We Defeated The Jedi Knights


Hasselhoff

Recommended Posts

Hey :) Vil du/i gerne hav feedback på det?

 

Jeg synes faktisk det er ret høj standard.

 

Ros: God produktion, fedt sammenspil og sangene hænger godt sammen!

 

Ris: Lidt mere tydelig tekst fra forsangeren ville ikke skade, og orgelet må også gerne stå lidt mere frem i billedet.

 

Mvh. Jonas/Bamse :)

 

PS: Fatter ikke navnet!?

Link til kommentar
Del på andre sites

Introen er meget Mae/Sigur Ros - og synes det er for "plumret" og let.

 

Thief of my mind er et superfedt nummer. Hold kæft hvor er jeres vokal fed! Han har kontrol og selvtillid i stemmen, det gør bare hele forskellen. Fed energi - og catchy lyd.

 

Generelt synes jeg dog i skal løsrive jer en anelse fra jeres inspirationer - Veto/Radiohead/Kashmir. Der er masser af selvstændighed i Thief of my mind, men føler lidt falder sammen på The Swallowing Norm.

 

Fed demo gutter.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 uger senere...

Det lyder fandme godt.. (jeg har kun lige haft tid til at høre Thief of my mind). Fed rå energi, og god lyd.. Jeg kan godt lide skiftende fra det stille til det brølende. Jeg kan også godt lide forsangerens stemme, især senere i nummeret - i starten synes jeg godtnok det lyder vildt meget som troels abrahamsen fra VETO, - den der frasering i starten er godtnok lige lidt for kraftigt inspireret derfra. Men det aftager hen af vejen synes jeg, og man kan godt høre hans egen personlighed i det.

Fedt catchy omkvæd.. super fedt!

Fede kraftfulde trommer med autoritet :lol:

Held og lykke med det!

 

vh Mikas

Redigeret af Mikas
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Det lyder fandme godt.. (jeg har kun lige haft tid til at høre Thief of my mind). Fed rå energi, og god lyd.. Jeg kan godt lide skiftende fra det stille til det brølende. Jeg kan også godt lide forsangerens stemme, især senere i nummeret - i starten synes jeg godtnok det lyder vildt meget som troels abrahamsen fra VETO, - den der frasering i starten er godtnok lige lidt for kraftigt inspireret derfra. Men det aftager hen af vejen synes jeg, og man kan godt høre hans egen personlighed i det.

Fedt catchy omkvæd.. super fedt!

Fede kraftfulde trommer med autoritet

Held og lykke med det!

 

vh Mikas

Hej Mikas,

 

Mange tak for feedback! Er glad for at du synes godt om det :)

 

Og jeg skulle hilse fra Jens Aagaard.

 

Hehe, hils igen mange gange ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...
Lyder lidt som The Killers Men det er bare min mening

 

Hehe, Killers er mit ynglingsband, men må ærligt indrømme at jeg ikke kan høre det i det jeg selv laver. Tager det dog som et kompliment :tu: Er glad for at du kan li' det.

 

Mer! Mer!

 

Vi er pt. igang med nyt materiale så der går nok ikke længe før det bliver lagt ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi er pt. igang med nyt materiale så der går nok ikke længe før det bliver lagt ud.

 

Det lyder sgu godt Azur.. Som jeg har sagt før, så er det vildt fed musik i laver..

 

Ps. du har stadig et par drinks til gode :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Haha, det var også lidt sjovt med bassisten fra mit band.. Vi havde lige netop snakket om Jer til forfesten vi sad til, og så sagde han at han gerne ville møde jeres bassist.. Det blev dog "kun" til at vi mødte dig og han kunne stille lidt spørgsmål om hans gear - men så vidt jeg husker havde han lige solgt sit ampeg og så kom vi aldrig videre derfra? ;)

 

 

Hehe - og tak for den! Sjov lige at løbe ind i hinanden et par timer efter du havde skrevet indlæget :tu:

Link til kommentar
Del på andre sites

Kæft det er fedt det der!!

 

Super fedt drive hele vejen igennem, i begge numre. Det er sindsygt groovy, og alligevel fed rock. Det er en vildt fed stil.

Jeg kan godt lide alt det melodiske i det. Det gør det kun endnu federe. Som tidligere sagt af en af de andre herinde, kunne jeg også godt tænke mig at ordene fra sangeren var lidt tydeligere. Det kan selvfølgelig også godt have noget at gøre med at lydkvaliteten bliver sænket en helt del når man uploader til myspace, desværre.

 

Alt i alt, to super fede numre! Det er en virkelig en høj standart I lægger for dagen!

 

- Kasper Hertz

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 uger senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu