X Factor 2009!


Christoffersloth

Recommended Posts

  • Svar 88
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Claus Seest SKAL vinde hvis der er nogen retfærdighed til, han kan synge røven ud af bukserne på ALLE de andre........desværre er der jo ikke retfærdighed i dette program, det så vi med alt tydelighed sidste år ! Det bliver en lille pop-dreng med de rigtige pop-sange som vinder........

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Claus Seest SKAL vinde hvis der er nogen retfærdighed til, han kan synge røven ud af bukserne på ALLE de andre........desværre er der jo ikke retfærdighed i dette program, det så vi med alt tydelighed sidste år ! Det bliver en lille pop-dreng med de rigtige pop-sange som vinder........

 

 

Krogh

Jeg er SÅ enig!

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan vi blive enige om at gruppesektionen får det bare en lille smule svært!?!? :lol: .... Asian Sensation!!!!!.... Oh my god. :-o

 

Stakkels Remee!!!

 

men stadig go' fredagsunderholdning

 

Thomas

Link til kommentar
Del på andre sites

Synes også min gode ven Janus havde fortjent en finaleplads. Ham den rødhårede fra samme hold fatter jeg i hvert fald slet ikke gik videre...

 

Enig, Janus skulle efter min mening også have været videre på bekostning af Claus (?)... Lotus kunne også godt have været videre...

 

I det hele taget er det synd at se, at Remee er tvunget til at sende knap nok middelmådige grupper videre, mens både Blachmann og Lina har haft et luksusproblem med at vælge...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes faktisk også at både Lotus og Janus burde have været videre ! Var meget overrasket over at Linda kom med ?!?!?! Da JEG syntes at Lotus sang SÅ MEGET federe !

Linda rørte tudeprinsessen Lina, og det var desværre nok. Jeg synes, at de andre havde væsentligt flere og bedre kvalifikationer.

Det irriterer mig, at Asian Sensation gik videre, det er virkelig tre Basimtyper. De kan ikke synge, men de er vældig glade for at kramme Remee. Mon man skal lægge noget i det, når de går videre..? Voksen- og børnesang burde udvides og grupperne skrottes, hvis der ikke er potentiale i grupperne. Jeg synes, at de 9 bedste skulle gå videre istedet for, at der absolut skal afsættes tre pladser til en kategori, hvor talent kun er noget, man har hørt om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Under alle onstændigheder SKAL Muhammed komem langt, og jeg flækker over hans Ålborgaccent HVER gang. Hold kæft en jyde mand:)

Hallo!

Der er sku ikke noget i vejen med at komme fra aalborg/nordjylland :lol::-o

 

Satans til tjøvenhavner :-o

Link til kommentar
Del på andre sites

hvor kunne det være dejligt hvis vi snart kunne blive fri for X Factor og alle de de andre

sang programmer, der er på snart en hver kanal!! det kunne være supper skønt

vist der snart kom et musikprogram der rent faktisk handlede om musik og alle

de fede bands der spiller rundt i landet og knokler i øvelokalet og laver ders egne fede numre men som aldrig får hverken chancen i TV eller Radio, selvom de er langt federe

ind noget af det vi ser x Factor. Jeg forstår ikke at DR skal bruger så meget tid på noget

så ligegyldigt som x Factor, lads os nu få nogle fede musik programmer tilbage i DR, med

nogle der virkelig vil noget med musikken, og som ikke skal være berømte i mere ind 10 minutter!!.

 

lige et surt opstød fra en gammelt hankat!!!

 

Ahlgreen

Link til kommentar
Del på andre sites

hvor kunne det være dejligt hvis vi snart kunne blive fri for X Factor og alle de de andre

sang programmer, der er på snart en hver kanal!! det kunne være supper skønt

vist der snart kom et musikprogram der rent faktisk handlede om musik og alle

de fede bands der spiller rundt i landet og knokler i øvelokalet og laver ders egne fede numre men som aldrig får hverken chancen i TV eller Radio, selvom de er langt federe

ind noget af det vi ser x Factor. Jeg forstår ikke at DR skal bruger så meget tid på noget

så ligegyldigt som x Factor, lads os nu få nogle fede musik programmer tilbage i DR, med

nogle der virkelig vil noget med musikken, og som ikke skal være berømte i mere ind 10 minutter!!.

 

lige et surt opstød fra en gammelt hankat!!!

 

Ahlgreen

 

Jeg er så 100% enig.

 

Det eneste jeg gider se af det program, er de der auditions i starten. Hold kæft hvor er det altså sjovt nogle gange at se de personer der er blevet bildt ind, at de synger som en drøm (: .

Link til kommentar
Del på andre sites

hvor kunne det være dejligt hvis vi snart kunne blive fri for X Factor og alle de de andre

sang programmer, der er på snart en hver kanal!! det kunne være supper skønt

vist der snart kom et musikprogram der rent faktisk handlede om musik og alle

de fede bands der spiller rundt i landet og knokler i øvelokalet og laver ders egne fede numre men som aldrig får hverken chancen i TV eller Radio, selvom de er langt federe

ind noget af det vi ser x Factor. Jeg forstår ikke at DR skal bruger så meget tid på noget

så ligegyldigt som x Factor, lads os nu få nogle fede musik programmer tilbage i DR, med

nogle der virkelig vil noget med musikken, og som ikke skal være berømte i mere ind 10 minutter!!.

 

lige et surt opstød fra en gammelt hankat!!!

 

Ahlgreen

Det er jo ikke et musikprogram, men bare ren underholdning, hvor underholdningen tilfældigvis er musialske indslag. Jeg ser slet ikke noget problem med det...

 

Egentlige musikprogrammer, som du påpeger, kunne være rigtig fedt, men de bliver jo ikke set af så mange. Men man finder da enkelte temaaftener på DR2 som er virkelig gode.

 

Det ville være ærgeligt at blive bitter på et program som x-faktor blot fordi det er musik. Jeg synes også selv programmet er ret intetsigende, men føler slet ikke at det stjæler tid fra andre musikprogrammer. Hos mig er det helt på linje med hammerslag, store klassefest etc., og kan være ganske hyggeligt at se sammen med konen på en friaften...

 

Med mindre konen vil med på bodega. Så tager man sgu på bodega - og ser x-faktor!

Redigeret af Mads Valther
Link til kommentar
Del på andre sites

Forresten Gunnar! (kan se du læser med).

 

Bor du stadig ved genforeningspladsen. Martini Bodega invitere til Skomagerbilliardturnering hver tirsdag, og der er prmæier, selvom det ikke koster en kr at stille op.

 

1. præmie: 5 øl

2. præmie: 3 øl

3. præmie: 1 øl

 

Der kommer ALDRIG nogen, så forleden tog jeg derhen med et par gutter. Spillede lidt billiard, mens vi drak 9 gratis øl...

Link til kommentar
Del på andre sites

Forresten Gunnar! (kan se du læser med).

 

Bor du stadig ved genforeningspladsen. Martini Bodega invitere til Skomagerbilliardturnering hver tirsdag, og der er prmæier, selvom det ikke koster en kr at stille op.

 

1. præmie: 5 øl

2. præmie: 3 øl

3. præmie: 1 øl

 

Der kommer ALDRIG nogen, så forleden tog jeg derhen med et par gutter. Spillede lidt billiard, mens vi drak 9 gratis øl...

 

Hahaha - ja så er der ikke langt hjem med brannerten! Må indrømme jeg aldrig har været der.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er jo ikke et musikprogram, men bare ren underholdning, hvor underholdningen tilfældigvis er musialske indslag. Jeg ser slet ikke noget problem med det...

 

Egentlige musikprogrammer, som du påpeger, kunne være rigtig fedt, men de bliver jo ikke set af så mange. Men man finder da enkelte temaaftener på DR2 som er virkelig gode.

 

Det ville være ærgeligt at blive bitter på et program som x-faktor blot fordi det er musik. Jeg synes også selv programmet er ret intetsigende, men føler slet ikke at det stjæler tid fra andre musikprogrammer. Hos mig er det helt på linje med hammerslag, store klassefest etc., og kan være ganske hyggeligt at se sammen med konen på en friaften...

 

Med mindre konen vil med på bodega. Så tager man sgu på bodega - og ser x-faktor!

 

 

Du har ret i at det selvfølgelig bare er et underholdnings program og ikke et engeligt musikprogram.

Men jeg syntes bare at feks. DR burde bruge langt mere tid på noget fedt musik... selvfølgelig smag og behag hvad der er det!! , og ja DR 2 har ind imellem nogle fede tema aftner, men lidt mere ville være fedt!! men det er selvfølgelig svært

at gøre alle glade :-o . men jeg kan huske da jeg var lidt yngre ca. 19 År!! :-o , havde de nogle fede musik programmer, hvor der også kom mange fede nye bands ind og spillede live, jeg kan ikke helt

huske hvad programmet hed, men jeg kan mindes at feks. kashmir var inde at spille live , plus mange andre fede bands fra dengang , savner det lidt! jeg syntes faktisk at de X factor er med til at stjæle tiden fra de fede programmer der kunne have været i stedet ;) .

 

 

Ahlgreen :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, men pas på du ikke bliver for gammel:)

 

Du tror ikke at de programmer du nostaltisk hentyder til er det samme som boogie, og du bare ikke kan lide musikken som de unge høre i dag.

 

For de programmer jeg så Dizzy, kashmir og hvad jeg ellers kunne lide dengang var netop i sådanne programmer.

 

Jeg ved godt at vi er lysår efter fx Sverige, men jeg synes faktisk ikke det står så skidt til...

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, men pas på du ikke bliver for gammel:)

 

Du tror ikke at de programmer du nostaltisk hentyder til er det samme som boogie, og du bare ikke kan lide musikken som de unge høre i dag.

 

For de programmer jeg så Dizzy, kashmir og hvad jeg ellers kunne lide dengang var netop i sådanne programmer.

 

Jeg ved godt at vi er lysår efter fx Sverige, men jeg synes faktisk ikke det står så skidt til...

 

Hej Mads

 

Nej jeg er ikke ved at bliver for gammel :-o det program jeg hentyder til, kan slet ikke samlignes

med Boogie , der var ikke en masse smarte studieværter, hvor det efterhånden handler mere om studiværten frem for det musik der engenligt er med, og de bands der var med spillede en helt live koncert uden en masse afbrydelser dejligt :-o .

jeg ved godt at man har et tendens til at syntes at det var miget bedre da man selv var ung og hurtigt kan komme til at virke som et gammelt brok hoved på 35 år.

men jeg syntes virkeligt at det ser sløjt ud med noget fedt musik i en ordenlig sendetid!!

 

Ahlgreen :lol:

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu