Hvor Mange Er Fra Fyn?


jonaslind

Recommended Posts

Hej med-slagere

 

Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor mange slagere herinder, der kommer fra Fyn?

Og som tillæg, vil jeg høre, om der vil være opbakning for en "bytte-udstyr-dag", hvor vi (som overskriften siger, vil få mulighed for at bytte, sælge eller købe grej.

Da der bliver solgt en del herinde på skøn af billeder og viden, så kunne jeg især godt tænke mig, at se noget live, før et evt køb.

Jeg kan måske godt arrangere noget i Odense, hvor man vil kunne tage sine ting med, og få dem prøvet af live.

 

(Hvis man kommer fra andre dele af landet, er man selvfølgelig velkommen.)

 

Hvem kunne være interesseret i sådan et arrangement?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jamen jeg er også på Fyn(dog født jyde !) ! Jeg "skylder" en dag/weekend her på min farm i det syd-fynske. Jeg arbejdede lidt i noget sidste år men p.g.a forskellige omstændigheder blev det ikke lige til noget. Jeg havde faktisk en pålan om noget her engang på den anden side af påske når vejret er blevet ordentlig "grill" !

Men hvis du finder på noget andet dukker jeg da sikkert også op til det !

 

 

Krogh

Link til kommentar
Del på andre sites

Det lader til, at der er stor opbakning til et sådan arrangement.

Ønsker folk et stort sted, hvor der er plads til opstilling af sæt mv?

 

Vi lader den køre lidt endnu, for at se hvor mange der kan...

 

 

Mener selvfølgelig, hvor mange der er interesserede i sådan et arrangement...

 

Og nu vi er ved det, er der så specielle ønsker til et arrangement?

Ved ikke hvad det skulle være, men skyd løs.

 

Jeg vil dog for en god ordens skyld sige, at det højst sandsynligt vil blive i en LIGE weekend, da jeg arbejder i de ulige weekender.

Dato og andre relevante informationer vil blive meldt ud, når jeg/vi har et overblik og hvor mange der vil kunne komme. Det kan også være, at vi sætter flere datoer i spil, for at finde den dag, hvor så mange som muligt kan komme...

Og hvis der er nogen, som vil være med til at arrangere, så er det kun kanon. Det kan jo gå hen og blive et stort arrangement....

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kommer gerne med spurtpræmier hver gang nogen laver en god handel :dev:

Kunne være hyggeligt. Går selvfølgelig ud fra at sådan et arrangement lukkes ned på Tinsoldaten i Odense efterfølgende morgen. Se, DER kan vi nemlig handle :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kommer gerne med spurtpræmier hver gang nogen laver en god handel :)

Kunne være hyggeligt. Går selvfølgelig ud fra at sådan et arrangement lukkes ned på Tinsoldaten i Odense efterfølgende morgen. Se, DER kan vi nemlig handle :dev:

 

 

Tin'eren er altid kanon at slutte af på.... :dev:

Link til kommentar
Del på andre sites

Er der nogen der kender et (helst gratis) sted, som vil være egnet til at afholde en sådan sted?

Hvis der skal være mulighed for at afprøve ting, og måske være plads til flere sæt tænker jeg måske en skoles gymnastiksal eller lign. Jeg har ikke selv adgang til sådan et sted, men kan måske låne en ungdomsklub en eftermiddag i en weekend. Og hvis folk ønsker at tage en pils enten på stedet eller i byen, så skal der jo også være mulighed for det...

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu