Hvor Mange Har En Ludwig Supraphonic?


snippergyppen

Hvor mange har en Supraphonic?  

197 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Log ind eller register dig som bruger for at stemme i denne afstemning.

Recommended Posts

Jeg har en 14x5 aluminiums model fra 64' (godt slidt og hærget). Fik den for omkring 5 år siden, og det var været min to go lilletromme lige siden.. Mit eksemplar er ikk nødvendigvis en overdrevet fantastisk tromme, men den er skide alsidig, nem at stemme og lyder generelt godt uanset skindenes tilstand. Jeg har spillet på mange supraphonic trommer gennem årene, og det er generelt rigtig gode trommer (både messing, alu, 5" og 6,5"), selvom man sikkert kan finde en federe lilletromme, men ikk desto mindre får de sgu min varme anbefaling!

 

Til gengæld synes jeg, at deres black beauty (som faktisk 'bare' er en sort messing supraphonic, hvis jeg har forstået det ret...) modeller er overvuderede! De bliver ofte omtalt, som værende det ypperste, men de er, i mine ører, slet ikke bedre end messing supra'erne.. Men de helt gamle 30'er black beauties med graveringer er for vilde!!

 

Men det er bare min mening - der er sikkert folk der er uenige i min black beauty-holdning :-)

Redigeret af AndreasSv
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 år senere...

jeg har en 14x6,5! ludalloy, fra 70 erne øøøø men mangler dæmperen er der mon en der har sådan en fætter til at ligge

 

Det er dog den fedeste lilletromme :tu:

Redigeret af pad
Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu