) nogle små tamtamer (også hyberdrive) ville det være FEDT!!!!

Jeg har lige købt et Tama Hyper-drive også, og tror gerne jeg vil af med min lille tamtam. Den der er 10" x 6½" - forreste med Evans EC2 skind på :lol:

Edited by JannikD

Jeg tror virkelig ikke du skal regne med at finde nogen løse, nye superstar trommer brugt. De har jo ikke været i handlen i mere end et par år.

Og hvad angår de gamle er de både anderledes i størrelse, materiale og udseende så dem ville jeg heller ikke satse på

Jeg tror virkelig ikke du skal regne med at finde nogen løse, nye superstar trommer brugt. De har jo ikke været i handlen i mere end et par år.

Og hvad angår de gamle er de både anderledes i størrelse, materiale og udseende så dem ville jeg heller ikke satse på

Tjaaa. Kig op (;

Jeg har HyperDrive og storetrommen er for fed .. men jeg tror ikke der er så meget brugt salg med dem da de er relativt nye .. men ellers tror jeg bare du kan bestille den direkte hos tama via fx aage .. det har jeg gjort med noget hardware..

Det er den bedste pris du får. Hvis du skal have en, skal du slå til nu. :huh:

Altså det er det bedste sammlignet med den jeg har nu? og prisen og så vidre??

Altså det er det bedste sammlignet med den jeg har nu? og prisen og så vidre??

Det forstår jeg ikke, men hvis du vil have en stortromme til, så bliver det ikke billigere end Lars' forslag. :huh: