Øvelokale I Kbh Til Max 2000 Pr Md


Trond Olsen

Recommended Posts

Prøv at ringe til KBH. Brandvæsen, det er dem der lejer bunkere ud til øvelokaler, de koster alt inkl. 2000,- om måneden. Jeg er selv ejer af sådan et lokale og det kan kun anbefales, Gunnar som "ejer" siden her og andre her fra TS, er også ejer af sådan et lokale. Billeder og hvordan man kan lave det fedt.

Bare bliv ved med at ringe til dem, da de godt kan være lidt langsomme i det, så går der ikke så lang tid før i har et lokale som er helt jeres eget.

Held og lykke

 

Link til Københavns brandvæsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Yes, vi er nummer 98 på ventelisten.. :)

 

Vi var nummer 33-34 stykker, jeg blev bare ved med at ringe til ham, 2 gange om ugen, til sidst tror jeg han blev træt af mig og så fik vi et lokale. Det skal siges at de er ENORMT langsomme derinde, så hvis han oplyser jer om at i er nummer 98, så er det garanteret fordi han ikke lige kan overskue situationen, da de er ved at sætte mange nye lokaler i stand, så bare bliv ved med at ringe :(

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi var nummer 33-34 stykker, jeg blev bare ved med at ringe til ham, 2 gange om ugen, til sidst tror jeg han blev træt af mig og så fik vi et lokale. Det skal siges at de er ENORMT langsomme derinde, så hvis han oplyser jer om at i er nummer 98, så er det garanteret fordi han ikke lige kan overskue situationen, da de er ved at sætte mange nye lokaler i stand, så bare bliv ved med at ringe :(

 

Hvad er nummeret, tak? :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu