En Video Med Mig På Trommer


Louie

Recommended Posts

Jamen det groover helt forrygende. En anelse ensformigt måske det swinger sgu. Bare ærgerligt med den pivringe kamaravinkel men hva. Man kan da høre hvad der foregår

Link til kommentar
Del på andre sites

Du spiller fandme fedt! Rigtig groovy :tu: Er du egentlig venstre-håndet? Du spiller bare ride med venstre? :tu:

 

Mvh,

 

Frederik

Jeg er ikke venstrehåndet.. Det er bare mit webcam som spejler det hele ;-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ikke venstrehåndet.. Det er bare mit webcam som spejler det hele :bah:

 

Nej hvor mærkeligt, synes også det så ud som om du spillede på venstrehåndssæt. Rigtig flot spillet iøvrigt :-) du skal nok arbejde på dine hvirvler dog, de er ret uregelmæssige. Men rigtig lækkert groovet !

Redigeret af JonathanNielsen
Link til kommentar
Del på andre sites

Nej hvor mærkeligt, synes også det så ud som om du spillede på venstrehåndssæt. Rigtig flot spillet iøvrigt :bah: du skal nok arbejde på dine hvirvler dog, de er ret uregelmæssige. Men rigtig lækkert groovet !

Tak.. Det med hvirvlerne er fordi jeg nogen gange laver 2-slag og andre gange pres-hvirvler så det er meningen! :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det groover rigtig fedt! specielt det første minut.

spiller du et bestemt nummer eller er det bare lidt impro? tænker på det er meget "riff-baserede" sekvenser du spiller, vel også derfor det bliver kaldt lidt ensformigt.

 

Men det groover fee, det er der ingen tvivl om.

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak.. Det med hvirvlerne er fordi jeg nogen gange laver 2-slag og andre gange pres-hvirvler så det er meningen! :kiss:

 

Det er meget tydeligt hvad der er hvad, som det vel også bør være.. Men, hvirvlen er nu ikke helt jævn alligevel.. Hverken pres eller dobbeltslags :)

 

Men ellers, imponerende alderen for en på din alder :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er meget tydeligt hvad der er hvad, som det vel også bør være.. Men, hvirvlen er nu ikke helt jævn alligevel.. Hverken pres eller dobbeltslags :kiss:

 

Men ellers, imponerende alderen for en på din alder :)

Det må jeg sgu bare arbejde videre med.. Mange tak for ris og ros :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month senere...

Wauw. Det må nok være den mest funky trommeslager på 14 år, jeg nogensinde har set. (Som ikke er en wonderkid fra drummerworld.com, der lærte at spille, før han kunne gå).

 

Alvorlig talt, det er ret tight det du spiller i videoen. Øver du meget efter klik ?

 

- Du spiller rimlig blæret, af en 14- årig at være ; ) - Jeg bliver næsten lidt ærgelig over det, for jeg er 18 år og jeg tror ikke at jeg kunnne gøre det groove efter.

 

STOR ROS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Wauw. Det må nok være den mest funky trommeslager på 14 år, jeg nogensinde har set. (Som ikke er en wonderkid fra drummerworld.com, der lærte at spille, før han kunne gå).

 

Alvorlig talt, det er ret tight det du spiller i videoen. Øver du meget efter klik ?

 

- Du spiller rimlig blæret, af en 14- årig at være ; ) - Jeg bliver næsten lidt ærgelig over det, for jeg er 18 år og jeg tror ikke at jeg kunnne gøre det groove efter.

 

STOR ROS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Wauw. Det må nok være den mest funky trommeslager på 14 år, jeg nogensinde har set. (Som ikke er en wonderkid fra drummerworld.com, der lærte at spille, før han kunne gå).

 

Alvorlig talt, det er ret tight det du spiller i videoen. Øver du meget efter klik ?

 

- Du spiller rimlig blæret, af en 14- årig at være ; ) - Jeg bliver næsten lidt ærgelig over det, for jeg er 18 år og jeg tror ikke at jeg kunnne gøre det groove efter.

 

STOR ROS.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 måneder senere...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu