Pearl Demon Drive


Tallica

Recommended Posts

  • Svar 79
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Den kan umuligt være hurtigere end Axis i og med at den er tungere!

Det fede ved den i forhold til Axis er til gengæld alle de indstillingsmuligheder samt Ninja lejerne, som jeg faktisk for noget tid siden har diskuteret med en ven om hvorfor man ikke brugte dem til andet end skateboards :lol:

 

Og jeg synes ikke det er fair at sammenligne den med Speed King, da det er en møj gammel pedal.

 

Jeg kunne godt tænke mig en, men jeg skal helt sikkert teste den mod min Axis først.

Og så gad jeg godt høre nogle kommentarer fra professionelle slagere som IKKE er sponsoreret af Pearl..

Redigeret af Leo
Link til kommentar
Del på andre sites

Uden tvivl en fed pedal, men der er selvfølgelig også en masse hype omkring den. Uanset hvor hurtig den er - ninja-lejer eller ej - bliver den ikke hurtigere og mere præcis end brugerens fod er i stand til at spille!

Link til kommentar
Del på andre sites

Den kan umuligt være hurtigere end Axis i og med at den er tungere!

Det fede ved den i forhold til Axis er til gengæld alle de indstillingsmuligheder samt Ninja lejerne, som jeg faktisk for noget tid siden har diskuteret med en ven om hvorfor man ikke brugte dem til andet end skateboards ;)

 

Og jeg synes ikke det er fair at sammenligne den med Speed King, da det er en møj gammel pedal.

 

Jeg kunne godt tænke mig en, men jeg skal helt sikkert teste den mod min Axis først.

Og så gad jeg godt høre nogle kommentarer fra professionelle slagere som IKKE er sponsoreret af Pearl..

 

Vi kan jo slå hovederne samme engang til marts når jeg får min. Så kan vi lave en Axis vs. Demon Drive ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej, men indtil videre lyder det lovende. Bar surt at den er 4 gange tungere end en axis. Crap

 

 

 

Helt sikkert, den er bare fucking tung, jeg spiller i hvert fald hellere med min axis end jeg gør med min Trick.

Trick er fed, dog en tro kopi.

 

tung? heh, synes jeg måske lige er at overdrive lidt. sammenlignet med alle de andre pedaler jeg har haft (eliminator, IC, Axis, DW) synes jeg den er temmelig let. men ja, den er en smule tungere end axis. Men det er nok også årsagen til at jeg foretrækker den frem for axis. Der er mere smæk i, en fordel når man, som mig, ik bruger triggers. med mindre man virkelig vil spille hurtigt (240+) synes jeg ik rigtig der er nogen fordel ved axis.

 

er egentlig heller ikke enig i at den er en tro kopi. jovist, den ligner og er da bestemt også inspireret af axis, men synes den er uendelig meget bedre bygget, meget mere gennemtænkt og nemmere at bruge/indstille... særligt når det kommer til dobbeltpedalen. jeg har aldrig før spillet på den pedal hvor slave pedalen stort set føles som main pedalen. axis' driveshaft er jo lige til at lukke op og skide i!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Min første reaktion var også "Wauw, hvor ser den bare alt for vild ud!!!"

 

Men drenge husk nu lige på at trommeslagerne i videoen får altså boksen for at sige det de gør! det syntes jeg lige at man skal have med i sen vurdering!

Det var det samme da Neil Peart´s Paragon bækkener landede, der havde Sabian også lavet en fed (dyr) promotion video...

 

Men nok helt sikkert en pedal, der er værd at prøve!!

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan man få et ganske fint trommesæt for. Jeg synes personligt prisen er fuldstændig hul i hovedet...

 

På grænsen til at tage røven på folk...

 

Tjo, men hvis man sammenligner den med f.eks. Axis, som mange jo gør, så ligger prisen på nogenlunde det samme. Eller med DW9002.

Forudsat man køber den i UK.

 

Helt enig i, at 6400,- er ALT for meget, og tvivler også på, at de får solgt nogen til den pris.

Men nu er de 6400,- jo også vejl. udsalgspris, og det er godt nok lang tid siden jeg har set en vare solgt til den pris. Som regel ligger den reelle salgspris noget under.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Den ser super fed ud og kunne godt være en kandidat til når min gamle Eliminator falder sammen. Synes især er det er potentialet ift smoothness og feel snarere end hastighed.

 

Som det os bliver kommenteret bør man nok prøve den før man springer til. Synes man tit bliver imponeret når de forskellige firmaer lancerer noget nyt og (tilsyneladende innovativt). Det lyder spændende, promo-videoerne er overbevisende og man tror straks at man automatisk vil komme til at spille bedre, hvilket sjældent er tilfældet (sorry Niki men super du tager 1 for holdet...hvor får du alle pengene fra :lol:???)...men den ser helt sikkert fed ud umiddelbart.

 

Ja, den er ret dyr herhjemme.

 

I UK koster den 4000,- incl. fragt til DK. :tu:

 

Hvilket jo ikke er så galt endda. Måske ikke penge jeg bare lige har til at smide efter den men da Eliminatoren (altså den almindelige) landede for første gang herhjemme kostede den vidst ca de samme selvom jeg godt ved at den lave kurs på pundet også spiller ind her og at prisen herhjemme bliver svine dyr...................

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Nogen der har fået testet denne pedal?

Evt sammelignet med en DW9000?

 

Jep!

 

Har dog ikke lavet en a-b test, da jeg solgte min DW9002 inden jeg fik DD.

 

Altså DD er en ultra lækker pedal, i rigtig god kvalitet. Indstillingsmulighederne er mange men overkommelige.

 

Nu er det jo meget forskelligt fra person til person hvad man søger i en pedal. Personligt, synes jeg DW'en er lidt tungere i det, hvilket jeg er mest til. Men DD kan nok komme meget tæt på, hvis man leger lidt mere med indstillingerne hvilket jeg ikke har gjort det vilde i.

 

Det fede ved DD er jo dens dual board (short/long). Hvis man bruger den som long board, minder den efter min mening meget om Axis.

 

Jeg bruger den dog kun som short board.

 

alt i alt, er det et rigtigt lækkert stykke isenkram, og nok til dato min favorit. Men hånden på hjertet, så havde jeg nok ikke købt den, hvis ikke jeg havde fået den til en god pris.

for hvis man tager Aage's priser på de to, så synes jeg ikke DD er SÅ meget bedre, at det retfærdiggøre den dyre pris.

Redigeret af Niki
Link til kommentar
Del på andre sites

Jep!

 

Har dog ikke lavet en a-b test, da jeg solgte min DW9002 inden jeg fik DD.

 

Altså DD er en ultra lækker pedal, i rigtig god kvalitet. Indstillingsmulighederne er mange men overkommelige.

 

Nu er det jo meget forskelligt fra person til person hvad man søger i en pedal. Personligt, synes jeg DW'en er lidt tungere i det, hvilket jeg er mest til. Men DD kan nok komme meget tæt på, hvis man leger lidt mere med indstillingerne hvilket jeg ikke har gjort det vilde i.

 

Det fede ved DD er jo dens dual board (short/long). Hvis man bruger den som long board, minder den efter min mening meget om Axis.

 

Jeg bruger den dog kun som short board.

 

alt i alt, er det et rigtigt lækkert stykke isenkram, og nok til dato min favorit. Men hånden på hjertet, så havde jeg nok ikke købt den, hvis ikke jeg havde fået den til en god pris.

for hvis man tager Aage's priser på de to, så synes jeg ikke DD er SÅ meget bedre, at det retfærdiggøre den dyre pris.

Hvor har du købt den?

Eller rager det ikke mig :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jep!

 

Har dog ikke lavet en a-b test, da jeg solgte min DW9002 inden jeg fik DD.

 

Altså DD er en ultra lækker pedal, i rigtig god kvalitet. Indstillingsmulighederne er mange men overkommelige.

 

Nu er det jo meget forskelligt fra person til person hvad man søger i en pedal. Personligt, synes jeg DW'en er lidt tungere i det, hvilket jeg er mest til. Men DD kan nok komme meget tæt på, hvis man leger lidt mere med indstillingerne hvilket jeg ikke har gjort det vilde i.

 

Det fede ved DD er jo dens dual board (short/long). Hvis man bruger den som long board, minder den efter min mening meget om Axis.

 

Jeg bruger den dog kun som short board.

 

alt i alt, er det et rigtigt lækkert stykke isenkram, og nok til dato min favorit. Men hånden på hjertet, så havde jeg nok ikke købt den, hvis ikke jeg havde fået den til en god pris.

for hvis man tager Aage's priser på de to, så synes jeg ikke DD er SÅ meget bedre, at det retfærdiggøre den dyre pris.

Hvor har du købt den?

Eller rager det ikke mig :huh:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu