Hovedtelefoner


Burt

Recommended Posts

Hejsa, jeg skal bruge nogle hovedtelefoner til øvelokalet som skal sættes til en metronom. Har i nogle forslag til hvad jeg skal vælge?

Jeg har prøvet et par fra Direct Sound som hedder EX29 og de virkede meget gode, men jeg ved ikke om de dæmper for meget, eller er de gode nok til at øve med bandet?

 

Glæder mig til at høre fra jer.

 

Vh Bertil

Link til kommentar
Del på andre sites

Peltor er ikke lavet til trommer. De er lige så meget lavet til håndværkere, landmænd og andre der er udsat for støj. Det er rigtigt de laver hovedtelefoner til trommeslagere, men jeg har hørt, at de ikke skulle være de bedste.

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld mig, men vil I ikke være søde at smide nogle priser på bøfferne også? Bare sådan ca.

Og er der i øvrigt nogen, der har erfaringer med nogle af de billigere in-ear-modeller?

 

- Martin

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er imod Vic Firths hovedtelefoner.

Dem der ejer Vics bøffer: Har I prøvet andre end dem?

 

Efter jeg prøvede EX29 var valget klart: Mine bøffer skal være disse!

Simpelthen nogle af de bedste jeg har prøvet, prisen taget i betragtning. Og nej, de dæmper absolut ikke for meget i bandsammenhæng. Jeg spiller med disse i øveren og herhjemme, så de kan nemt bruges. Og så sidder de ret behageligt på hovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst V.I.P.

jeg har et par hørebøffer som bare lige dækker hele øret... men det er også forskelligt hvor højt folk spiller og om det dæmper tilpas meget/lidt...

 

men bare find noget der føles behageligt, og glem alle de forskellige "mærke"-hørebøffer... de er som regel ikke en meter bedre end alle andre til samme formål. :D

 

mvh André :ph34r:

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan tilslutte mig anbefalingen af Sennheiser hd280. De er behagelige at have på, har en rigtig god opløsning og dæmper passende.

Lige præcis. De er bare pissego'e.

Men de koster så også ca. 1250 kr. Men de penge er godt givet ud.

Link til kommentar
Del på andre sites

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu