Google Chrome


Kaptajn Krogh

Recommended Posts

HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP Gunnar !!!

 

Ts.dk vil sgu ikke køre ordentligt sammen med chrome :argh: Og den er bare SÅ MEGET federer og hurtigere en IE, Firefox og alt andet. Men ville gerne at du kunne hjælpe lidt med at få ts.dk til også at virke her :gross:

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du prøvet Apple's Safari? Det kører utroligt hurtigt, og der fungerer TS.dk helt optimalt.

 

Ts.dk vil sgu ikke køre ordentligt sammen med chrome :gross: Og den er bare SÅ MEGET federer og hurtigere en IE, Firefox og alt andet.

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du prøvet Apple's Safari? Det kører utroligt hurtigt, og der fungerer TS.dk helt optimalt.

 

Jeg har det meget svært med Apple ! Syntes det er grotesk at folk I DEN GRAD anklager microsoft for at udnytte deres position på markedet, men når apple gør det samme med deres produkter er det okay :gross: Det er MIN holdning ! Så der kommer ingen safari her, jeg har også slettet iTunes !!!

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du prøvet Apple's Safari? Det kører utroligt hurtigt, og der fungerer TS.dk helt optimalt.

 

i teorien ja... i praksis fungerer firefox bare bedre, og det er vel og mærke på både macs og pc'ere jeg har gjort denne observation. I teorien er google chome ENDNU hurtigere (især på grund af multi threading især mener jeg), den havde dog nogle sikkerhedsproblemer på et tidspunkt, ved ikke om det er blevet fikset.

 

og btw. ALLE store firmaer udnytter da deres position på markedet, alt andet ville da være idiotisk. Folk anklager i høje grad microsoft, fordi microsoft ikke i lige så høj grad har været i stand til at indhylle deres mindre gloværdige hensigter i brands og glitterstads som apple. folk der køber apple i den tro at det kun er et produkt tager fejl, det er ideen om en livsstil. Se bare hvor meget folk gør ud af at vise deres macs og iphones frem, og altid lige skal nævne hvor meget bedre den er en en pc (og det så ligemeget om de rent faktisk ved noget om emnet). En velkørt windowspc kan sagtens køre bedre en en mishandlet mac. og nu kommer jeg vidst ret så groft off topic her... anyway

 

 

EDIT: og jeg kører mac, og har også en iphone, men i det mindste er jeg klar over at det er mig som forbruger der samler sæben op når jeg handler med fader jobs :gross:

 

Kaptajn: Kunne man evt. lokke dig til at komme med et review af chome?

Redigeret af fishermann's friend
Link til kommentar
Del på andre sites

Kaptajn: Kunne man evt. lokke dig til at komme med et review af chome?

 

Hmmm thjaaa.......Ved sgu ikke lige er ikke den vilde program-nørd. Tror det er det samlede billede der gør at den bare virker. De har lavet det simpelt og samtidig brugt ny og morderne programmering som gør at den er super hurtig !

Ingen tvivl om at ved at tælle rene funktioner og muligheder er den langt bagefter både firefox og IE ! MEN 50-60 % af disse funktioner er der jo aldrig nogen der bruger. Så de er skrællet af i Chrome. Det er en super fed feature at hvis en side "crasher" er det kun DEN side og ikke hele din browser som lukker ned ! Og google søgning DIREKTE i dit adresse felt ! DET RYKKER det kommer også i den nye IE !

MEn jeg vil da anbefale folk at prøve den, den køre super hurtigt og er bare pisse fed at bruge.

Prøv evt at søge på google efter chrome, der kan du læse mange flere detaljer omkring den, som jeg ikke har forstand på at forklarer her :gross:

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Men nu var det jo ikk det Kaptajnen spugte til :gross:

 

Nej det er selvfølgelig rigtigt nok, synes bare det er sjovt at klage over et sådan luksusproblem, når der er så mange browsere rundt omkring, og folk er så fokuserede på kun at bruge én browser - selvom jeg også kan se fidusen i det! Men når langt størtstedelen af alle funktioner er at finde i de fleste browsere, ser jeg intet problem i at skifte engang i mellem, når man oplever problemer som dette :argh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad er det der fungerer med Chrome?

Hele menuen kommer op i starten bare som ord...

hjem

hjem

om os...

om os...

kontakt

kontakt

nyhedsbrev

nyhedsbrev

annoncering

annoncering

bliv medlem

bliv medlem

nyheder

nyheder

nyhedsarkiv

nyhedsarkiv

læsestof

læsestof

Osv osv

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har det meget svært med Apple ! Syntes det er grotesk at folk I DEN GRAD anklager microsoft for at udnytte deres position på markedet, men når apple gør det samme med deres produkter er det okay :doo: Det er MIN holdning ! Så der kommer ingen safari her, jeg har også slettet iTunes !!!

 

Krogh

 

Hvis ikke det var fordi jeg havde en ipod havde jeg også slettet itunes for længst... Lorteprogram...

Link til kommentar
Del på andre sites

Itunes er forfærdeligt, og hvis ikke det var så megasmart at bruge Ipod var det heller ikke en så naturlig del på så mange computere.

 

Har nu en sansa mp3afspiller som kører over Windows medieplayer og jeg skifter ALDRIG tilbage igen. Tusindmillioner gange mere enkelt og overskueligt, hundrede gange hurtigere og selve sansaen har så meget bedre lyd, og er bedre opbygget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er sjovt I ikke kan lide iTunes, men er jer der ikke kan det ikke også Windows folk? Jeg er personligt meget begejstret for iTunes, og har ikke set noget bedre, kønnere eller mere effektivt til formålet.

Jeg er helt enig! jeg har haft Itunes et par år - Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af WMP det er alt for indviket...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er for begge dele. Elsker mac! Så der er ingen absolution at hente;)

 

Jeg synes bare mediaplayer og sansa er en tusind gange bedre pakke end itunes og ipod...

 

Itunes på en pc er en endnu større joke. Jeg er hverken for eller imod mac eller pc - jeg hader bare når tingene ikke fungere.

 

Jeg synes også det var fuldstændig grotesk at man ikke kunne tjekke sin hotmail i safari - besværligt for besværlighedens skyld :doo: .

 

Folk der mener mac er besværligt kender ikke mac nok, for mac er genialt, men det ændrer ikke ved at der stadig er ting der kan gøres bedre.

 

Jeg kunne samtidig spørge dig Gunnar om du havde prøvet Sansa og pc? For jeg var satme heller ikke overbevidst da jeg så den lille røde plastic-mp3-afspiller første gang. Havde haft 2 ipods før. Men nu ved jeg at ipod ikke kun tørre folk groft i røven med deres priser, men også får bagjul af min lille røde plastic-dims mht brugervenlighed, overskuelighed og især lyd og pris...

 

Men det skal også påpeges at jeg er en af dem der ikke falder-på-halen-over en hvid bærbar mac som efter sigende skulle være SÅ flot! -->Hos mig er det sgu stadig bare en computer, ligesom en ipod er en mp3afspiller.

 

Men Mac ER fedt - men det er der også andre ting som er. I dette tilfælde sansa:)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er helt enig! jeg har haft Itunes et par år - Jeg kan simpelt hen ikke finde ud af WMP det er alt for indviket...

 

jeg er også windows bruger og kan heller ikke lide iTunes. bruger dog heller ikke wmp da jeg har en creative zen vision: m så jeg har ikke brug for noget smart program, ligger bare sange/billeder/videoer osv. direkte ind på den.

 

BTT. jeg brugte også chrome for noget tid siden indtil jeg formaterede (har ikke lige gidet at installere det igen :)) og her kunne den heller ikke med ts.dk :( men chrome er virkelig et lækkert program ellers og kan anbefales kraftigt til alle pc brugere (ved ikke om det virker til mac)

 

- Brookz

Redigeret af brookz
Link til kommentar
Del på andre sites

Den artikel du henviser til er jo over et år gammel !!!! I min verden er det stadig en kombination af både safari's simple set-up og de fede funktioner fra IE der at Chrome bare tromler henover begge !!!

 

Men læs her - http://www.pcworld.dk/art/10187?a=search&i=0

 

 

Krogh

 

Yep, men ifølge de tests fra Apples side jeg også linkede til, så er den stadig hurtigts :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad mig sige det sådan: Min puls stiger når Steve Jobs går på scenen til de her Keynote Events (det siger vist det hele ;-) )

 

http://www.youtube.com/watch?v=PZoPdBh8KUs

 

Når du er Macnørd - det kunne du bare have sagt. I er ude for pædagogisk rækkevidde. Du har det vidst med Mac som jeg har det med Volvo, og det er helt ok... :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu